Partyflock
 
Forumonderwerp · 728931
45 volgers · 1013595x bekeken
 
Artiest V-licious
Waarschuw beheerder
+8
Ik ben wel eens benieuwd hoe bij jullie de heilige DJ Equipment staat gepositioneerd. Dus toon hier een foto van je equipment.

Ik zal maar aftrappen:

2x Reloop RP 4000 M3Ds
1x Reloop Effex.2 Mixer

Verder mooi meubeltje gemaakt voor het hele spul.
In de toekomst komt er nog een proffesionele eindversterker bij.
laatste aanpassing door een beheerder
 
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1601, 2607}
Artiest Canta
Waarschuw beheerder
ik vond dat ze bij Dniz ook al moeilijk deden. Het beste is altijd nog gewoon PayPal, dan hoef je ook niemand te spreken over dat gedoe. En ze zien echt wel in hun verkopen dat ze momenteel veel exporteren naar NL (en waarschijnlijk ook de rest van Europa ... )
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ Sequence op woensdag 21 januari 2009 om 11:19:
Ze gaan daar toch standaard voor die prijs weg? Zeg maar dat bieden geen zin heeft?


Dat dacht ik ook al :)

Uitspraak van DJ Brunoxide op woensdag 21 januari 2009 om 11:20:
En onbeschoft dat ze zijn! het maakt ze allemaal geen reet uit of je bij ze bestelt of niet lijkt het wel... echt geen woorden voor hoe slecht je behandeld wordt daar notabene als nieuwe klant! . Ben al a t kijken of k de order kan annuleren.


anders bij Decks?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 januari 2009 om 11:25:
Het beste is altijd nog gewoon PayPal


Met Paypal moet de verkoper (de ontvanger van het geld) toch een gedeeltje van de koopsom afstaan aan Paypal?
Lijkt mij dat de koper dan wat extra euro's betaald?
Voordeel van Paypal is wel dat het direct overgeboekt wordt...lekker snel dus.
Als ik wat in het buitenland aanschaf doe ik dat meestal gewoon met internet bankieren (IBAN/BIC), daarbij heb je geen extra kosten :-)
Werkzaam bij House of Justice
Artiest {SHOWLIST artist 56855, 62740, 93455, 39403}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Brunoxide op woensdag 21 januari 2009 om 11:20:
wat een ongelofelijke K*T klantenservice bij HTFR.CO.UK.

mensen, kijk uit dat je niet met credit card betaalt bij www.htfr.co.uk.
Levert alleen maar gezeik op. Nu zouden al mn (uitgebreide) e-mails niet zijn aangekomen en t ligt aan mij... en mn order is dus nog steeds niet ingeboekt

En onbeschoft dat ze zijn! het maakt ze allemaal geen reet uit of je bij ze bestelt of niet lijkt het wel... echt geen woorden voor hoe slecht je behandeld wordt daar notabene als nieuwe klant! . Ben al a t kijken of k de order kan annuleren.


Heb je even een PB gestuurd hierover. Had ook zo'n gevoel.
Maar dat is een beetje de werkwijze in de UK. Service kennen ze daar niet.

En als je het van de andere kant bekijkt, het is een extra beveiliging.
En de pond is weer 5 cent gezakt. Dus ergens moet je blij zijn dat ie nog niet ingeboekt is. ;)
Daarnaast krijg je toch een ticketnummer als je een mail stuurt? Dat is bij mij iig wel gebeurd.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 januari 2009 om 11:32:
Met Paypal moet de verkoper (de ontvanger van het geld) toch een gedeeltje van de koopsom afstaan aan Paypal?
Lijkt mij dat de koper dan wat extra euro's betaald?
Voordeel van Paypal is wel dat het direct overgeboekt wordt...lekker snel dus.


Een percentage (5 % ) van het over te boeken bedrag wordt door paypal ingehouden als fee.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van best of both worlds op woensdag 21 januari 2009 om 11:39:
Een percentage (5 % ) van het over te boeken bedrag wordt door paypal ingehouden als fee.


Lijkt mij dat de verkoper gewoon al het geld wil hebben wat hij voor een product vraagt, dus de koper betaald dan 5% meer
Artiest {SHOWLIST artist 52097, 65558}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op woensdag 21 januari 2009 om 11:19:
Ze gaan daar toch standaard voor die prijs weg? Zeg maar dat bieden geen zin heeft?


Nee dat denk ik ook niet, ach proberen met een lagere bod kan geen kwaad toch:) , ik ga die gast ff bellen/emailen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 januari 2009 om 11:44:
Lijkt mij dat de verkoper gewoon al het geld wil hebben wat hij voor een product vraagt, dus de koper betaald dan 5% meer


Klopt, in de meeste gevallen wil de verkopende partij, in geval bij paypal betaling, 5 % meer.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van best of both worlds op woensdag 21 januari 2009 om 11:25:
anders bij Decks?


Daar wil ik ook bestellen, want Technics zijn daar echt goedkoop (zeker in vergelijking met HTFR)

Maar als je wil bestellen kun je bij country alleen Channel Islands, Isle of Mann, Nothern Ireland, Republic of Ireland en United Kingdom selecteren :/

Ik had ook al een mail gestuurd naar de klantservice, maar daar is nog niet op gereageerd
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dj Dniz op woensdag 21 januari 2009 om 11:37:
Heb je even een PB gestuurd hierover. Had ook zo'n gevoel.
Maar dat is een beetje de werkwijze in de UK. Service kennen ze daar niet.

En als je het van de andere kant bekijkt, het is een extra beveiliging.
En de pond is weer 5 cent gezakt. Dus ergens moet je blij zijn dat ie nog niet ingeboekt is. ;)
Daarnaast krijg je toch een ticketnummer als je een mail stuurt? Dat is bij mij iig wel gebeurd.


thanx mate..

nou wat het is.. gister was er zogezegd een probleem met hun e-mail systeem. Waardoor ze mn mail niet hadden gekregen. Toen ze die eindelijk wel hadden gekergen (met foto's van credit card) kreeg k een mailtje terug dat de fotos te groot waren en dat k ze opnieuw moet sturen in kleiner formaat..
kleine moeite om ze ff te verkleinen denk ik dan, maar goed..
Dus ik gisteravond laat keurig 2 nette uitgebreide mails verstuurd met keurige foto's van mn credit card en bankafschrift (in klein formaat)

hebben ze al die mails niet ontvangen krijg k dus net te horen :nocheer:,, en al de andere mails die ik stuur (NB: zonder attachements) die ontvangen ze wel.. dus ik zeg

'could it be in the spamfolder because of the images?'
Zij: 'no we don't have a spamfolder'

ben er in totaal al meer dan 2 uur mee bezig geweest en nog steeds is t niet geregeld.. En ook niks van sorry. :no: echt heel slecht dit.
koop daar nooit meer, met zo'n houding GUN ik ze ook gewoon geen omzet, ook al zijn ze goedkoop:no:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Zijn meer forum-leden die ik daarover gehoord heb ;)
Waarschuw beheerder
Jezus man wat een klote service daar, nu ik dit allemaal weet ben ik blij dat ik mn gear daar 'nog' niet heb besteld. Hoop dat t probleem snel word opgelost.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Verstuur ze daar in de UK een kaartje...
Greetzz from da far east ;-)
[img width=486 height=361 cacheid=0014328900039e1ab96e34291a026bbdd3]http://lsptech.com/sitebuilder/images/LSP-_Customer_is_King-486x361.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ok.. de order is erdoorheen volgens de telefonist,, en dan zou je normaal gesproken denken.. 'fijn, nu is het geregeld'

MAAR NEE....... de order staat bij 'my account' nog steeds 'on hold'

Want............(roffelderoffel) nu moet ik wachten totdat de manager er is.. Die moet namelijk goedkeuring geven voor de Levering.... :vaag:

En de manager zit in een vergadering nu en ze kan me niet vertellen wanneer hij daar uit komt.. :frusty:

ondertussen is het al weer bijna 2 uur, kan je nagaan dat ik de order gistermiddag heb geplaatst...

