Partyflock
 
Forumonderwerp · 1041777
1402x bekeken
 
Waarschuw beheerder
Poll, geopend op woensdag 17 december 2008, looptijd van 6400.9 dag.
Iedereen · Mannen · Vrouwen

Zou jij de confrontatie aangaan?

6777%
ja
2023%
nee

Als ik van alle kanten iemand allerlei slechte dingen over me hoor zeggen, en zoals ik het noem, stoere praat over me hoor spuien, ga ik graag verhaal halen. Dan wil ik diegene graag de kans geven om al die praat maar eens gewoon in mijn gezicht te vertellen, in plaats van tegen de rest van de wereld.

Aangezien deze persoon mij nog nooit gezien heeft, vind ik het vrij voorbarig.
Ook het feit dat zij overal het hoogste woord heeft, vind ik in dit geval tegen haar spreken.
Tevens, is ze ook nog eens 2 keer zo oud als mij, dan zou je toch denken dat dit allemaal niet zo zou hoeven, toch?

Maar als ik dan een pbtje stuur, omdat ik nu wel eens wil weten van de hoed en de rand. Krijg ik er wel een terug, maar natuurlijk zonder enkel spoor van stoere praat.:nocheer:
maar kom ik er ook nog eens achter dat die gene mij op "negeren" heeft gezet ook nog:|

Ik vind dit echt geen manier van doen, vreselijk kinderachtig ook.

Even voor de duidelijkheid: het gaat om IRL, en de vraag is, als iemand verhaal bij jou komt halen, omdat jij allerlei dingen hebt gezged, of jij de confrontatie aangaat.

Dus vandaar deze vraag: zou jij de confrontatie aangaan? Of zou je net als desbetreffende persoon je hoofd in het zand steken?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 december 2008 om 16:22:
Wel jammer dat ze niet ffies hallo komt zeggen!


:lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 december 2008 om 16:22:
Sorry kan ik echt nix aan doen...
Wel jammer dat ze niet ffies hallo komt zeggen!


:LOL: :aai:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 17 december 2008 om 12:47:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "ja"


 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 december 2008 om 16:22:
Wel jammer dat ze niet ffies hallo komt zeggen!


komt omdat ze momenteel in de atlantische oceaan ligt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 december 2008 om 16:22:
Wel jammer dat ze niet ffies hallo komt zeggen!


Van boven kijkt ze mee :yes:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Persoon in kwestie is een lekkere milf om even stevig anaal genomen te worden.

Ze zuigt me altijd tot de druppel leeg.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 17 december 2008 om 17:09:
Persoon in kwestie is een lekkere milf om even stevig anaal genomen te worden.

Ze zuigt me altijd tot de druppel leeg.


jou en de rest van je vrienden toch?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 17 december 2008 om 12:47:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "ja"


voor jezelf opkomen is normaal lijkt me
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 17 december 2008 om 12:47:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "ja"


 
Waarschuw beheerder
Waarom zou je de confrontatie aangaan? Als je diep van binnen weet wie je bent en je jezelf accpeteerd zoals je bent maakt het niet uit wat ze over je zeggen, je weet zelf immers wel beter. Als je jezelf geaccepteerd hebt en blijft wie je bent sta je zo stevig als een rots in de branding.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 december 2008 om 18:30:
Waarom zou je de confrontatie aangaan? Als je diep van binnen weet wie je bent en je jezelf accpeteerd zoals je bent maakt het niet uit wat ze over je zeggen, je weet zelf immers wel beter. Als je jezelf geaccepteerd hebt en blijft wie je bent sta je zo stevig als een rots in de branding.


allemachtig man wat heb jij geslikt? :o
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 december 2008 om 18:30:
Waarom zou je de confrontatie aangaan? Als je diep van binnen weet wie je bent en je jezelf accpeteerd zoals je bent maakt het niet uit wat ze over je zeggen, je weet zelf immers wel beter. Als je jezelf geaccepteerd hebt en blijft wie je bent sta je zo stevig als een rots in de branding.


