Partyflock
 
Forumonderwerp · 1042198
Werkzaam bij Lektrik
Artiest {SHOWLIST artist 7274, 92407}
Wat rijd nou lekkerder vraag ik me af..

een BMW of een BENZ?

ik wil er graag 1 kopen namelijk..
Uitspraak van Qrazy op zaterdag 20 december 2008 om 02:40:
mijn advies;


:no:



Vond deze mooier!
maar ja, als je een keuze moest maken van alles wat in die gang stond?? O:)
 
Uitspraak van Nexus.. op zaterdag 20 december 2008 om 09:32:
Vond


Dus nu niet meer?

;)
Allebei Duits (Y) .. Alleen vind ik BMW vaak sportiver en Mercedes degelijker!
 
Uitspraak van Del Horno op zaterdag 20 december 2008 om 10:50:
Allebei Duits (n)


 
Uitspraak van Franktastic op zaterdag 20 december 2008 om 12:17:
Koop een opel.


:lol:
 
opel :X
Uitspraak van a.k.a - Q @ BettyFord op donderdag 8 januari 2009 om 17:04:
kies dan voor Audi :d


Uitspraak van Lenny theluxe op donderdag 8 januari 2009 om 22:38:
Da's een auto met klasse..O:) ;)


Zolang je geen extra dure en zware quattro hebt is het niet veel meer dan een passat.

Mercedes is beter voor de passagiers en de taxichauffeurs.

BMW is gewoon altijd puur rijden, sportief maar ook een tikje stug, handling is altijd goed.

En als je dan perse iets anders wilt koop je toch een Lexus
Uitspraak van PeterX op vrijdag 9 januari 2009 om 19:13:
Zolang je geen extra dure en zware quattro hebt is het niet veel meer dan een passat.

Mercedes is beter voor de passagiers en de taxichauffeurs.


Duidelijk iemand met kennis van zake..:X
 
Uitspraak van Lenny theluxe op woensdag 7 januari 2009 om 19:14:
Wil je een sportieve EN comfortabele auto?


Koop dan een tata
Uitspraak van PeterX op vrijdag 9 januari 2009 om 19:13:
Zolang je geen extra dure en zware quattro hebt is het niet veel meer dan een passat.


Fout


Uitspraak van PeterX op vrijdag 9 januari 2009 om 19:13:
Mercedes is beter voor de passagiers en de taxichauffeurs.


Fout


Uitspraak van PeterX op vrijdag 9 januari 2009 om 19:13:
BMW is gewoon altijd puur rijden, sportief maar ook een tikje stug, handling is altijd goed.


Heel erg fout


Uitspraak van PeterX op vrijdag 9 januari 2009 om 19:13:
En als je dan perse iets anders wilt koop je toch een Lexus


Toyota
Een a3 rijd hetzelfde en is niks meer dan een golf, alle a4's behalve de quattro's schuiven hopeloos onderstuurd iedere bocht uit (nieuwste model schijnt het beter te doen maar heb hem niet gereden zelf).

TT zonder quattro is dood in het stuur.

Interieurs zijn wel weer mooi bij audi.

Kijk eens naar een a5, mooie en sierlijke coupe, maar standaard voorwielaangedreven..


Wat krijg ik een heimwee naar oude quattro's en S2's.

Waarom zouden er toch voor vrijwel iedere race cursus bmw e30 en e36 gebruikt worden en geen audi a4's..
Uitspraak van PeterX op maandag 12 januari 2009 om 23:56:
Een a3 rijd hetzelfde en is niks meer dan een golf


Uitspraak van PeterX op maandag 12 januari 2009 om 23:56:
Interieurs zijn wel weer mooi bij audi


Afwerking, isolatie, kwaliteit van gebruikte materialen, wieldemping is anders, comfort is gewoon een stuk hoger


Uitspraak van PeterX op maandag 12 januari 2009 om 23:56:
TT zonder quattro is dood in het stuur.


zelfde als golf of a3


Uitspraak van PeterX op maandag 12 januari 2009 om 23:56:
Waarom zouden er toch voor vrijwel iedere race cursus bmw e30 en e36 gebruikt worden en geen audi a4's..


Tja wat leer je als alles goedgaat he? waarom nemen ze dan bv gewoon niet een paar porsche's? kunnen ze ook hard mee de hoek om...die bmw's zijn gewoon ontzettend goedkoop, en vanwege t uitbreken leer je beter corrigeren :)

Weet dat dit niet t antwoord is waar je op hoopte, maar zo is t wel :)
ik verwacht niet dat iemand die gek is op vag het met me eens is.
De auto's die ze maken zijn zeker niet slecht en er zit mooi spul tussen.

Qua comfort ben ik het wel met je eens, je a8 is een betere directieauto dan de 7 serie.

Maar zelf kies je denk ik ook heel bewust voor een r32 en a8 quattro ipv nieuwe GTI fwd of A8 2.8 zonder quattro?

Maar denk dat bmw voor de prijs gewoon hele goede rijdersauto's bied, meer dan audi en mercedes.
achterwiel aandrijving, goede 6 pitters en gewichtverdeling 50/50 is gewoon goed rijden
Laat ik nu net dat het belangerijkste van een auto vinden.
laatste aanpassing
bmw
Nou die 3 liter twin turbo blaast anders heftig, echt overal power.

Nu ben ik wel heel benieuwd geworden naar de 135i..
zoals een e36 328 loopt echt super, dat was iets waar BMW trots op kon zijn. Niks gekke windmolens. Zonde dat ze stoppen met 6 cilinders in 'redelijk' betaalbare auto`s.
Uitspraak van [B&D]guus op dinsdag 13 januari 2009 om 20:31:
zoals een e36 328 loopt echt super, dat was iets waar BMW trots op kon zijn. Niks gekke windmolens. Zonde dat ze stoppen met 6 cilinders in 'redelijk' betaalbare auto`s.


't loopt echt lekker ja :D

Nadeel van de turbomotoren vind ik dat de turbo's zelf ook slijten en vervangen moeten worden.
Een van mijn vrienden bij ekris moest enkele weken terug al bij een 535i met 40000 gelopen beide turbo' s vervangen,
gelukkig voor de klant op garantie...
Valt me nog mee dat er zo weinig stuk lopen. Zoveel mensen die hup snelweg af en meteen bats af. Uitlopen wat is dat. Denk als we er 5 per jaar vervangen dat het al veel is.
Vroeger kreeg je dan een mooie steekvlam en was het dag turboblokje.
Nieuwe turbo's hebben daar niet zoveel last meer van, wel van koud trappen en dat zie ik te vaak helaas.
Uitspraak van [B&D]guus op dinsdag 13 januari 2009 om 20:31:
Zonde dat ze stoppen met 6 cilinders in 'redelijk' betaalbare auto`s.


Ja en nee..
Laatste tijd komen er steeds meer 'redelijk' vlotte auto's met kleinere zuinige motoren op de markt.. 1.4turbo's, 1.2Turbo's, opel corsa opc.. Wat dat betreft ben ik wel benieuwd wat er allemaal op dat gebied gaat komen de aankomende jaren..
Ik ben benieuwd hoeveel kilometers die kleine geblazen of dubbel geblazen (zoals me opa in zijn golf GT 1.4tfsi 170 pk) kunnen draaien voordat je de turbo en/of compressor moet reviseren of vervangen.
Uitspraak van PeterX op woensdag 14 januari 2009 om 15:44:
Ik ben benieuwd hoeveel kilometers die kleine geblazen of dubbel geblazen (zoals me opa in zijn golf GT 1.4tfsi 170 pk) kunnen draaien voordat je de turbo en/of compressor moet reviseren of vervangen.


dat ook jaa.. maar goed dat zal bij de eerste generatie van die autos wel minder km zijn als die erna zullen komen..
Uitspraak van Baas op woensdag 14 januari 2009 om 14:56:
Laatste tijd komen er steeds meer 'redelijk' vlotte auto's met kleinere zuinige motoren op de markt.. 1.4turbo's,


Super dat ze zoiets kunnen ontwikkelen, maar wat gromt er mooier dan een dikke 6 cilinder. Heb zelf een 2.9VR6, is wat betreft inhoud/pk verhouding helemaal geen koploper maar klinkt wel heerlijk.
Altijd dat gezever dat Audi top is!
Collega van me had een nieuwe A3 gekocht, een en al problemen met die bak!

Koppakking eruit, scheur in het blok, lak valt van de bumper, xenon werkt voor geen meter en zo kan ik nog een paar dingen opnoemen!
Het is gewoon geluk hebben met die krengen..
rijd zelf nu een Sunny van '89..nog nooit heeft dat ding me in de steek gelaten en dat voor 300 euro!