WHAT THE F*CK IS DIT VOOR BEDRIJF ECHT :S:S:S. Ik zou echt iedereen afraden om hier zaken mee te doen.. (in ieder geval via credit card)
Al is het maar door hun onbeschofte en buitengewoon kinderachtige attitude.
laatste aanpassing
Artiest Magic-D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ Brunoxide op woensdag 21 januari 2009 om 01:19:
Iemand ervaring met draaien op deze manier (zo naast elkaar)? Lijkt me wel ff wennen, maar je hebt wel ALLES binnen het zicht als je voor je mixer staat, en alles binnen bereik ook natuurlijk... nja we'll see


Ik zelf vind t vrij irritant als ze zo kort naast elkaar staan, zelfde als je de cdj vlak tegen de djm800 zet.

Je kunt namelijk nog wel eens per ongeluk op de start (play) knop van de buurman rammen als je met de pitch of de effecten bezig bent:)
Waarschuw beheerder
zo klinkt niet zo netjes, ik vond htfr wel aantrekkelijk vanwege de paypal betaling, maar nu zie ik dat ze 5% van het totaal alsnog innen. als je 2 CDJ's besteld dan gaat dat alsnog om 53 Euro. het betalen via paypal is dan wel gemakkelijk mja, als er dan nog eens 5% extra kosten bijkomen, gaat er al een stukkie voordeel weg.

misschien decks.co.uk een betere optie?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Prima. op woensdag 21 januari 2009 om 13:55:
e kunt namelijk nog wel eens per ongeluk op de start (play) knop van de buurman rammen als je met de pitch of de effecten bezig bent:)


sja.. kwestie van oppassen dan... of een middenschotje tusen de 2 CDJ's plaatsen,., kan dat niet meer gebeuren :-)
t is niet ideaal inderdaad, maar ziet er wel retestrak uit, plus t is ruimtebesparend
laatste aanpassing
Werkzaam bij Music in Mind
Artiest Jack 2 Jack
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Brunoxide op woensdag 21 januari 2009 om 13:30:
nu moet ik wachten totdat de manager er is.. Die moet namelijk goedkeuring geven voor de Levering


enige reden die ik daarvoor kan bedenken is dat het een organisatie gaat wiens processen niet optimaal zijn ingedeeld voor een order als die van jou (Export). Oftewel, het lijkt op een kleine organisatie :)

waar had je de order geplaatst?? (te laks om terug te lezen ;))
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
HTFR, maar klopt niet wat je zegt, want het bedrijf shipt dagelijks wereldwijd. Pronken ze ook flink mee op hun site. 'WE SHIP WORLDWIDE!'
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HarryKonijn op woensdag 21 januari 2009 om 14:01:
misschien decks.co.uk een betere optie?


die zitten qua prijs ongeveer gelijk aan htfr
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Brunoxide op woensdag 21 januari 2009 om 13:30:
MAAR NEE....... de order staat bij 'my account' nog steeds 'on hold'


Was bij mij ook het geval.


Uitspraak van DJ Brunoxide op woensdag 21 januari 2009 om 13:30:
Want............(roffelderoffel) nu moet ik wachten totdat de manager er is.. Die moet namelijk goedkeuring geven voor de Levering....

En de manager zit in een vergadering nu en ze kan me niet vertellen wanneer hij daar uit komt..


Rustig maar. Komt goed.


Uitspraak van DJ Brunoxide op woensdag 21 januari 2009 om 13:30:
WHAT THE F*CK IS DIT VOOR BEDRIJF ECHT . Ik zou echt iedereen afraden om hier zaken mee te doen.. (in ieder geval via credit card)
Al is het maar door hun onbeschofte en buitengewoon kinderachtige attitude.


Er is me verteld dat als je een 2e bestelling doet je al die zooi niet meer hoeft te doen.
En voor het geld wat je nu in je zak houd moet je wel wat moeite doen ;)


Uitspraak van HarryKonijn op woensdag 21 januari 2009 om 14:01:
misschien decks.co.uk een betere optie?


Die hebben hele hoge verzendkosten zover ik weet.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dj Dniz op woensdag 21 januari 2009 om 14:15:
Er is me verteld dat als je een 2e bestelling doet je al die zooi niet meer hoeft te doen.
En voor het geld wat je nu in je zak houd moet je wel wat moeite doen ;)


I know.. ik maak me vast te druk..:-)

Maar de hele manier hoe ze je behandelen....:-X kan daar dus gewoon niet tegen he :S

Je komt daar als nieuwe klant binnen ja.. en je spendeert meteen 1200 EURO, niet bepaald een kleine eerste order..

vervolgens word je behandeld als een of ander stuk stront.
De term 'bloed onder je nagels vandaan halen' is hier gewoon bijzonder op zn plaats..
Die medewerkers... totaal ongeinteresseerd, onbehulpzaam, onbeschoft, onprofessioneel,, Incompetentie ten top! (N)

(vooral die 'Sarah May' die de telefoon oppikt als je naar de customer department belt moet je mijden, die is echt het aller-ergst, had echt zin om dr nek om te draaien zoals zij tegen me praatte :S
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 51895, 51893}
Waarschuw beheerder
bestel dan ook bij decks.co.uk :d krijg je ook beatport spul en die zijn al veeeel langer op de markt dan htfr!
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van best of both worlds op woensdag 21 januari 2009 om 12:06:
bons, heb jij je djm700 ook in de Uk bestelt?


Alsnog voor veilig gekozen en lekker in NL gekocht. Zonder gedoe.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dj Dniz op woensdag 21 januari 2009 om 14:15:
Die hebben hele hoge verzendkosten zover ik weet.


45 pond voor een DJM-700. Had ik al opgevraagd.
Was toen met hun aan het mailen.
 
Waarschuw beheerder
ja en je stekker-kop wisselen omdat je 'm in de UK hebt gekocht is ook wel zoiets ;)
Waarschuw beheerder
donateur
shit... helemaal vergeten van die stekkers, maar bij de CDJ-800MK2 is dit standaard verwisselbaar dacht ik niet?
Artiest {SHOWLIST artist 51895, 4173}
Waarschuw beheerder
stuur maar weer terug o:) :devil:



nee hoor, bij de cdj800 zit er een 2 polige los snoertje bij ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Diminish op woensdag 21 januari 2009 om 14:44:
stuur maar weer terug



nee hoor, bij de cdj800 zit er een 2 polige los snoertje bij


Bruno hoeft alleen maar 2 losse eurosnoeren te halen met een NL aansluiting.
Hij krijgt er nu waarschijnlijk 2 losse snoertjes bij met een UK aansluiting.
Waarschuw beheerder
donateur
ja pcies, heb nog wel 2 van die snoeren thuis liggen duzz :-D
**EDIT** nee tog geen 100 (6)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
100?? :|
Waarschuw beheerder
donateur
OK, order is nu eindelijk geplaatst. Gaat vandaag de deur uit.

maar niet voordat ik het volgende gedaan had. (DNIZ had dit ook, alleen ik had er nog eens 5 andere dingen naast lopen die mis gingen door die troela's daar)

Hi

Due to the nature of your order, and its high value, we need to verify your account before we can send this latest order out.

We have placed a small charge on your nominated card, if you contact your card issuer, and ask them to verify how much this is, then please contact us back and verify this amount .

We can then verify your identity and complete your order without delay.

You will only be asked to do this once, and this is for yours, and ever customers protection against any fraud.

Your cooperation is appreciated, and we look forward to completing the order.

Regards

Claire Haines
Sales Supervisor
Hard To Find Records


Dus meteen maar ff VISA telefoontje gepleegd, hadden ze 8 cent van mn rekening afgeschreven, terugbellen naar HTFR om dit te bevestigen en zo te bewijzen dat ik de rekeninghouder ben (3e bewijs was dit al naar HTFR toe8) ) en toen was t eindelijk geregeld.

