Het komt tegenwoordig veel vaker voor dan vroeger, en met muziek werd het al veel vaker gedaan: berichten voor je onderbewustzijn toevoegen aan een (reclame)boodschap. In muziek heet dat backword masking, maar in reclame komt het tegenwoordig ook gruwelijk vaak voor.
Laat me weten wat je ervan vind en of je het met me eens bent, want dit loopt echt uit de hand zo. Straks weten we niet meer of de mening die we ergens over hebben van onszelf is of dat die ons is opgedrongen.
Ik vind dat een hele slechte ontwikkeling en daarom wil ik graag dit voorbeeld laten zien (flash animatie):
http://www.kaasmaakgereedschap.nl/data/website/subliminal.swf
Laat me weten wat je ervan vind en of je het met me eens bent, want dit loopt echt uit de hand zo. Straks weten we niet meer of de mening die we ergens over hebben van onszelf is of dat die ons is opgedrongen.
Ik vind dat een hele slechte ontwikkeling en daarom wil ik graag dit voorbeeld laten zien (flash animatie):
http://www.kaasmaakgereedschap.nl/data/website/subliminal.swf
laatste aanpassing



