Partyflock
 
Forumonderwerp · 1069375
1051x bekeken
 
Waarschuw beheerder
wij hebben 2 jaar geleden een gekko gehad die is ontsnapt
nu waren we een dvd speler aan t aansluiten ikke helpen met snoertjes doorgeven achter de kast
schrik me eige helemaal lamlendig echt bijna een hartverzakking
hebben we die gekko weer :| wtf
levend dus :LOL:

hoe kan dat nou heb tie vliegjes gegeten ofzo:P

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/69438935.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wat een gekko!:p
Waarschuw beheerder
was je hem ook echt al 2 jaar kwijt ? :|
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kiets op dinsdag 4 augustus 2009 om 18:59:
Dan moet hij 's nachts op stroopjacht zijn gegaan, anders kan dat noooooit.


ha ha ja ik denk vliegjes enzo :LOL:

Uitspraak van :woeptidoe:wil:doetiwoep: op dinsdag 4 augustus 2009 om 19:00:
je had vast nooit last van mieren in de afgelopen 2 jaar...


:no: zoiezo nie op 3 hoog

maar ik verbaas me erover dat ie nie naar buiten is gegaan

Uitspraak van Da Tomba !! op dinsdag 4 augustus 2009 om 19:01:
was je hem ook echt al 2 jaar kwijt ?


ja vele zoek pogingen ondergaan maar nergens te vinden :no:
maar we hebben een muur met een soort nis ertussen waar we niet in kunnen dus we dachten dat ie daar zat
Waarschuw beheerder
donateur
wat een overlevingsdrang heeft die gekko :lol:
dappere dodo B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 augustus 2009 om 18:58:
wij hebben 2 jaar geleden een gekko gehad die is ontsnapt
nu waren we een dvd speler aan t aansluiten ikke helpen met snoertjes doorgeven achter de kast
schrik me eige helemaal lamlendig echt bijna een hartverzakking
hebben we die gekko weer wtf
levend dus

hoe kan dat nou heb tie vliegjes gegeten ofzo


:o

dan moet je echt wel een fucking smerig huis hebben
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 augustus 2009 om 19:03:
maar ik verbaas me erover dat ie nie naar buiten is gegaan


hoogte vrees dan he!?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -XINX- op dinsdag 4 augustus 2009 om 19:03:
dan moet je echt wel een fucking smerig huis hebben


:roflol: waarom dat nou weer

Uitspraak van Noddy op dinsdag 4 augustus 2009 om 19:03:
wat een overlevingsdrang heeft die gekko
dappere dodo


ja cool he ,maar nu zit ie weer in een terrarium maar vind t eigenlijk zielg
hij was zo lkkr vrij
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :woeptidoe:wil:doetiwoep: op dinsdag 4 augustus 2009 om 19:04:
hoogte vrees dan he!?


ja misschien is tie nie zo stoer
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 augustus 2009 om 18:58:
2 jaar geleden een gekko gehad die is ontsnapt


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 augustus 2009 om 18:58:
achter de kast


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 augustus 2009 om 18:58:
levend


:o:/:rot:

Uitspraak van Kiets op dinsdag 4 augustus 2009 om 18:59:
Dan moet hij 's nachts op stroopjacht zijn gegaan, anders kan dat noooooit


Is je koelkast wel eens leeggeplunderd 's Nachts?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 augustus 2009 om 19:04:
ja cool he ,maar nu zit ie weer in een terrarium maar vind t eigenlijk zielg
hij was zo lkkr vrij


gewoon weer los... hij heeft zich toch al bewezen?


wel oppassen met stofzuigen!
 
Waarschuw beheerder
Gekko's zijn nachtdieren toch?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 augustus 2009 om 19:06:
Is je koelkast wel eens leeggeplunderd 's Nachts?


:roflol: ja er lag wel is een pak vla naast

Uitspraak van :woeptidoe:wil:doetiwoep: op dinsdag 4 augustus 2009 om 19:06:
gewoon weer los... hij heeft zich toch al bewezen?


wel oppassen met stofzuigen!


ja ik denk dat ie t toch meer naar zn zin heb los
maar ben altijd bang dat ie als ik slaap op mn neus gaat zitten ofzo :S

hij is btw wel echt goed gegroeid (L)

maare als ik m in 2 jaar tijd geen 1 x heb gezien zal ik m ook nie zo 123 opstofzuigen denk ik :LOL:

en overdag laten ze zich natuurlijk helemaal nie zo vaak zien
 
Waarschuw beheerder
schijnbaar hebben ze wel snel last van stres?

