Partyflock
 
Forumonderwerp · 973863
3 volgers · 73653x bekeken
Waarschuw beheerder
+1-2
aangezien er zoveel mensen zijn die een hekel aan mij hebben ... graag op een opsomming van die personen ... zodat ik het overzichtelijk kan houden ...


roept en meld u maar O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op woensdag 10 september 2008 om 10:34:
daar moet ik al helemaaaaaaaaaaaaal niet aan denken


ik ook niet :no: ... was er dan ook nooit :no: ... en heb daar ook niets aan gemist :no:


alleen daarvoor al blij dat ik altijd gewerkt heb :D
Waarschuw beheerder
:bye: mosseltjes

ook zo'n zin in het weekend :cheer:
Waarschuw beheerder
verschrikkelijk veel zin zelfs :D ...Justin ook mee naar groningen :D
Waarschuw beheerder
kutzooi me overhemd net gescheurd op het werk :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op woensdag 10 september 2008 om 11:40:
kutzooi me overhemd net gescheurd op het werk


Hoe krijg je dat voor elkaar? :lol:
Waarschuw beheerder
zal vast komen door zijn verschrikkelijk grote spierballen :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op woensdag 10 september 2008 om 10:20:
nope :D .. scherp opgemerkt :D


Lag voor de hand als ik je een beetje goed kan inschatten :lol:


Uitspraak van bonaparte op woensdag 10 september 2008 om 10:34:
daar moet ik al helemaaaaaaaaaaaaal niet aan denken


Niet kulleke? 8)
Ik vind jou echt zo'n moeke (L)

:roflol:


Uitspraak van Tha_RaveBeast op woensdag 10 september 2008 om 11:03:
ook zo'n zin in het weekend :cheer:


Zoals ik tegewoordig zin in ieder weekend heb jazekerrr :cheer:


Uitspraak van Tha_RaveBeast op woensdag 10 september 2008 om 11:40:
kutzooi me overhemd net gescheurd op het werk :[


Heb je geen naai-doosje in je bureau liggen daar? :9


Uitspraak van VageJetje op woensdag 10 september 2008 om 11:59:
zal vast komen door zijn verschrikkelijk grote spierballen :lief:


Bonkie idd (L) :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op woensdag 10 september 2008 om 13:03:
Ik vind jou echt zo'n moeke


:S dat roept nou iedereen :lol: en ik zit nog steeds zonder kids :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op woensdag 10 september 2008 om 13:07:
dat roept nou iedereen


:no: jij bent gewoon een stoer wief ;)

Miep, hoe issie?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op woensdag 10 september 2008 om 13:03:
Ik vind jou echt zo'n moeke


dat wel idd 8)

Uitspraak van T L C™ op woensdag 10 september 2008 om 13:03:
Zoals ik tegewoordig zin in ieder weekend heb jazekerrr


vertel eens ???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op woensdag 10 september 2008 om 13:07:
dat roept nou iedereen :lol: en ik zit nog steeds zonder kids :lol:


Zie jou wel als een mamma hoor :yes:


Uitspraak van (k)suzanne(k) op woensdag 10 september 2008 om 13:14:
jij bent gewoon een stoer wief ;)


Ow maar dat is ze ook absoluut :d


Uitspraak van VageJetje op woensdag 10 september 2008 om 13:17:
vertel eens ???


Das eigenlijk een heel verhaal Joyce 8) :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op woensdag 10 september 2008 om 13:33:
Das eigenlijk een heel verhaal Joyce


ik heb best tijd :yes: .. kom maar op :woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op woensdag 10 september 2008 om 13:41:
ik heb best tijd :yes: .. kom maar op :woep:


U heeft een pb :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (k)suzanne(k) op woensdag 10 september 2008 om 13:14:
jij bent gewoon een stoer wief


:lol:
Uitspraak van (k)suzanne(k) op woensdag 10 september 2008 om 13:14:
Miep, hoe issie?


zo dan, leef jij ook nog :lol: hoe gaat ie?
Uitspraak van VageJetje op woensdag 10 september 2008 om 13:17:
dat wel idd


Uitspraak van T L C™ op woensdag 10 september 2008 om 13:33:
Zie jou wel als een mamma hoor


Ik zal eens een donor gaan zoeken, dan maar alleen zaad en geen papa :lol: Ben tenslotte al 37 :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op woensdag 10 september 2008 om 13:43:
zo dan, leef jij ook nog


:yes: si signorita :D

Ja alles goed hierzo, in Limboland o:)

En bij jou???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (k)suzanne(k) op woensdag 10 september 2008 om 13:51:
Ja alles goed hierzo, in Limboland


Je houdt het goed vol :lol:
Uitspraak van (k)suzanne(k) op woensdag 10 september 2008 om 13:51:
En bij jou???


Woon nog in hetzelfde gat :lol: maar inmiddels wel als single B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op woensdag 10 september 2008 om 13:52:
Je houdt het goed vol


8) yep


Uitspraak van bonaparte op woensdag 10 september 2008 om 13:52:
maar inmiddels wel als single


ja dat zag ik idd...

nja, ieder nadeel heeft zn voordeel toch? ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op woensdag 10 september 2008 om 13:59:
tijd begint te tikken


Mijn vriendi is 41,5 en bevalt eind oktober van de eerste :lol: dus kan nog :yes: Heb ik wel oppas genoeg, al de kids van vrienden zijn al ouder :lol:
Uitspraak van (k)suzanne(k) op woensdag 10 september 2008 om 14:01:
yep


(Y)
Uitspraak van (k)suzanne(k) op woensdag 10 september 2008 om 14:01:
nja, ieder nadeel heeft zn voordeel toch?


dat dan weer wel :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op woensdag 10 september 2008 om 14:13:
Mijn vriendi is 41,5 en bevalt eind oktober van de eerste dus kan nog


kan ook wel .. risico is alleen een heel stuk groter :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op woensdag 10 september 2008 om 14:20:
risico is alleen een heel stuk groter


:yes: maar gezien alle onderzoeken ben je daar op tijd bij lijkt me. Ik moet er bij zeggen dat veel van mijn vrienden op oudere leeftijd kids kregen :yes: zeker al 30 + en vaak de 2e of 3e al boven de 35 :yes:
Waarschuw beheerder
alleen mijn collega hier heeft 2 kinderen na haar 33ste ... geeft borstvoeding maar allebei de kids zijn niet helemaal oke :no: .. veel gezondheids probs en probs met groeien
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op woensdag 10 september 2008 om 14:30:
.. veel gezondheids probs en probs met groeien


bij ons niet hoor :no: ken er niet 1 :no:
Waarschuw beheerder
beter :D ... ik ken er 1 .. en die heeft meteen 2 zwakkere kindjes :yes: ...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op woensdag 10 september 2008 om 14:36:
... ik ken er 1 .. en die heeft meteen 2 zwakkere kindjes


tja, shit happens :nocheer:
Waarschuw beheerder
och ja :D ... voor mij geldt .. been there done that :D ...


zou graag nog een keer zwanger zijn :yes: .. maar nog een kindje opvoeden :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op woensdag 10 september 2008 om 11:59:
zal vast komen door zijn verschrikkelijk grote spierballen


:roflol: hahahaha


Uitspraak van bonaparte op woensdag 10 september 2008 om 11:43:
Hoe krijg je dat voor elkaar


ijzer stuk dat uitsteekt bij de deur post hier :[
Waarschuw beheerder
verveel me ... weinig te doen hier op mijn werk :/ ...
Waarschuw beheerder
donateur
wil wel ruilen O:) ik haat de stad en dan moet ik er tot 2 keer aan toe naar toe :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op woensdag 10 september 2008 om 14:50:
ijzer stuk dat uitsteekt bij de deur post hier


declaratie indienen B)
Uitspraak van VageJetje op woensdag 10 september 2008 om 14:54:
zou het zo doen


zijn er best die die wens hebben hoor lijkt me
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op woensdag 10 september 2008 om 15:13:
declaratie indienen


ben ik al mee bezig :)
De VP van finance zei " ohh ja zo'n shirt kost al gauw 20 euro " ... ik uhhhh doe er maar 100 bij RL heeft ze niet voor 20 euro :)
pipo :rot:

Joyce draagmoer :O
Als je hem ook opvoed tot 6 jaar dan kom ik we lff langs om een goedje af te geven :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op woensdag 10 september 2008 om 15:07:
ik haat de stad en dan moet ik er tot 2 keer aan toe naar toe


wat dan ??? :S ... kan je naar de boot dan ???

Uitspraak van Tha_RaveBeast op woensdag 10 september 2008 om 15:17:
Joyce draagmoer


jah zwanger zijn is echt wel tof :D ... alleen ik schep geen poepluiers meer :no: .. ga mijn bed niet meer uit midden in de nacht :no: opgerot :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op woensdag 10 september 2008 om 15:17:
ik uhhhh doe er maar 100 bij RL heeft ze niet voor 20 euro
pipo


:lol: wat zei hij toen?
Uitspraak van Tha_RaveBeast op woensdag 10 september 2008 om 15:17:
Als je hem ook opvoed tot 6 jaar dan kom ik we lff langs om een goedje af te geven


:roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op woensdag 10 september 2008 om 15:27:
ja kan wat dan?


ga het zelf niet redden omdat die collega's nu om dezelfde tijd trein pakken :/
Waarschuw beheerder
donateur
moet je hebben?
grote markt ook goed?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op woensdag 10 september 2008 om 15:38:
sms me maar ff ik ben weg


done :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op woensdag 10 september 2008 om 15:23:
wat zei hij toen?


oh

knurft :lol: die kerel is VP en als hij zijn armen omhoogdoet dan zie je gele plekken onder ze arm :rot:


Uitspraak van T L C™ op woensdag 10 september 2008 om 13:03:
Zoals ik tegewoordig zin in ieder weekend heb jazekerrr


hoezo dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op woensdag 10 september 2008 om 15:46:
en als hij zijn armen omhoogdoet dan zie je gele plekken onder ze arm


getsie :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op woensdag 10 september 2008 om 21:00:
ach de praxis lost het wel weer op


:D:D:D ... idd .. wat een sukkel :D:D:D




goedemorgennn iedereeeeeeeeen :cheer: