Partyflock
 
Forumonderwerp · 1068505
1257x bekeken

Onderwerp is dubbel!

Zie "Hoe denk je over internetdaten?" voor eenzelfde onderwerp.
 
Waarschuw beheerder
Afgelopen vrijdagavond had ik een date met een jongen die ik via Party Flock had leren kennen.

We zouden uit eten bij de chinees en daarna ff ergens wat drinken.

Maar we zijn niet eens uit eten geweest.

Toen ik aankwam bij de chinees stond hij al op me te wachten, maar wat bleek? Het was een heel andere vent dan waar ik foto`s van had gezien.

Hij stapte vervolgens wel op mij af en zei: dag lekker wijf ga je met me mee naar huis dan zal ik je ff een flinke beurt geven.

Ik ben vervolgens weer op mijn fiets gestapt en ben heel snel naar huis gefietst.

Waarom zijn sommige mannen zo? Dat is toch niet normaal meer?
Waarschuw beheerder
Daar is ze weer. :gaap:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juli 2009 om 09:16:
Afgelopen vrijdagavond had ik een date met een jongen die ik via Party Flock had leren kennen


kijk....daar ga je de fout al in.je gaat toch niet daten met iemand die je via internet leert kennen
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van okdan op maandag 27 juli 2009 om 09:27:
je gaat toch niet daten met iemand die je via internet leert kennen


Kan prima toch? Doet iedereen tegenwoordig volgens mij..


Maare, geef die link eens :honger:
Waarschuw beheerder
donateur
ben jij niet die fake van kellster ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van okdan op maandag 27 juli 2009 om 09:27:
kijk....daar ga je de fout al in.je gaat toch niet daten met iemand die je via internet leert kennen


heb mijn vriend ook via pf leren kennen :yes:, gaat prima hoor :D
maar heb nog nooit meegemaakt dat een andere vent op me af kwam stappen dan waarmee ik had afgesproken... die fout heb ik nog nooit gemaakt :lol:



Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juli 2009 om 09:35:
Maare, geef die link eens


!!
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juli 2009 om 09:16:
Waarom zijn sommige mannen zo?


ja, sorry, ik ben nou eenmaal zou, vond het toch leuk je ff gezien te hebben.,
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Krankheimer op maandag 27 juli 2009 om 09:38:
ja, sorry, ik ben nou eenmaal zou, vond het toch leuk je ff gezien te hebben.,


:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van okdan op maandag 27 juli 2009 om 09:27:
.je gaat toch niet daten met iemand die je via internet leert kennen


wat een onzin zeg :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bonaparte op maandag 27 juli 2009 om 09:42:
wat een onzin zeg


Idd, al mijn dates komen van PF :roflol: Je doet alleen zo snel een miskoop :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Krankheimer op maandag 27 juli 2009 om 09:51:
Je doet alleen zo snel een miskoop


gooi het eens over een andere boeg dan :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Doe ik ook, ik hossel nu tijdens me werk :roflol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juli 2009 om 09:16:
Toen ik aankwam bij de chinees stond hij al op me te wachten, maar wat bleek? Het was een heel andere vent dan waar ik foto`s van had gezien.


Krankheimer, ik ben nu wel erg nieuwsgierig naar je "ware identiteit" , wanneer daten!? :flower:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juli 2009 om 09:16:
Het was een heel andere vent dan waar ik foto`s van had gezien.


Nou en...jij bent toch ook fake...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juli 2009 om 10:10:
Krankheimer, ik ben nu wel erg nieuwsgierig naar je "ware identiteit" , wanneer daten!?


Ow, maar jij kan mij al heeeeeel lang. mIRC #terror ;) Van voor de tijd dat PF nog bestond :jaja:
Daten (L)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juli 2009 om 10:13:
Nou en...jij bent toch ook fake...


Waarschuw beheerder
ik vind het sneu voor je.. voor hetzelfde geld verkracht die kerel je in een steegje oid
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van J0nathan_ op maandag 27 juli 2009 om 10:18:
ik vind het sneu voor je.. voor hetzelfde geld verkracht die kerel je in een steegje oid


Was je in de buurt dan?
 
Waarschuw beheerder
Hahaha humor
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van okdan op maandag 27 juli 2009 om 09:27:
je gaat toch niet daten met iemand die je via internet leert kennen


Why not, gaat al bijna 7 mnd goed hier :P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Krankheimer op maandag 27 juli 2009 om 10:15:
maar jij kan mij al heeeeeel lang.


Kan of kent? ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juli 2009 om 12:05:
Kan of kent?


ze draaien het altijd om he? :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juli 2009 om 12:05:
Kan of kent?


Godverdomme :lol:
laat mij toch in mij waarde :roflol:

kent? :$ dat woord ziet er zo vreemd uit hehe
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juli 2009 om 09:16:
Toen ik aankwam bij de chinees stond hij al op me te wachten, maar wat bleek? Het was een heel andere vent dan waar ik foto`s van had gezien.


:roflol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Krankheimer op maandag 27 juli 2009 om 12:06:
mij waarde


mij waarde of mijn waarde? :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Godver hehehe

okeej, okeej, ik heb een taal probleem, is het erg? :lol:
ieder zijn gebrek :$
Ik heb wel een mooie piemel O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Theeleut op maandag 27 juli 2009 om 12:37:
Staat tie in een glazen kastje?


Nee, das niet nodig, ik hou hem zelf in vorm en verzorg hem goed B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Krankheimer op maandag 27 juli 2009 om 12:37:
Nee, das niet nodig, ik hou hem zelf in vorm en verzorg hem goed


wel tegen hem blijven praten en zingen eh?!...groeit tie van
Waarschuw beheerder
donateur
heb je met internet, je weet nooit wie je gaat ontmoeten
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Theeleut op maandag 27 juli 2009 om 12:40:
en zingen eh?!...groeit tie van


behalve het nummer cold as ice.
kou doet geen goed.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op maandag 27 juli 2009 om 12:42:
heb je met internet, je weet nooit wie je gaat ontmoeten


lang leve de cam :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Theeleut op maandag 27 juli 2009 om 12:40:
wel tegen hem blijven praten en zingen eh?!...groeit tie van


Ik voer der regelmatig een diepgaand gesprek mee, en zo nu en dan natuurlijk een verzorgende massage
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juli 2009 om 12:44:
lang leve de cam :cheer:


lekker nep filmpje afspelen...
 
Waarschuw beheerder
je moet ook nooit via partyvloek daten!!
daar zitten alleen maar leipo,s, nazi,s krakers en losers
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juli 2009 om 13:00:
daar zitten alleen maar leipo,s, nazi,s krakers en losers


verwijder jezelf dan ben je er vanaf
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op maandag 27 juli 2009 om 12:48:
lekker nep filmpje afspelen...


:X nu verraad je het :(
 
Waarschuw beheerder
hahahaha :D
Waarschuw beheerder
Als het internet kon praten :LOL:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juli 2009 om 09:16:
had ik een date met een jongen die ik via Party Flock had leren kennen


zou het nog geeneens willen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juli 2009 om 13:48:
zou het nog geeneens willen


En gelijk heb je :O
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juli 2009 om 13:48:
zou het nog geeneens willen


jij kent mij duidelijk nog niet
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juli 2009 om 13:48:
zou het nog geeneens willen


want?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juli 2009 om 14:05:
jij kent mij duidelijk nog niet


met jouw wel denk ik :lief: