Partyflock
 
Forumonderwerp · 973863
3 volgers · 74630x bekeken
Waarschuw beheerder
+1-2
aangezien er zoveel mensen zijn die een hekel aan mij hebben ... graag op een opsomming van die personen ... zodat ik het overzichtelijk kan houden ...


roept en meld u maar O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VageJetje op woensdag 1 oktober 2008 om 11:51:
ga daar maar vanuit dan :woep:


:cry:


Uitspraak van VageJetje op woensdag 1 oktober 2008 om 11:51:
dus zal over een aantal weken weer een afspraak met ze moeten maken


beter maak je die nu ook alvast voor je het vergeet ;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op woensdag 1 oktober 2008 om 12:05:
beter maak je die nu ook alvast voor je het vergeet


vergeet ik niet :no: ...
Waarschuw beheerder
donateur
jij bent zeker van je zaak :D

waarom regent het niet gewoon of schijnt de zon :@
nu weet ik niet wat ik moet doen :@
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op woensdag 1 oktober 2008 om 12:16:
jij bent zeker van je zaak


ik wil te graag weg :yes: dat doet een boel :yes:

Uitspraak van ninanaomi :bye: op woensdag 1 oktober 2008 om 12:16:
waarom regent het niet gewoon of schijnt de zon
nu weet ik niet wat ik moet doen


ik zou het wel weten :woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op woensdag 1 oktober 2008 om 12:30:
jah jij zou gewoon thuis blijven


idd :woep: echt wel :D op de bank en boek erbij :O
Waarschuw beheerder
heb een wreed boek aangeschaft ... wel tig boekenwinkels langs geweest :D


wie had dat gedacht ... dat ik ooit zou gaan lezen :LoL:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
lijkt me helemaal nix :no:

tot straks :bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op woensdag 1 oktober 2008 om 13:52:
lijkt me helemaal nix


ik vind het tegek ... rollende schedels en geestverschijningen begon al te goed voor woorden :D
Waarschuw beheerder
donateur
daarom b)

staat er net een busje voor de deur met cv blabla dus ik kijk zo... zit die te bellen :o en nu is die ineens weer weg :/
Waarschuw beheerder
ik ook niet :P :D ... 14.46 vind ik een mooie tijd denk ik ...


ben weg hier :bye: tot zo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op woensdag 1 oktober 2008 om 14:08:
ik vind het tegek ...


8) lijkt me een te gek boek :D vooral als je al es in Carcassonne geweest bent :D (das in zuid frankrijk :P )
mooie stad overigens :yes: helemaal nog in oude staat :) met een omwalling (zoals een kasteel)
Waarschuw beheerder
ben er niet geweest .. maar ben niet vies van geschiedenis en beetje mysterie :D
Waarschuw beheerder
Ik wel en zo.......

[img width=800 height=537 cacheid=00100534002c9b3970ec31591a025699d2]http://www.naryves.com/pj/france/carcassonne2.jpg[/img]
ziet het dus ECHT uit :yes:
er wonen gewoon mensen, zitten leuke kleine gezellige winkeltjes (alles op toerisme gebaseert natuurlijk :D ) en in de zomer worden er voor de toeristen zelfs middeleeuwse spelen en gevechten (gespist op hun geschiedenis) na gespeeld
leuk om te zien hoor 8)
en die omwalling.......kun je grotendeels helemaal overheen lopen :D
Waarschuw beheerder
tof :D ... boek speelt zich half af in de middeleeuwen grappig om zo een beeld van dat dorp te zien idd :) ...
Waarschuw beheerder
donateur
:) die goeie oude tijd...

toen je nog in een teil olie werd gekookt voor een bekentenisje :P
of bij tegensputteren werd gebrandmerkt :kwijl:

en nu??? :nocheer:

zelfs een coorigerende tik mag je niet meer uitdelen :(
naja tenzij je natuurlijk lid van het CDA bent :)
dan mag je vrouwen op hun billen slaan of erin knijpen :P

de verleiding is groot... *zucht*

:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D J op woensdag 1 oktober 2008 om 20:16:
naja tenzij je natuurlijk lid van het CDA bent
dan mag je vrouwen op hun billen slaan of erin knijpen


:roflol:
jp met de losse handjes :D hij is bij Ruud Lubbers in de leer geweest :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
ja ik zou bijna ook partijlid willen worden: je komt er dan lekker ongestraft mee weg :kwijl:

owww ik heb best wel zin om te knijpen :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D J op woensdag 1 oktober 2008 om 21:38:
ja ik zou bijna ook partijlid willen worden: je komt er dan lekker ongestraft mee weg


:lol:
jah eentje had maar geen aanklacht ingediend, ze wou niet dé vrouw zijn die een aanklacht had tegen de ministerpresident........
of uit angst voor een "smaad claim" omdat hij natuurlijk zal beweren dat het niet waar is..............zet ie ze zondagse gezicht voor op 8)
Waarschuw beheerder
donateur
hahahahaha ik kan ook errug onschuldig kijken hoor O:)
maar het is allemaal wel flauw...
sinds Clinton's escapade proberen de Nederlanderse bewindslieden er ook
bij te horen door vrouwen lastig te vallen :jaja: maarja tekens aan de wand genoeg:

[img width=163 height=176 cacheid=00100521002c9bd375c0d4051a0256a2a5]http://static.flickr.com/44/186440850_dc5684a2a3_m.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D J op woensdag 1 oktober 2008 om 21:51:
sinds Clinton's escapade


oeps.............................zodra JP sigaren gaat roken...........:X
Waarschuw beheerder
donateur
daar is ie niet man's genoeg voor...

maar ondertussen... ik had graag deze Maasland ook eens willen
ontmoeten, maar die ik ken is minstens zo leuk of leuker! :D
en oh ja, ik heb 'r ook gekust (alleen geen foto van :() :lol:
Waarschuw beheerder
vind jij brigitte maasland leuk dan? :O
Waarschuw beheerder
donateur
:bloos: nou ik vind de ander veel leuker :D
maar ik heb ooit eens zitten googelen op afbeeldingen...
en de safety search stond uit... :bloos:

:kwijl:

maar die ik in het echt heb ontmoet, is
veel en veel mooier :jaja: en heb er erg mee gelachen :lol:
we zouden nog weer eens afspreken, maar ik ben de laatste
tijd niet echt dat je zegt spijkers met koppen slaan :)
Waarschuw beheerder
ik vind Brigit Maasland van de tv maar een dom blondje :bloos: huppelkutje eerste klas 8)
Waarschuw beheerder
goedemorgennnnnn deze wonderschone morgen :cheer:
Waarschuw beheerder
oke ik lieg :nocheer: zo wonderschoon is de ochtend niet ...


mijn slaapkamer licht is van de week gesneuveld :(
mijn badkamer licht nu net :nocheer:
en koffiemelk is zo gigantisch op :S dat ik alleen aan een pak koffie kan sniffen voor enig genot




* zucht * :nocheer:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op donderdag 2 oktober 2008 om 06:53:
* zucht * :nocheer:


:hug: goeiemorgen, senseo black?:cheers:
Waarschuw beheerder
ach ja ... doe eens gek :) bedankt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op donderdag 2 oktober 2008 om 07:24:
gelukkig is het morgen weekend


Gelukkig wel ja :d :cheer:


Joyce kop op, er zijn ergere dingen :lol: :p


En een goeiemorgen allemaal :bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op donderdag 2 oktober 2008 om 07:24:
gelukkig is het morgen weekend


ajajajajajajajajajjajajajajajajajajajajajaja :cheer:

Uitspraak van T L C™ op donderdag 2 oktober 2008 om 08:30:
Joyce kop op, er zijn ergere dingen


nee echt niet :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op donderdag 2 oktober 2008 om 08:38:
nee echt niet


Morgen denk je er vast heel anders over :9
Waarschuw beheerder
dat hoop ik niet :no: .. deze ochtend was al een ramp genoeg zonder koffie :O
Waarschuw beheerder
Hmmmm, ik heb hier een lekker bakkie naast me staan, maargoed die is van mij :devil:













(L)
Waarschuw beheerder
ik heb nu ook koffie :D ... ben naar mijn werk gerent vandaag voor mijn koffie kick B)
Waarschuw beheerder
Ow, dus ik kan het laatste slokje wat ik voor je heb bewaard zelf opdrinken? 8)
Waarschuw beheerder
jij mag dat best B) omdat het vandaag een feestdag is :yes: ... anders niet natuurlijk B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op donderdag 2 oktober 2008 om 09:33:
omdat het vandaag een feestdag is


Voor zo ver ik weet is iedere dag een feestdag :d

Voor zowel jou als voor mij (L)

Ik denk, ik herrinner je ff jwz :cheer:
Waarschuw beheerder
ook dan moet ik weer zeggen .. zo een feestdag als het nu is :cheer: doe maar niet elke dag :D:D:D


dan ga ik falliet :Lol: :D:D:D


Egon is jarig vandaag :D en daarom mag jij je laatste slokje bewaarde koffie zelf opdrinken :yes: neem er ook een gebakje bij :cheer: mag vandaag :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op donderdag 2 oktober 2008 om 09:40:
dan ga ik falliet


Welnee :d je bent rijk in de liefde :lol:


Uitspraak van VageJetje op donderdag 2 oktober 2008 om 09:40:
Egon is jarig vandaag


Wat?? En dat zeg je nu pas??? :o

Gefeliciteerd en nog vele jaren dan enzo, ook bedoeld voor Egon natuurlijk o:) :cheer: (K)


Uitspraak van VageJetje op donderdag 2 oktober 2008 om 09:40:
en daarom mag jij je laatste slokje bewaarde koffie zelf opdrinken neem er ook een gebakje bij mag vandaag


Het is feest, ja het is feest, het is feesttttttttttttttt vandaag :bounce: :cheer: :woep:

Slurp, schrans, burp :woep: