is het een rebus?
Nee
is het een vliegtuig?
Ja
FL 3100 VS 1800
Hoogte + klimsnelheid
Kias 320
Snelheid
hdg 204
Welke richting (heading) je gaat
ehgg --> lebl
Eelde (groningen) --> Barcelona
ETE: 02:00
Geschatte aankomst tijd
relaxed! ik ga mee!
Jammer dat je het zo snel hebt geraden
nou die had ik toch ook niet gesnapt blond jwt ditdat
Ach jaaaaaa je kan ook niet alles weten
Uitspraak van _Ghost_ op zondag 18 januari 2009 om 05:31:
Nee
ow
nou die had ik toch ook niet gesnaptblond jwt ditdat
zus zo voor achter
ik wil ook wel naar barcelona...
mag ik niet gewoon mee voor de gezelligheid? ook al ben ik dan blond?
Tuurlijk mag je mee !
We hebben nog ruimte over.. (speciaal voor blondjes) in het ruim onderin
barcelona is zeker goed te doen!
Idd, Jammer dat het dan weer niet echt is
over het algemeen zijn blonde mensen wel gezellig
Ligt ook maar net aan het persoon... ken ook genoeg ongezellige blonden...
over het algemeen zijn blonde mensen wel gezellig
Tuurlijk mag je mee !
We hebben nog ruimte over.. (speciaal voor blondjes) in het ruim onderin
Ligt ook maar net aan het persoon... ken ook genoeg ongezellige blonden...
ik ben tof, en zo niet trap je me maar uit de auto