:rofloL:

kerol:aai:

ik laat iig mensne niet zulke dingen achter mijn rug om zeggen;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 december 2008 om 18:34:
allemachtig man wat heb jij geslikt?


kdenk eerder een afkick cursus gehad :lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 17 december 2008 om 12:47:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "nee"


Als iemand die mij niet kent me afzeikt heeft diegene kennelijk niks anders om zich druk om te maken.
Zulke mensen zijn het mij niet waard om ook maar een woord tegen te zeggen :)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 17 december 2008 om 18:36:
ik laat iig mensne niet zulke dingen achter mijn rug om zeggen


Wat maakt het uit wat anderen van je denken? :/
Zolang je het zelf maar het beste weet toch?
Ik snap niet waar mensen zich druk om maken.. :gaap:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 17 december 2008 om 12:47:
e hebt gestemd, jouw keuze was: "ja"


jwz b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 december 2008 om 18:54:
denk eerder een afkick cursus gehad


whehe lekker kut voor je ouwe, afkicken is voor mietjengs en voor door de week :jaja:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 17 december 2008 om 12:47:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "nee"


IRL wel. Laat ze maar lullen, je weet toch beter.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chemical Sister op woensdag 17 december 2008 om 23:06:
afkicken is voor mietjengs en voor door de week


:LOL:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chemical Sister op woensdag 17 december 2008 om 23:09:
ben blij dat je jezelf weer bent schatjeng :lief:


:bloos: en dan krijg je te horen dat je veranderd bent :rot: ja ben ik ook :woop: positief :lol:
Waarschuw beheerder
Ik zeg altijd bij mensen die je niet persoonlijk kent: zolang ze niet van je vreten, lekker laten lullen. Je kan het ook als compliment beschouwen, je bent belangrijk genoeg om over te lullen.

Bij "bekende" mensen: confrontatie opzoeken.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op donderdag 18 december 2008 om 11:45:
en dan krijg je te horen dat je veranderd bent ja ben ik ook positief


klopt :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op donderdag 18 december 2008 om 11:45:
:bloos: en dan krijg je te horen dat je veranderd bent :rot: ja ben ik ook :woop: positief :lol:


:jaja: zeker!
Uitspraak van º²º Lieverdinie op donderdag 18 december 2008 om 11:55:
is die confrontatie al geweest?


de dame in kwestie negert (Y) grote praatjes maar verder ho maar
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chemical Sister op donderdag 18 december 2008 om 13:15:
de dame in kwestie negert grote praatjes maar verder ho maar


Weer een typisch kenmerk van een kansloze levensvorm.... zucht :nocheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 december 2008 om 13:23:
Weer een typisch kenmerk van een kansloze levensvorm.... zucht


kom op, maak me blij, geef een keer je ongezouten meningO:)
 
Waarschuw beheerder
vrouwen houden van drama :D
 
Waarschuw beheerder
Dafcore
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 december 2008 om 13:23:
Weer een typisch kenmerk van een kansloze levensvorm.... zucht :nocheer:


:jaja:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 december 2008 om 17:09:
Dafcore


is dat even een bijdrage :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 17 december 2008 om 12:47:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "ja"


 
Waarschuw beheerder
Straf dr Daf:[
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 17 december 2008 om 12:47:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "ja"


Hou wel van een confrontatie...en als je wat te zeggen hebt over iemand moet je het zeker ook tegen die gene zeggen en anders gewoon lekker je mond houden ..(Y)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 december 2008 om 16:40:
vrouwen houden van drama


ik hou niet van drama, mensen dwinegn me er toe :jaja:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 december 2008 om 17:09:
Dafcore


dat ben ik b)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 december 2008 om 18:59:
Straf dr Daf


chill :D
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 17 december 2008 om 12:47:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "ja"


 
Waarschuw beheerder
:lol:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
he mensen uitlachen is niet netjes ;p
 
Waarschuw beheerder
Who's that bitch, Daf? :lol:

Nee, maar serieus, begrijp je wel, maar zonde om je energie in mensen te steken die zo kansloos zijn om allerlei lulverhalen rond te strooien! Als ik diegene IRL zou tegenkomen, zou ik wel vragen wat het probleem is en of hij/zij misschien een beetje aandacht tekort komt, maar zou er niet teveel woorden aan vuil maken :no: Is zo'n persoon niet eens waard! Ga ik mij zeker niet tegenover verdedigen, mensen die je dierbaar zijn, weten toch wel hoe het zit of hoe je bent (y)
En als je met iedereen de confrontatie moet aangaan die over je lult, kan je bezig blijven, want tsja, That's life b)

Maarre, jammer dat die hork zich niet bekend maakt en hier ff een bakkie komt halen :[
 
Waarschuw beheerder
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "ja"
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 17 december 2008 om 12:47:
Maar als ik dan een pbtje stuur, omdat ik nu wel eens wil weten van de hoed en de rand. Krijg ik er wel een terug, maar natuurlijk zonder enkel spoor van stoere praat.
maar kom ik er ook nog eens achter dat die gene mij op "negeren" heeft gezet ook no


whaha
teken dat diegene naar je opkijkt en daarom poeslief tegen je doet als je diegene aanspreekt
of pure jalouzie of haat
en onzekerheid dat het via zo'n weg gebeurt

En idd Suzy. als je met iedereen de confrontatie moet aangaan die over je lult, kan je bezig blijven, want tsja, That's life
jammer dat die hork zich niet bekend maakt en hier ff een bakkie komt halen

mee eens :jaja:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 december 2008 om 23:48:
Who's that bitch, Daf?


dat zal bekend worden op het moment dat zij hier haar bek opentrekt...

Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 december 2008 om 23:48:
Nee, maar serieus, begrijp je wel, maar zonde om je energie in mensen te steken die zo kansloos zijn om allerlei lulverhalen rond te strooien! Als ik diegene IRL zou tegenkomen, zou ik wel vragen wat het probleem is en of hij/zij misschien een beetje aandacht tekort komt, maar zou er niet teveel woorden aan vuil maken Is zo'n persoon niet eens waard! Ga ik mij zeker niet tegenover verdedigen, mensen die je dierbaar zijn, weten toch wel hoe het zit of hoe je bent
En als je met iedereen de confrontatie moet aangaan die over je lult, kan je bezig blijven, want tsja, That's life


ik verdedig mij ook niet, ga ook niet met iedereen deze strijd aan,
maar deze persoon heeft zulke stoere praat, daar wilde ik meer van weten
en natuurlijk weet ik veel beter, daar gaat het allerminst om.
maar goed, ik kan natuurlijk niet7 alles over mijn kant laten gaan, je kan ook t ever gaan, en dat is gebeurd:)
en ja, topic is stap 1, want verhaal halen dat zal ik, dat snap je:LOL:

Uitspraak van Partygirl21 op vrijdag 19 december 2008 om 00:42:
teken dat diegene naar je opkijkt en daarom poeslief tegen je doet als je diegene aanspreekt
of pure jalouzie of haat
en onzekerheid dat het via zo'n weg gebeurt


b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 19 december 2008 om 10:11:
dat zal bekend worden op het moment dat zij hier haar bek opentrekt...


maar ik denk dat zij het nu wel door heeft dat ze te ver is gegaan en ziet dat wij kenker junkies toch gelijk hebben :lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 18 december 2008 om 14:52:
kom op, maak me blij, geef een keer je ongezouten mening


Uitspraak van actief op woensdag 17 december 2008 om 12:47:
Even voor de duidelijkheid: het gaat om IRL, en de vraag is, als iemand verhaal bij jou komt halen, omdat jij allerlei dingen hebt gezged, of jij de confrontatie aangaat.

Dus vandaar deze vraag: zou jij de confrontatie aangaan? Of zou je net als desbetreffende persoon je hoofd in het zand steken?


Ik zou zo'n persoon keihard in zijn of haar gezicht uitlachen en dan vragen of die wel spoort :roflol: en als ze dan willen matten dan zou ik nog harder gaan lachen :P maar ik zou wel de dialoog aangaan en vragen wat hem of haar zo ontzettend frustreert aan mij want tsja ben dan wel nieuwsgierig geworden :lol:

Mensen waar ik heel 'aardig' tegen ben hier op PF en die zie ik in person bij een gelegenheid laat ik links liggen, volgens mij zou dat echt totaal langs me heen gaan.

Als iemand over mij allemaal onzin uitkraamt dan zou ik niet de confrontatie aangaan tenzij de persoon tot mijn vriendenkring behoort..

*edit*
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chemical Sister op donderdag 18 december 2008 om 17:17:
is dat even een bijdrage


stinkhoer zo beter (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 december 2008 om 12:06:
stinkhoer zo beter (Y)


:jaja: je zoekt fok he? kom maar, ik heb kiespijn en ben dronken in een poging de pijn te bestrijden dus je komt op het juiste moment :cheer:

wie ben jij dat jij mijn beste vriendin een stinkhoer noemt?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chemical Sister op vrijdag 19 december 2008 om 12:13:
wie ben jij dat jij mijn beste vriendin een stinkhoer noemt?


:rot:

joh, die gast weet niet beter :lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 december 2008 om 12:06:
stinkhoer zo beter


nee
 
Waarschuw beheerder
donateur
Ben waarschijnlijk de honderdste die het vraagt maar wie is het 8)
laatste aanpassing