Nogmaals geluk speelt een grote rol (Y)
 
Uitspraak van Rexel op maandag 12 januari 2009 om 22:09:
Toyota


jep:D das een auto die maar al te graag wil de Toyota Supra Twin Turbo uit 1998 alleen net zo duur als een Mercedes, BMW en Audi... (bepaalde types dan hea)

Maar dat is een droom voor ooit

Als het me lukt wil ik een Supra TT uit 1995 of 1996
Uitspraak van [B&D]guus op woensdag 14 januari 2009 om 18:14:
Super dat ze zoiets kunnen ontwikkelen, maar wat gromt er mooier dan een dikke 6 cilinder. Heb zelf een 2.9VR6, is wat betreft inhoud/pk verhouding helemaal geen koploper maar klinkt wel heerlijk.


Vijf jaar geleden vond ik een vr6 nog the bom!.. Maar nu word ik er echt niet meer warm van.. wat je al zegt geen koploper en hoog verbruik en de meeste vr6 klinken verschrikkelijk.. Goedkope open pijp etc.. maar goed smaken verschillen..
Uitspraak van Baas op woensdag 14 januari 2009 om 19:37:
Goedkope open pijp etc


K&N filtertje en geen kat, voor de rest orginele uitlaat. Heb hem al 3kwart jaar niet meer horen zingen en moet zeggen dat ik het geluid echt mis. De power ook trouwens ging er toch nog veel voorbij. (met me G40 ook trouwens maar die is bij de 140 al bijna op zijn eind ;)) Heb nog een paar VR6jes meer in onderhoud maar allemaal met een brul pijp zonde.
Uitspraak van [B&D]guus op woensdag 14 januari 2009 om 20:09:
met me G40 ook trouwens maar die is bij de 140 al bijna op zijn eind


Hoe bedoel je 140.000km op de teller of 140km/u?
140km/u. Tot de 100 ben ik echt bijna iedereen voor (als ik grip heb) tot de 100 en 140 gaat nog, maar daarna is het niks bijzonders meer. Maar ach voor een daily 1.3.
Uitspraak van [B&D]guus op donderdag 15 januari 2009 om 10:47:
140km/u. Tot de 100 ben ik echt bijna iedereen voor (als ik grip heb) tot de 100 en 140 gaat nog, maar daarna is het niks bijzonders meer. Maar ach voor een daily 1.3.


Ag scheeld dat je maar 120 mag in Nl :P
:lol:. Haha hoef inderdaad op de snelweg niet snel te vrezen voor mijn rijbewijs.
Uitspraak van Jochen op donderdag 15 januari 2009 om 15:22:
een Benz


Zker nog nooit in een BMW gezeten he?
Uitspraak van Baas op vrijdag 16 januari 2009 om 09:32:
Zker nog nooit in een BMW gezeten he?


eigenlijk veel vaker, heel veel vaker zelfs.
Een Beemer rijdt sportiever, de Benz is over het algemeen wat comfortabeler. Op de vraag welke lekkerder rijdt geef ik als antwoord de Benz.
Geen van 2 heeft mijn voorkeur privé by the way.
de ml van een maat van mij rijd heeeeeerlijk :P
 
Akon: De bmw is de perfecte auto om te vluchten :X

Kortom gewoon sportief


Wil je gewoon lekker rijden comfortabel en niet volgas door de bochten wilt dan kies je mercedes ;)
En de nieuwe c320cdi van mercedes :kwijl: vind het een lekker dieseltje en redelijk snel :)
Wil je aangezien worden voor een taxi als je voor een kroeg parkeerd dan moet je een benz nemen (waargebeurd btw)
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 januari 2009 om 16:25:
De bmw is de perfecte auto om te vluchten


Hoezo zou je moeten vluchten :S
laatste aanpassing
Uitspraak van Jochen op maandag 26 januari 2009 om 11:14:
eigenlijk veel vaker, heel veel vaker zelfs.


dan had je de muziek zeker heel hard aan in de benz!! Klink voor geen meter!
Artiest DanM
Liever een ster in me voorruit dan op me grille, en mijn wagen is NIET Betaald Met Wiet...:nee:
Al rijdt de G van Pa wel ubercool..:respect:
 
Artiest Hardnoize
Uitspraak van PeterX op vrijdag 9 januari 2009 om 19:13:
BMW is gewoon altijd puur rijden, sportief maar ook een tikje stug, handling is altijd goed.


Correct:yes:
Uitspraak van DanM op dinsdag 27 januari 2009 om 21:32:
Liever een ster in me voorruit dan op me grille


hahaha