rikkos 26 februari 2004 10:48ik kan aan technics mk2 1200 komen maar is gereviceerd t/m 1210 is dat betrouwbaar groeten riklaatste aanpassing 26 februari 2004 17:33
26 februari 2004 10:53donateurje hebt het over een motorblok? En waarom bij markt? Maar het is wel oke zo ja
Ked Werkzaam bij The Firm Organised Artiest Ked 26 februari 2004 11:13donateurHij is zwartgespoten??? je hebt het over een SL 1200 MK2 of niet, er is nl alleen kleurverschil volgens mij
Double T :yes: Werkzaam bij Area 0522 Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723} 26 februari 2004 13:38donateurer is een zwart deck op gepleurd, tja dat maakt geen fuck uit
Verdine Artiest Verdine Bel 26 februari 2004 13:45hehe gereviceerd??? Het enige verschil tussen een 1200 en een 1210 is de kleur. Bedoelt diegene van wie je hem kan kopen niet een geverfde 1200 die nu op een 1210 lijkt!laatste aanpassing 26 februari 2004 13:46
Double T :yes: 26 februari 2004 14:33donateurja joska, het kan inderdaad toch over een 1200 cc zijn, die gereviseerd is tot 1210 cc. een silverbird is nu een blackhawk
Duracell Darz 26 februari 2004 17:381200 is zilver 1210 is zwart dat is idd het enige verschil je wordt vet genaaid met die praatjes
Artiest Sentinel 26 februari 2004 17:42de 1200 draait maar 1200 toeren, de 1210 1210. Dus kan je platen met een groot bpm verschil inmixen als je zowel de 1200 en de 1210 hebt staan.
Double T :yes: 27 februari 2004 08:58donateuris het wel verstandig als je je gaat wagen aan platenspelers ?? is echt moeilijk hoor...
DemonSquad 27 februari 2004 11:17haha die 1200 toeren heb ik vaker gezien hier op PF Ik moet er gewoon van huilen!
Verdine 27 februari 2004 11:23lol SL 1200 draait op 1200 toeren en de SL1210 op 1210 toeren??? hahahaha!! en er dan nog serieus op ingaan ook
2 maart 2004 12:18Ik heb net mijn 1200 ook gereviseerd. Zit nu een dubbele caburateur op en luchtkoeling. Dammmmn draaien dat kreng he. Hulde voor de topicopener voor "domste topic" ooit
Artiest BassXperience 4 maart 2004 22:40Misschien heeft ie ook een sport velg. Wie weet is ie wel verlaagd en heb je meer grip in de bochten tijdens het skratchen.
5 maart 2004 18:11Tuurlijk En een boordcomputer die in Contact staat met de ANWB, kan ie bellen als ie ze niet strak krijgt
DemonSquad 5 maart 2004 18:14zet er dan ook gelijk een LPG installatie in, scheelt weer geld als je veel onnodige BPM's maakt laatste aanpassing 5 maart 2004 18:19
5 maart 2004 18:16Ja helemaal met de 1210 toeren uitvoering ben je zo door je benzine heen Kan je beter een lPG installatie nemen ja. Is wel weer duurder in op-je-kamer-sta be;asting maar ja, dat moet dan maar weer