Heb echt in mn hele leven nog nooit zoveel moeite moeten doen om ergens een bestelling te plaatsen.
For the record: dat zijn dus:

-2 faxen van elk 2 pagina's
-3 mailtjes met in totaal 6 gescande foto's/afschriften in verschillende formaten, (die steeds weer niet aan kwamen volgens HTFR)
-10-15 telefoontjes naar de UK.
-Erg veel irritaties


Excuses voor al die posts hierover, maar dan weten jullie wat je te wachten staat als je daar met credit card besteld. (ernstig af te raden dus :lol:)
DNIZ, had ik maar naar jou geluisterd van te voren.. :D
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Brunoxide op woensdag 21 januari 2009 om 15:05:
DNIZ, had ik maar naar jou geluisterd van te voren..


:lol:
Waarschuw beheerder
Iemand ooit besteld op dv247.com? Staan daar SL1210's voor £326.89!

Had een mail gehad van decks.co.uk dat ze niet leveren in Nederland. :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 januari 2009 om 14:23:
45 pond voor een DJM-700. Had ik al opgevraagd.


Was voor mijn CDJ 14 euro kwijt.


Uitspraak van Hi-hat Clap op woensdag 21 januari 2009 om 14:22:
bestel dan ook bij decks.co.uk krijg je ook beatport spul en die zijn al veeeel langer op de markt dan htfr!


Volgens mij is HTFR al iets langer op de markt, bestaat geloof ik al jaar of 15 / 20

Uitspraak van DJ Brunoxide op woensdag 21 januari 2009 om 15:05:
DNIZ, had ik maar naar jou geluisterd van te voren..


Maar goed dat je dat niet gedaan hebt. Ik wist bv niet dat je 5% extra moet betalen bij Paypal.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dj Dniz op woensdag 21 januari 2009 om 16:08:
Maar goed dat je dat niet gedaan hebt. Ik wist bv niet dat je 5% extra moet betalen bij Paypal.


Ja echt schofterig is dat.. 5 % is niet niks nee :-|
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Brunoxide

Kan mij voorstellen dat de hele situatie vervelend is maar ik weet hoe het als bedrijf is om met CC/Paypal te werken.Als je ervaring hebt met klanten die frauderen/de zaak terugboeken ondanks dat het geleverd is dan snap je wel waarom het allemaal zo uitgebreid moet.

Het is namelijk zo dat het verdomd moeilijk is zowel met CC als met paypal om als verkoper gelijk te krijgen als iets wordt teruggeboekt. Daarbij zitten er hele hoge bedragen aan vast voor de verkoper als er iets wordt teruggeboekt. Deze zullen uiteindelijk doorberekent moeten worden aan de overige klanten waardoor de producten weer duurder worden en dat wilt niemand.

Dat de helpdesk je zo beroerd helpt is dan wel een beetje jammer :(

Die 5 % paypal kosten zijn trouwens ook stukje administratie kosten. Paypal snoept 3,4 % van een order af en hoe meer het bedrijft verkoopt des de minder ze er vanaf snoepen.

maand omzet
0,00 EUR - €2.500,00 EUR 3,4% + €0,35 EUR
€2.500,01 EUR - €10.000,00 EUR 2,9% + €0,35 EUR
€10.000,01 EUR - €50.000,00 EUR 2,3% + €0,35 EUR
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 januari 2009 om 16:20:
Brunoxide

Kan mij voorstellen dat de hele situatie vervelend is maar ik weet hoe het als bedrijf is om met CC/Paypal te werken.Als je ervaring hebt met klanten die frauderen/de zaak terugboeken ondanks dat het geleverd is dan snap je wel waarom het allemaal zo uitgebreid moet.

Het is namelijk zo dat het verdomd moeilijk is zowel met CC als met paypal om als verkoper gelijk te krijgen als iets wordt teruggeboekt. Daarbij zitten er hele hoge bedragen aan vast voor de verkoper als er iets wordt teruggeboekt. Deze zullen uiteindelijk doorberekent moeten worden aan de overige klanten waardoor de producten weer duurder worden en dat wilt niemand.

