voorlopig gebruik je het al 2x in je openingspost én in je topictitel
als voorbeeld mag het
als lol een kutwoord is. is kut dan een lolwoord?
ja maar ja mag lol niet gebruiken hier jwt
lul
op je voorhoofd geplakt
niet?
wat doe jij achter de pc dan???
beetje serieus bijzitten enz
Dan doe je iets niet goed
cammeng dan?
Das niet waar opgevoerde koalarukker met aboriginalvoorouders
dat klopt, met appeltje schiet ik spontaan in de lach
toeter
donateur
dus?
.. is een kutwoord. heb er echt een hekel aan, mensen die 'lol' gebruiken in cyber-gesprekken. Als men het 'lol' woord gebruikt, zitten hun dan echt letterlijk keihard te lachen? want ik lach nooit als ik achter de PC zit, dus hoef ik dat woord ook nooit te gebruiken
Het is geen woord, het is een afkorting. En ja, ik kan schik hebben als ik alleen achter de pc heb. Dat jij nou zo'n saaie bok bent.
(permanent verbannen)
Waar is de punt in deze zin dan?
Scherp
donateur
Waar is de punt in deze zin dan?
(permanent verbannen)
Waar is de punt in deze zin dan?
donateur
Waar is de punt in deze zin dan?
Hier.
laatste aanpassing
donateur
Als ik deze punt gebruik voor de ontbrekende dan staat er achter 'Hier' weer geen punt.
.
Zo goed?
donateur
lol.
Durf een hoofdletter te gebruiken he
laatste aanpassing










