is het een rebus?
is het een vliegtuig?
FL 3100 VS 1800
Kias 320
hdg 204
ehgg --> lebl
ETE: 02:00
relaxed! ik ga mee!
nou die had ik toch ook niet gesnapt blond jwt ditdat
Uitspraak van _Ghost_ op zondag 18 januari 2009 om 05:31:
Nee
ow
nou die had ik toch ook niet gesnaptblond jwt ditdat
ik wil ook wel naar barcelona...
mag ik niet gewoon mee voor de gezelligheid? ook al ben ik dan blond?
barcelona is zeker goed te doen!
over het algemeen zijn blonde mensen wel gezellig
over het algemeen zijn blonde mensen wel gezellig
Tuurlijk mag je mee !
We hebben nog ruimte over.. (speciaal voor blondjes) in het ruim onderin
Ligt ook maar net aan het persoon... ken ook genoeg ongezellige blonden...