Dat de helpdesk je zo beroerd helpt is dan wel een beetje jammer


ja inderdaad, natuurlijk hadden ze het wat netter kunnen regelen maar vind dat je je behoorlijk aanstelt verder :P
Waarschuw beheerder
donateur
oow gaan we nou zo beginnen? haha :roflol:
Ik had jullie koppen wel eens willen zien na een gesprek met die geweldige 'sarah may'. Geloof me, 1 gesprek met haar, en je begrijpt al mn posts hier :D

maar enfin,

Ik ben helemaal op de hoogte van het 'niet-waterdicht' zijn van de creditcard en pp constructies.. frauderen is nog steeds veeeel te makkelijk. Ik zelf werk ook in een bedrijf waar we dagelijks werken met internationale overboekingen, van 1000 euro, maar ook van 10.000 of 200.000 euro. Credit card is hierom dus ook uit den boze, en wordt derhalve dus ook niet geaccepteerd :)

Ging inderdaad meer om de helpdesk die gewoon zo slecht en onbeschoft is (vanaf t begin af aan al)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Helpdesk zal wel protocollen hebben om te volgen (zoals een manager die het moet inzien/ondertekenen) en je moet eerlijk toegeven dat een order van 1200 + euro als eerste order ook verdacht kan overkomen.

Als iemand dat bij ons doet met PP of CC dan gaan er ook wel wat alarmbelletjes rinkelen :P
 
Waarschuw beheerder
donateur
Had ik je trouwens al verteld dat ik tot nu toe altijd minimaal een week heb moeten wachten op het pakketje als ik daar besteld had?

Gaat een lange week voor je worden
Waarschuw beheerder
donateur
mee eens! :-)

Bel nou maar is voor de grap die Sarah may op.:p

Ze doet het er gewoon om, ze wil je echt laten merken dat ze schijt aan je heeft.. wacht maar totdat je dr een keer aan de telefoon hebt ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 januari 2009 om 16:35:
ltijd minimaal een week


jammer :(
Waarschuw beheerder
@Cerberus

geen

[img width=500 height=365 cacheid=00104f85002d24f2531d08011a026bceba]http://www.vecip.com/images/olie%20veld.jpg[/img]

op

[img width=450 height=338 cacheid=000323ca002d24f731a908bf1a026bceba]http://www.instee.nl/vuur.jpg[/img]

gooien :D
Waarschuw beheerder
ik heb daar ook besteld maar heb alles via de mail geregeld, altijd binnen een dag antwoord over de stand van zaken. Ik vond het ook irritant dat bewijzen maar opzich snap ik het wel. En je weet dat je een risico loopt met de koers als je daar gaat bestellen :) geld ook voor de andere webshops.

maar als ze je inderdaad aan de telefoon zo behandelen kan ik er wel meer inkomen :P maar verder vond ik het gewoon een nette winkel :)
 
Waarschuw beheerder
geen arabier op 't vuur gooien? :P
Waarschuw beheerder
[img width=1024 height=576 cacheid=00104f88002d24f56d65ede41a026bcedb]http://i221.photobucket.com/albums/dd222/santiagojwz/IMG_1496.jpg[/img]

over +- 2 maanden komt het echte werk:D

@bruno, wou je op dat moment niet zon Bassie Adriaan moment uithalen wat de grote baas altijd doet met zn telefoon :D?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D.FX op woensdag 21 januari 2009 om 16:25:
vind dat je je behoorlijk aanstelt


jij bent niet de enige klant bij dat bedrijf vriend. geduld is een schone zaak.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van anders op woensdag 21 januari 2009 om 16:41:
jij bent niet de enige klant bij dat bedrijf vriend. geduld is een schone zaak.


ik neem maar aan dat je niet echt gelezen hebt wat ze flikken daar.. :-|

maar goed, fuck it.. het is nu geregeld en volgende week heb k CDJ's :D

Uitspraak van HarryKonijn op woensdag 21 januari 2009 om 16:40:
@bruno, wou je op dat moment niet zon Bassie Adriaan moment uithalen wat de grote baas altijd doet met zn telefoon :D?


hahah ja :D DROMMELS DROMMELS DROMMELS :lol:
laatste aanpassing