http://www.licg.nl/wcs/lcg/nl/4090/gouden-gekko.html
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 augustus 2009 om 19:04:
ja cool he ,maar nu zit ie weer in een terrarium maar vind t eigenlijk zielg
hij was zo lkkr vrij


ja dat kan ik me voorstellen, misschien was ie daarom ook wel ontsnapt :lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 augustus 2009 om 19:07:
Gekko's zijn nachtdieren toch?


ja daarom konden we m ook nooit vinden denk ik
en ist des te gekker dat we m nu zagen
maar goed achter de kast is t wel donker
maar we schoven m een stukje naar voren om snoeren van de boxjes achterlangs te gooien
schrok me echt de tering
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 augustus 2009 om 19:09:
schijnbaar hebben ze wel snel last van stres?


ja is ook waar idd daarom durfde we m in eerste instantie ook nie op te pakken

Uitspraak van Noddy op dinsdag 4 augustus 2009 om 19:10:
ja dat kan ik me voorstellen, misschien was ie daarom ook wel ontsnapt


:LOL: dus ik denk dat we m gewoon maar weer laten gaan

hiervoor was hij van andere mensen en daar was hij ook al een x 3 jaar foetsie geweest
die deden m daarna ook weg omdat ze geen terrarium meer hadden

wat een beestje :cheer: (L)
 
Waarschuw beheerder
Wat een geniaal verhaal!!!!!!!!!! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 augustus 2009 om 19:12:
ervoor was hij van andere mensen en daar was hij ook al een x 3 jaar foetsie geweest
die deden m daarna ook weg omdat ze geen terrarium meer hadden


hoe oud kunnen die beesten worden dan? :|
dus hij heeft het meerendeel van zijn leven min of meer in vrijheid geleeft
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 augustus 2009 om 19:13:
een geniaal verhaal


Ik vind hem ook heel sterk(y)

gekke gekko:D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Noddy op dinsdag 4 augustus 2009 om 19:14:
hoe oud kunnen die beesten worden dan?
dus hij heeft het meerendeel van zijn leven min of meer in vrijheid geleeft


verschillend t is een luipaard gekko en die kan tussen de 20 en de 25 worden :cheer:

ik zal is een foto van m maken :D

hij zit nu nog ff in een bakkie omdat we t terrarium ff snel in moeten richten
 
Waarschuw beheerder
Stoney :roflol: dit kan alleen bij jou gebeuren :lief: :roflol:
 
Waarschuw beheerder
Is de dvd speler trouwens al aangesloten? O:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 augustus 2009 om 19:18:
Ik vind hem ook heel sterk

gekke gekko


we wisten ook echt nie wat we zagen :LOL:
kan t bijna zelf nie geloven
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 augustus 2009 om 19:20:
Stoney dit kan alleen bij jou gebeuren


:LOL: ja er gebeuren hier wel is debiele dingen :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 augustus 2009 om 19:10:
maar we schoven m een stukje naar voren om snoeren van de boxjes achterlangs te gooien
schrok me echt de tering


horrorfilm taferelen :d
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 augustus 2009 om 19:19:
verschillend t is een luipaard gekko en die kan tussen de 20 en de 25 worden

ik zal is een foto van m maken

hij zit nu nog ff in een bakkie omdat we t terrarium ff snel in moeten richten


:D ja ik ben wel benieuwd :jaja:

een vriendin van mij heeft een gekko op haar rug getatoeerd, maar die is ze aan het weg laten halen :X
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Tomba !! op dinsdag 4 augustus 2009 om 19:24:
horrorfilm taferelen


nou als je mn bek kon zien :LOL:
ik ben nie zo schrikkerig maar schrok me nu echt de pleuris

Uitspraak van Noddy op dinsdag 4 augustus 2009 om 19:24:
ja ik ben wel benieuwd

een vriendin van mij heeft een gekko op haar rug getatoeerd, maar die is ze aan het weg laten halen


in openingspost een foto :d

haha haar gekko is ook aan t weglopen dus :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 augustus 2009 om 18:58:
een gekko


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 augustus 2009 om 18:58:
2 jaar


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 augustus 2009 om 18:58:
achter de kast


dagboek geschreven? :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SteeZ op dinsdag 4 augustus 2009 om 19:31:
dagboek geschreven?


