Partyflock
 
Forumonderwerp · 1041777
1503x bekeken
 
Waarschuw beheerder
Poll, geopend op woensdag 17 december 2008, looptijd van 6401.2 dag.
Iedereen · Mannen · Vrouwen

Zou jij de confrontatie aangaan?

6777%
ja
2023%
nee

Als ik van alle kanten iemand allerlei slechte dingen over me hoor zeggen, en zoals ik het noem, stoere praat over me hoor spuien, ga ik graag verhaal halen. Dan wil ik diegene graag de kans geven om al die praat maar eens gewoon in mijn gezicht te vertellen, in plaats van tegen de rest van de wereld.

Aangezien deze persoon mij nog nooit gezien heeft, vind ik het vrij voorbarig.
Ook het feit dat zij overal het hoogste woord heeft, vind ik in dit geval tegen haar spreken.
Tevens, is ze ook nog eens 2 keer zo oud als mij, dan zou je toch denken dat dit allemaal niet zo zou hoeven, toch?

Maar als ik dan een pbtje stuur, omdat ik nu wel eens wil weten van de hoed en de rand. Krijg ik er wel een terug, maar natuurlijk zonder enkel spoor van stoere praat.:nocheer:
maar kom ik er ook nog eens achter dat die gene mij op "negeren" heeft gezet ook nog:|

Ik vind dit echt geen manier van doen, vreselijk kinderachtig ook.

Even voor de duidelijkheid: het gaat om IRL, en de vraag is, als iemand verhaal bij jou komt halen, omdat jij allerlei dingen hebt gezged, of jij de confrontatie aangaat.

Dus vandaar deze vraag: zou jij de confrontatie aangaan? Of zou je net als desbetreffende persoon je hoofd in het zand steken?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 december 2008 om 23:48:
Who's that bitch, Daf?


dat zal bekend worden op het moment dat zij hier haar bek opentrekt...

Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 december 2008 om 23:48:
Nee, maar serieus, begrijp je wel, maar zonde om je energie in mensen te steken die zo kansloos zijn om allerlei lulverhalen rond te strooien! Als ik diegene IRL zou tegenkomen, zou ik wel vragen wat het probleem is en of hij/zij misschien een beetje aandacht tekort komt, maar zou er niet teveel woorden aan vuil maken Is zo'n persoon niet eens waard! Ga ik mij zeker niet tegenover verdedigen, mensen die je dierbaar zijn, weten toch wel hoe het zit of hoe je bent
En als je met iedereen de confrontatie moet aangaan die over je lult, kan je bezig blijven, want tsja, That's life


ik verdedig mij ook niet, ga ook niet met iedereen deze strijd aan,
maar deze persoon heeft zulke stoere praat, daar wilde ik meer van weten
en natuurlijk weet ik veel beter, daar gaat het allerminst om.
maar goed, ik kan natuurlijk niet7 alles over mijn kant laten gaan, je kan ook t ever gaan, en dat is gebeurd:)
en ja, topic is stap 1, want verhaal halen dat zal ik, dat snap je:LOL:

Uitspraak van Partygirl21 op vrijdag 19 december 2008 om 00:42:
teken dat diegene naar je opkijkt en daarom poeslief tegen je doet als je diegene aanspreekt
of pure jalouzie of haat
en onzekerheid dat het via zo'n weg gebeurt


b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 19 december 2008 om 10:11:
dat zal bekend worden op het moment dat zij hier haar bek opentrekt...


maar ik denk dat zij het nu wel door heeft dat ze te ver is gegaan en ziet dat wij kenker junkies toch gelijk hebben :lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 18 december 2008 om 14:52:
kom op, maak me blij, geef een keer je ongezouten mening


Uitspraak van actief op woensdag 17 december 2008 om 12:47:
Even voor de duidelijkheid: het gaat om IRL, en de vraag is, als iemand verhaal bij jou komt halen, omdat jij allerlei dingen hebt gezged, of jij de confrontatie aangaat.

Dus vandaar deze vraag: zou jij de confrontatie aangaan? Of zou je net als desbetreffende persoon je hoofd in het zand steken?


Ik zou zo'n persoon keihard in zijn of haar gezicht uitlachen en dan vragen of die wel spoort :roflol: en als ze dan willen matten dan zou ik nog harder gaan lachen :P maar ik zou wel de dialoog aangaan en vragen wat hem of haar zo ontzettend frustreert aan mij want tsja ben dan wel nieuwsgierig geworden :lol:

Mensen waar ik heel 'aardig' tegen ben hier op PF en die zie ik in person bij een gelegenheid laat ik links liggen, volgens mij zou dat echt totaal langs me heen gaan.

Als iemand over mij allemaal onzin uitkraamt dan zou ik niet de confrontatie aangaan tenzij de persoon tot mijn vriendenkring behoort..

*edit*
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chemical Sister op donderdag 18 december 2008 om 17:17:
is dat even een bijdrage


stinkhoer zo beter (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 december 2008 om 12:06:
stinkhoer zo beter (Y)


:jaja: je zoekt fok he? kom maar, ik heb kiespijn en ben dronken in een poging de pijn te bestrijden dus je komt op het juiste moment :cheer:

wie ben jij dat jij mijn beste vriendin een stinkhoer noemt?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chemical Sister op vrijdag 19 december 2008 om 12:13:
wie ben jij dat jij mijn beste vriendin een stinkhoer noemt?


:rot:

joh, die gast weet niet beter :lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 december 2008 om 12:06:
stinkhoer zo beter


nee
 
Waarschuw beheerder
donateur
Ben waarschijnlijk de honderdste die het vraagt maar wie is het 8)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
bitch fight :lol:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
ik mag die persoon toch niet

is een viswijf eerste klas O:)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
zag haar laatst bij een viskraam
hing ze met een haakje aan d'r lippen

was wel een beetje aan het rotten volgens de marktkoopman
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
ik zag laatst toen ik daar in de buurt kwam allemaal stinkdieren vluchten..

die gingen op de vlucht vanwege haar rotte vislucht O:)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
whehe, laat de visgrappen maar beginnen:roflol:
 
Waarschuw beheerder
donateur
ze voelt zich ook niet thuis in een panty

een vis, voelt zich nooit thuis in een net
 
Waarschuw beheerder
donateur
ze werkt ook bij het dolfinarium in harderwijk...

zodat de zeehonden zich thuis voelen in die vislucht
Waarschuw beheerder
whehehe go Roger :lol:

die tyb reageert niet meer :( had nog wel zo'n zin in een relletje :/

naja, hij was toch kansloos ten onder gegaan dus kan het hem niet kwalijk nemen eigenlijk :no:
 
Waarschuw beheerder
donateur
ze wil wel reageren, maar ze heeft allemaal meeuwen om haar kop heen vliegen..

Daardoor ziet ze niks
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Tuurlijk eerst uitpraten, als dat niet kan erop klappen :woop:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van actief op woensdag 17 december 2008 om 12:47:
je hoofd in het zand steken?


:roflol: ben geen angsd haas!
Waarschuw beheerder
donateur
Ga de confrontatie wel aan, als ik dingen zeg over mensen meen ik ze en ze zijn gebasseerd op waarheid.
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ey jullie moeten mekaar gewoon beffen dan film ik dat :woop:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op vrijdag 19 december 2008 om 14:45:
ik mag die persoon toch niet

is een viswijf eerste klas


Oke de eerste hint is ze stinkt naar vis :LOL:
Uitspraak van actief op vrijdag 19 december 2008 om 15:20:
ze wil wel reageren, maar ze heeft allemaal meeuwen om haar kop heen vliegen..

Daardoor ziet ze niks


:LOL:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 17 december 2008 om 12:47:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "nee"


 
Waarschuw beheerder
gewoon verstandig zijn:)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 december 2008 om 10:32:
Oke de eerste hint is ze stinkt naar vis


als je mijn berichten goed leest, kan je de naam er zo uit halen ;)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zaterdag 20 december 2008 om 13:28:
als je mijn berichten goed leest, kan je de naam er zo uit halen


Ken eigenlijk maar 1 persoon die jij een viswijf vind :O
het is toch niet wie ik denk dat het is :O:O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 20 december 2008 om 13:28:
als je mijn berichten goed leest, kan je de naam er zo uit halen


:cheer: Ik weet het :lol:

Overduidelijk hoor Ess (L)

Maar goed...ik ken ze niet :D:D
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ** San** op zaterdag 20 december 2008 om 22:13:
Ik weet het


ik nu ook :LOL:
 
Waarschuw beheerder
esther dat forumplaatje :roflol:

heb er ooit een voor daf gemaakt :lol:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 december 2008 om 22:21:
esther dat forumplaatje


ja ik weet, ben moslima geworden, ben geheel bekeert :x
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 december 2008 om 22:21:
heb er ooit een voor daf gemaakt


oh ja joh, nog een koppie van aanwezig :)
 
Waarschuw beheerder
nee, simpele feit, als jij weet hoe het in elkaar steekt en je omgeving ook komen zij wel naar jouw toe,en de persoon in kwestie links laten liggen, je maakt jezelf alleen maar moe en je bezorgt jezelf ook kopzorgen.
zoals nu een topic aanmaken, gewoon lekker laten gaan en lekker laten lulen is het niet waard om je druk over te maken.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 17 december 2008 om 12:47:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "ja"


Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 17 december 2008 om 12:47:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "ja"


 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 december 2008 om 23:59:
nee, simpele feit, als jij weet hoe het in elkaar steekt en je omgeving ook komen zij wel naar jouw toe,en de persoon in kwestie links laten liggen, je maakt jezelf alleen maar moe en je bezorgt jezelf ook kopzorgen.
zoals nu een topic aanmaken, gewoon lekker laten gaan en lekker laten lulen is het niet waard om je druk over te maken.


:respect:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 december 2008 om 21:50:
Ken eigenlijk maar 1 persoon die jij een viswijf vind


beter lezen ;)


Uitspraak van ** San** op zaterdag 20 december 2008 om 22:13:
Ik weet het


jij hebt het ontrafeld ;)
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik volg het niet meer?

Je zegt dat het niet van internet is maar nou lees ik over pb's en dat ze je nog nooit gezien heeft etc?

:rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 17 december 2008 om 12:47:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "ja"


zou het in grote lijnen wel zeggen ja :yes:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zondag 21 december 2008 om 23:49:
beter lezen


was ik inmiddels al achter :LOL:
 
Waarschuw beheerder
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "ja"
 
Waarschuw beheerder
Maar ik weet het nog steeds niet :honger: dussssssss vertel please :lief:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 december 2008 om 21:01:
Maar ik weet het nog steeds niet


Wat weet je niet dan?
Waarschuw beheerder
Wat een kuttopic zeg. Wij moeten dus voor de persoon in kwestie waar jij mot mee hebt beslissen of ze er goed aan doet der kop in het zand te steken of niet? Al stak ze hem in de reet van een struisvogel, wat heb jij eraan als ik vind dat ze daar goed aan doet? :S

Met andere woorden: Doe wat je zelf goeddunkt. Zou me er ieder geval niet te druk om maken :Flower:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "ja"
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 17 december 2008 om 12:47:
Even voor de duidelijkheid: het gaat om IRL, en de vraag is, als iemand verhaal bij jou komt halen, omdat jij allerlei dingen hebt gezged, of jij de confrontatie aangaat.

Dus vandaar deze vraag: zou jij de confrontatie aangaan? Of zou je net als desbetreffende persoon je hoofd in het zand steken?


Ja, en ik zou nooit terug nemen wat ik zeg.

Mag dan een lul zijn, principieel ben ik wel b)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 december 2008 om 21:07:
Wat weet je niet dan?


Over wie we het hebben al lees ik wel al wat in Bennie's post b) :lol: