Partyflock
 
Forumonderwerp · 973863
3 volgers · 73629x bekeken
Waarschuw beheerder
+1-2
aangezien er zoveel mensen zijn die een hekel aan mij hebben ... graag op een opsomming van die personen ... zodat ik het overzichtelijk kan houden ...


roept en meld u maar O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 8 september 2008 om 16:35:
... al moet ik aan feesten niet meer denken


Ik snak naar een biertje en ga veel oude bekenden zien o.a. mijn ex :lol:

:bye: have fun
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op maandag 8 september 2008 om 16:55:
k snak naar een biertje en ga veel oude bekenden zien o.a. mijn ex :lol:


dat is altijd wel grappig idd :D ...

vermaakt u :bye:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 8 september 2008 om 18:02:
vermaakt u


Was supergoed te doen!! :bier: en heb geen kater :woop:

Morning :bye:
Waarschuw beheerder
keurig geen kater :D ... ik ben weer de oude :woep:
Waarschuw beheerder
Moguhhh

bijna 20 Sept :bounce:

ai ai ai ai :bounce: yeahh B)
Waarschuw beheerder
Pandemonium staat ook weer op stapel :d


Hier nog mensen die dat niet gaan missen? ;) Afgelopen maart heb ik me toch wel erg goed vermaakt toen zeg :cheer: (L)

Mogguh btw :bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op dinsdag 9 september 2008 om 09:31:
begint de verkoop ook van Parkzicht


ouwe lullen feest :lol:


Uitspraak van T L C™ op dinsdag 9 september 2008 om 09:33:
Pandemonium staat ook weer op stapel


:O nu al

:bye: tammelientje
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van T L C™ op dinsdag 9 september 2008 om 09:33:
Hier nog mensen die dat niet gaan missen?


het zal voor mij de eerste zijn die ik mis :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 9 september 2008 om 09:25:
sporthallenzuid


aaaah is het dat :d .... ik ga er niet heen :no:

Uitspraak van T L C™ op dinsdag 9 september 2008 om 09:33:
Pandemonium staat ook weer op stapel


daar zou ik ook wel weer graag keertje heen gaan :yes: ... maar eerst r_AW
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 9 september 2008 om 09:36:
nu al


Tjek mn agenda b)

Hai lief Raytje :bye:


Uitspraak van ninanaomi :bye: op dinsdag 9 september 2008 om 09:36:
het zal voor mij de eerste zijn die ik mis :jaja:


Oei :o
Leukere dingen te doen zeker? ;)


Uitspraak van VageJetje op dinsdag 9 september 2008 om 09:37:
maar eerst r_AW


Owwwwwwwwwwww dat is ook zo'n heerlijk vet feessie :kwijl: :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op dinsdag 9 september 2008 om 09:40:
Owwwwwwwwwwww dat is ook zo'n heerlijk vet feessie


maar eens ff checken wanneer er weer 1tje is :) ...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 9 september 2008 om 09:37:
aaaah is het dat .... ik ga er niet heen


:looser:


Uitspraak van VageJetje op dinsdag 9 september 2008 om 09:37:
daar zou ik ook wel weer graag keertje heen gaan


the sand is wel een top locatie _O_
heerlijk geluid (L)


Uitspraak van T L C™ op dinsdag 9 september 2008 om 09:40:
Tjek mn agenda


getjecked en toegevoegd B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 9 september 2008 om 09:43:
the sand is wel een top locatie
heerlijk geluid


ik woon dan niet meer aan deze kant van NL :'( ... dat ga ik ook echt wel missen :'(


ander soort feesten in groningen ... de feesten die ik ken zijn ver weg :'(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 9 september 2008 om 09:42:
maar eens ff checken wanneer er weer 1tje is :) ...


September toch weer? :yes:

Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 9 september 2008 om 09:43:
getjecked en toegevoegd B)


Ik zag het ja b)

Uitspraak van VageJetje op dinsdag 9 september 2008 om 09:47:
ik woon dan niet meer aan deze kant van NL :'( ... dat ga ik ook echt wel missen :'(


Reizen is best leuk toch?? Gezellig afteren in de trein op zondagmorgen :x :vaag:

Doe ik zo vaak o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 9 september 2008 om 09:47:
ik woon dan niet meer aan deze kant van NL ... dat ga ik ook echt wel missen


:O
Dus woon je 9736492137420480238402384 KM van de bewoonde wereld 8)


Uitspraak van ninanaomi :bye: op dinsdag 9 september 2008 om 09:48:
hij staat zeker al 2 weken in mijn agenda


ik kijk toch nooit op dat kut profiel van jou (6)

:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 9 september 2008 om 09:51:
k kijk toch nooit op dat kut profiel van jou (6)


schatje vd week zat je er nog op :o dus beter doe je gewoon je ogen open dan :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op dinsdag 9 september 2008 om 09:48:
https://partyflock.nl/party/129291:Club_r_AW.html


wat een schitterende datum :lief: ... lijkt zelfs of ik dan kan :lief:

Uitspraak van T L C™ op dinsdag 9 september 2008 om 09:51:
Reizen is best leuk toch?? Gezellig afteren in de trein op zondagmorgen

Doe ik zo vaak


ben er niet vies van :) ... die dat ook wel :yes: ... maar groningen is wel een tering end weg :yes: ...

Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 9 september 2008 om 09:51:
Dus woon je 9736492137420480238402384 KM van de bewoonde wereld


jah ik vond dat veiliger zo ver van jou vandaan :lief:

Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 9 september 2008 om 09:51:
ik kijk toch nooit op dat kut profiel van jou


naoom ... beuk hem :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 9 september 2008 om 09:53:
maar groningen is wel een tering end weg :yes: ...


Maar heus geen reden om leuke feestjes te skippen Joyce, dat vind ik echt een zwak excuus o:) :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op dinsdag 9 september 2008 om 09:57:
ik heb net mn nagels gedaan :nocheer: ;p


Plak je toch gewoon weer nieuwe op??? 8) :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van T L C™ op dinsdag 9 september 2008 om 09:59:
Plak je toch gewoon weer nieuwe op??? 8) :lol:


hej zijn echt hoor :[ die plak dingen is nix voor mij :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op dinsdag 9 september 2008 om 09:57:
Maar heus geen reden om leuke feestjes te skippen Joyce, dat vind ik echt een zwak excuus


Mee eens :yes: Den Helder is ook niet naast de deur toch?
Waarschuw beheerder
ach .. ik zie wel :D ... eerst rijbewijs en een barreltje :D ... dan zie ik wel verder :P :D
Waarschuw beheerder
volgende keer tand demontatie O:)
Waarschuw beheerder
het is haar vergeven deze keer ... volgende x slopen we haar tanden uit de bek natuurlijk O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op dinsdag 9 september 2008 om 09:53:
schatje vd week zat je er nog op


Vond je lekker he B)


Uitspraak van VageJetje op dinsdag 9 september 2008 om 09:53:
jah ik vond dat veiliger zo ver van jou vandaan


hihihi 2 much alcohol voor joe :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 9 september 2008 om 10:54:
hihihi 2 much alcohol voor joe


hihi .. iemand moest je wc inwijden met kots B) ...


ik leen mij daar graag voor B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 9 september 2008 om 10:57:
hihi .. iemand moest je wc inwijden met kots ...


ik leen mij daar graag voor


:roflol: hahaha


Uitspraak van ninanaomi :bye: op dinsdag 9 september 2008 om 11:01:
teer er nu nog op


:lol:

zou het nog boven de 20 graden worden en veel zon deze maand???
Deze zomer isruk :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 9 september 2008 om 10:21:
en een barreltje :D ...


Die heb ik al :bloos: (L)


Uitspraak van ninanaomi :bye: op dinsdag 9 september 2008 om 10:26:
tis je dit keer vergeven ;p


U bent te goed voor mij o:)


Uitspraak van VageJetje op dinsdag 9 september 2008 om 10:49:
. volgende x slopen we haar tanden uit de bek natuurlijk O:)


Nah zeg Joyce, als je wilt dat ik je blijf haten dan moet je ff lekker zo doorgaan (N)

8)


Uitspraak van ninanaomi :bye: op dinsdag 9 september 2008 om 10:54:
op zn minst ;d


Ik slinger jou aan 1 vinger zo 80 rondjes om je eigen as heen hoor :[


Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 9 september 2008 om 11:06:
zou het nog boven de 20 graden worden en veel zon deze maand???
Deze zomer isruk :s


Nou het is vandaag anders aangenaam lekker weertje :o b)

Als het zo blijft zit ik vanmiddag in de tuin met een boekie :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op dinsdag 9 september 2008 om 11:58:
Die heb ik al


heb jij rijbewijs dan ???

Uitspraak van T L C™ op dinsdag 9 september 2008 om 11:58:
Nah zeg Joyce, als je wilt dat ik je blijf haten dan moet je ff lekker zo doorgaan


ben op dreef vandaag B) ...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 9 september 2008 om 12:01:
heb jij rijbewijs dan ???


Ehm nee 8)


Uitspraak van VageJetje op dinsdag 9 september 2008 om 12:01:
ben op dreef vandaag B) ...


Nou ja, ik haat je dus gewoon niet meer he :[

Dat krijg je er van (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op dinsdag 9 september 2008 om 12:02:
Ehm nee


en dan toch een barrel :D .. jij crimineel :O

Uitspraak van T L C™ op dinsdag 9 september 2008 om 12:02:
Nou ja, ik haat je dus gewoon niet meer he

Dat krijg je er van


shit :nocheer: ... daar gaat mijn goeie bui :'(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 9 september 2008 om 12:05:
en dan toch een barrel :D .. jij crimineel :O


Is nix crimineels aan hoor :lol:
Tis wel een barreltje :9


Uitspraak van VageJetje op dinsdag 9 september 2008 om 12:05:
shit :nocheer: ... daar gaat mijn goeie bui :'(


(L)(L)(L) en (L)(L)(L) en nog veel meerrrrrrrrrr (L)(L)(L)


:devil:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op dinsdag 9 september 2008 om 12:08:
Is nix crimineels aan hoor
Tis wel een barreltje


kan je wel rijden ???

Uitspraak van T L C™ op dinsdag 9 september 2008 om 12:08:
:LIEF: en nog veel meerrrrrrrrrr


:nocheer: wat koop ik daarvoor dan :nocheer: