Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 juni 2009 om 18:49:
Radiohead is al pizza en Muse is als Indisch, ze zijn allebei erg lekker en smaakvol maar ze zijn qua smaak niet vergelijkbaar.
raak er ook niet op uitgegeten...
Ja, idd niet te vergelijken!! Mss dat ik ze in vergelijking trek omdat ik ze in bijna exact dezelfde periode begon met beluisteren.
En vaak worden deze 2 bands met elkaar vergeleken wat volkomen onterecht is

Maar Muse vind ik zeker niet slecht hoor, heb het een periode als religie beschouwt en luisterde standaar wel 1 a 2 albums per dag, en heb alle concerten op dvd etc.. Maar nu word ik gewoon al zenuwachtig van zijn stemmetje, het is allemaal een beetje te veel bombast.
Radiohead heeft gewoon een veel langere houdbaarheidsdatum en dat komt gewoon omdat de nummers veel complexer zijn en het alle kanten op kan gaan, Muse is toch wat vlakker

Maargoed, props voor Muse!!