Uitspraak van ^VonDutch® op vrijdag 3 april 2009 om 17:39:http://www.mobile.de/home/index.html
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 april 2009 om 17:44:volkswagen verkopen ze ook in nederland
maar niet voor dezelfde prijs
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 april 2009 om 17:50:ga ff serieus doen
maareh vb: golf 4motion betaal je in nederland minimaal 7 of 8 duizend voor , in duitsland 5000
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 april 2009 om 17:54:ben er niet in thuis, maar naar nl halen kost ook hoop geld toch?
is voor de cross , dus hoeft geen kenteken op
Uitspraak van Silver Corvette. op vrijdag 3 april 2009 om 21:24:waarom een golf voor de cross
waarom niet ?
Uitspraak van Silver Corvette. op vrijdag 3 april 2009 om 22:19:zat goedkope wagentjes voor de cross te vinden in nl toch
dat wel , maar ik ben de opties aan het bekijken om een toerwagen te gaan bouwen en dan moet je toch op zoek naar een auto met 4wiel aandrijving en standaart al een grote motorinhoud om mee te beginnen dus een golf 4motion is dan wel een serieuse optie
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 april 2009 om 22:43:kenteken te vrijwaren
zet em wel op de export , kost € 25,- hier
ff adres in marokko opgeven en klaar
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 april 2009 om 22:47:Ja geen idee hoe dat gaat! nooit evaring mee gehad eigenlijk
zo zijn er al zovele auto's "verdwenen" uit het RDW register
Auto uit DLD halen kán luek zijn, mits je de juiste mensen kent..
Collega van mij, een Duitse Turk, rijdt A4 en heeft zijn Duitse wagen laten importeren, nu dus NL kenteken, maar het heeft hem wél de nodige doekoe gekost...
volgens mij moet de wagen namelijk ten alle tijden gewoon RDW gekeurd worden voor je kenteken krijgt, en ze kunnen over best rare dingen vallen hb ik mij laten vertellen...
Collega van mij, een Duitse Turk, rijdt A4 en heeft zijn Duitse wagen laten importeren, nu dus NL kenteken, maar het heeft hem wél de nodige doekoe gekost...
je hoeft de auto niet bij de RDW te laten keuren. daar kijken ze alleen of het chassis nummer klopt.
daarna naar de douane voor de BPM en als die betaald is krijg je een NL kenteken.
daarna kan je de auto bij garage laten keuren + kentekenplaten bestellen en daarna kun je ermee rijden.
daarna naar de douane voor de BPM en als die betaald is krijg je een NL kenteken.
daarna kan je de auto bij garage laten keuren + kentekenplaten bestellen en daarna kun je ermee rijden.
ohja tegenwoordig moet je de aankoop nota laten zien bij de douane zodat ze weten waar de auto vandaan komt
je hoeft de auto niet bij de RDW te laten keuren. daar kijken ze alleen of het chassis nummer klopt.
daarna naar de douane voor de BPM en als die betaald is krijg je een NL kenteken.
daarna kan je de auto bij garage laten keuren + kentekenplaten bestellen en daarna kun je ermee rijden.
oja en dit slaat als kut op dirk want hij heeft geen kenteken nodig
Uitspraak van Silver Corvette. op zaterdag 4 april 2009 om 14:15:oja en dit slaat als kut op dirk want hij heeft geen kenteken nodig
hahaha
Helemaal waar, ik heb mijn e30 318is die ik in de tuin voor driften en oefenen gebruikte ook gekocht in duitsland.
Ik kreeg ook direct korting toen ik zei dat ik er in nederland mee ging crossen.
Uitspraak van Silver Corvette. op zaterdag 4 april 2009 om 14:15:oja en dit slaat als kut op dirk want hij heeft geen kenteken nodig
ik gaf ook een reactie op DanM en niet op to
goed lezen is idd wel heel erg moeilijk he
ja weet het.
reageer niet vaak op een topic lees ze alleen.
zal er voortaan op letten.
reageer niet vaak op een topic lees ze alleen.
zal er voortaan op letten.












