Spoookje 15 juni 2009 19:55Leuk en verslavend spelletje, voor als je even verveeld bent oid. http://www.albinoblacksheep.com/games/run have fun =)
15 juni 2009 20:51Uitspraak van Spoookje op maandag 15 juni 2009 om 19:55:▶have fun =) en dan? Uitspraak van verwijderd op maandag 15 juni 2009 om 20:09:▶Nee dank je
Spoookje 15 juni 2009 22:50Uitspraak van inactief op maandag 15 juni 2009 om 21:42:▶Bij level 28 had ik er wel genoeg van... is inderdad verslavend. Zover kwam ik nog niet eens =/ Maar eens even weer opnieuw proberen
Mystic_Dumm¥ 15 juni 2009 23:20donateurleuk om deze weer is terug te zien http://www.albinoblacksheep.com/flash/pingu2
lucje_b 16 juni 2009 12:29Uitspraak van Spoookje op maandag 15 juni 2009 om 19:55:▶Leuk nee Uitspraak van Spoookje op maandag 15 juni 2009 om 19:55:▶verslavend ook niet Uitspraak van Spoookje op maandag 15 juni 2009 om 19:55:▶voor als je even verveeld bent zelfs dan niet