:roflol: zal t is aan m vragen
als ze zn barakken maar nie in de fik gaan steken dan :X
 
Waarschuw beheerder
:lol: Ik zou ook echt een hartverzakking krijgen als er ineens zo'n beest(je) zit!
Maar wel grappig dat ie zolang heeft kunnen overleven!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 augustus 2009 om 19:28:
haha haar gekko is ook aan t weglopen dus


op zoek naar een holletje O:)
 
Waarschuw beheerder
ja ik schrik nie zo snel :LOL:
maar echt had gewoon 5 min hartkloppingen
ik ging met mn hand achter de kast voelde wat en toen kwam toe hop aangerend
Waarschuw beheerder
Hahaa, wat een gek beest! :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Noddy op dinsdag 4 augustus 2009 om 19:38:
op zoek naar een holletje


kan die lekker in wegkruipen :LOL:

Uitspraak van Carnophage op dinsdag 4 augustus 2009 om 19:40:
Houdini


zo heb ik m maar genoemd (L)

maaaaaaaaaaaaaaaare zal ik m in een terrarium stoppen offe zal k m weer lekker loslaten ????
 
Artiest Storage
Waarschuw beheerder
donateur
hij heeft gewoon heel vaak Ultimate Survival op Discovery gekeken
jwt eigen pis opdrinken ditdat
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 augustus 2009 om 19:43:
hij heeft gewoon heel vaak Ultimate Survival op Discovery gekeken
jwt eigen pis opdrinken ditdat


dat staat hier wel vaak op ja :9

Uitspraak van Leipe elly ouwe op facebook op dinsdag 4 augustus 2009 om 19:45:
vet vaag dat je hond hem niet tegen gekomen is of jullie zelf een x.
hvj


ja ik dacht eerder aan de kat want die vangt overal achter aan

(L):kusje:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 augustus 2009 om 19:43:
Ultimate Survival op Discovery




Hij heeft gewoon 2 jaar in je huis gesurviveld(y) Hijs gewoon een held...
 
Waarschuw beheerder
:yes: ik laat m weer los denk ik
want in dat bakkie ziet ie er ongelukkig uit :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 augustus 2009 om 19:47:
a ik dacht eerder aan de kat want die vangt overal achter aan


sommige katten laten alles wat in huis woont met rust best vaag,kende zelfs mensen die drie katten hadden in een woonwagen en nog last van muizen:LOL:


(L):kusje:
 
Waarschuw beheerder
bij ons heeft ook een hamster 2 jaar onder in de oven geleefd 8) Heel af en toe zag je em heen en weer lopen, maar we kregen em nooit te pakken :lol:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Leipe elly ouwe op facebook op dinsdag 4 augustus 2009 om 20:02:
sommige katten laten alles wat in huis woont met rust best vaag,kende zelfs mensen die drie katten hadden in een woonwagen en nog last van muizen


ja die van mij is ook nie echt jagerig
t enige wat ze doet is de hond op stang jagen :LOL:


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 augustus 2009 om 20:09:
bij ons heeft ook een hamster 2 jaar onder in de oven geleefd Heel af en toe zag je em heen en weer lopen, maar we kregen em nooit te pakken


:LOL: toch grappige he en wij maar allemaal zorgen voor die diertjes sommige kunnen gewoon heel goed voor zichzelf zorgen
 
Waarschuw beheerder
[IMG]https://album.partyflock.nl/69438935.jpg[IMG]


Wat een monster,joh!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 augustus 2009 om 20:16:
:LOL: toch grappige he en wij maar allemaal zorgen voor die diertjes sommige kunnen gewoon heel goed voor zichzelf zorgen


ja precies! maar wij hadden nog wel een zakje voer in de bergkast staan en wrs dat ie daar ook van leefde. Die beestjes kunnen zelfs onder de deur door kruipen :vaag:
 
Waarschuw beheerder
[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/69438935.jpg[/img]
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 augustus 2009 om 20:17:
ja precies! maar wij hadden nog wel een zakje voer in de bergkast staan en wrs dat ie daar ook van leefde. Die beestjes kunnen zelfs onder de deur door kruipen


ja die dingen komen overal :LOL:


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 augustus 2009 om 20:16:
Wat een monster,joh


nou doodeng he
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 augustus 2009 om 20:16:
ja die van mij is ook nie echt jagerig
t enige wat ze doet is de hond op stang jagen


:LOL: tja ken dat mijne zijn wel echte jagers dus geen last van ongedierte maar heb kittens en de moederpoes valt alle andere katten en hond aan als ze alleen al maar kijken:LOL:
Waarschuw beheerder
donateur
deze gekko is een ekte _o_
Waarschuw beheerder
donateur
surfaaifol of de fittest