Partyflock
 
Forumonderwerp · 973863
3 volgers · 73669x bekeken
Waarschuw beheerder
+1-2
aangezien er zoveel mensen zijn die een hekel aan mij hebben ... graag op een opsomming van die personen ... zodat ik het overzichtelijk kan houden ...


roept en meld u maar O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op zondag 7 september 2008 om 21:36:
nee, ligt aan mij, had al zoveel dingen staan


Wat zeur je dan???? Pfff vrouwen :frusty:

8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op zondag 7 september 2008 om 21:39:
Wat zeur je dan???? Pfff vrouwen


tja....weet ik eigenlijk ook niet :loL:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op zondag 7 september 2008 om 21:41:
tja....weet ik eigenlijk ook niet


Gekki chi :9

Ik heb het koud, ik ga lekker mn bedje in, met een berg tosties :d :honger:

Slaap lekker allemaal (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op zondag 7 september 2008 om 21:43:
met een berg tosties


nu nog? :S

trusten :bye: Ik ga lekker douchen :kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op zondag 7 september 2008 om 21:47:
nu nog?


Ja heb het hele weekend al zo'n vreet :|

Hoop calorieen verbruikt dan krijg je dat 8)

Trustennnnn (K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op zondag 7 september 2008 om 21:51:
Hoop calorieen verbruikt dan krijg je dat


:O :O veel touwtje springen gedaan dan? :lol:

trusten meid (K)
Waarschuw beheerder
ik is al gedouched :D en ga ook slaapies doen

(K)(K)(K) trusten lieffies
Waarschuw beheerder
goedemorgennnnnn :rot: ... ben je een weekje vrij ... is het gewoon aarde donker als ik moet opstaan :nocheer:



wat een neppers :nocheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 8 september 2008 om 08:34:
is het gewoon aarde donker als ik moet opstaan


hoe vroeg sta jij op ? :S

Goedemorgen :bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op maandag 8 september 2008 om 08:50:
hoe vroeg sta jij op ?


om 6.06uur gaat mijn wekker 8) maar kom er pas een dik half uur later uit 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 8 september 2008 om 08:54:
maar kom er pas een dik half uur later uit


damn, dat is vroeg :nocheer:
Waarschuw beheerder
ben ook al jaren aan het proberen om later te beginnen :yes: ... maar mijn baas ziet daar geen heil in :nocheer:
Waarschuw beheerder
dan net als mij doen, vlak bij je werken wonen :lol:
Waarschuw beheerder
dat ga ik proberen te regelen als ik in groningen woon :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 8 september 2008 om 09:26:
dat ga ik proberen te regelen als ik in groningen woon


(Y) das echt lekker hoor
Waarschuw beheerder
wel beter ... :D ... zit nu qua reizen een uur van mijn huis :yes: ... ondanks het wel lekker is om ff wakker te worden :yes:
Waarschuw beheerder
Ik sta om 8 uur op en ben hier om half 9 :lol:
Waarschuw beheerder
:D ... mooi geregeld idd ... moet ik ook maar eens regelen voor mezelf :D ...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 8 september 2008 om 09:41:
moet ik ook maar eens regelen voor mezelf


Lijkt me wel een strak plan :lol: ik vind het gewoon elke dag uitslapen :lol:
Waarschuw beheerder
maar dan is de lol er ook wel vanaf denk ik ... en wordt het opstaan alsnog moeilijk voor me :D ...


vandaag gewoon misselijk van het opstaan :lol: fucking mietje :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op zondag 7 september 2008 om 21:53:
veel touwtje springen gedaan dan?


Ja zoiets ja o:) :lol:

Mogguh ladies :bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 8 september 2008 om 09:45:
en wordt het opstaan alsnog moeilijk voor me


Dat wel maar het blijft een fijn gevoel hoor, doe het al 9 jaar zo :lol:
Uitspraak van VageJetje op maandag 8 september 2008 om 09:45:
fucking mietje


B)
Uitspraak van T L C™ op maandag 8 september 2008 om 09:45:
Mogguh ladies


Morning :bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op maandag 8 september 2008 om 09:49:
Dat wel maar het blijft een fijn gevoel hoor, doe het al 9 jaar zo


ik nu 5 jaar :D ... daarom ook goed zat van nu :yes: ...


aftellen is meer dan begonnen :cheer: ...
Waarschuw beheerder
nog maar 13 weken :cheer: 19 december is mijn laatste werkdag hier :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 8 september 2008 om 10:00:
19 december is mijn laatste werkdag hier


:cheer: hoppaaaaaaaaa
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 8 september 2008 om 10:00:
nog maar 13 weken


Wow, dat is dus echt aftellen geblazen :o :d


Uitspraak van VageJetje op maandag 8 september 2008 om 10:00:
19 december is mijn laatste werkdag hier


Dus kerst wordt in Grunn gevierd begrijp ik? :o

Hoe lang zijn jullie nu al samen Joyce? Je gaat toch al wel richting een jaar nu? :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op maandag 8 september 2008 om 10:15:
Wow, dat is dus echt aftellen geblazen


jah 13 weken klinkt best goed nu B) ...de plannen beginnen vorm te krijgen B)


Uitspraak van T L C™ op maandag 8 september 2008 om 10:15:
Dus kerst wordt in Grunn gevierd begrijp ik?


jah sws :) maar wel erg druk om die tijd

Uitspraak van T L C™ op maandag 8 september 2008 om 10:15:
Hoe lang zijn jullie nu al samen Joyce? Je gaat toch al wel richting een jaar nu?


klopt ... volgende maand een jaar :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 8 september 2008 om 10:20:
jah sws maar wel erg druk om die tijd


Najah boeiend, druk of niet, wel samen de kerstboom zetten *zucht* (L)


Uitspraak van VageJetje op maandag 8 september 2008 om 10:20:
klopt ... volgende maand een jaar


Had ik dus ff goed bijgehouden o:)

Tijd is voorbij gevlogen als je er ff een momentje stil bij staat gek :o :|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op maandag 8 september 2008 om 10:32:
wow


tijd gaat snel :yes: ... maar ik neem geen genoegen met een jaar O:)

Uitspraak van T L C™ op maandag 8 september 2008 om 10:43:
Najah boeiend, druk of niet, wel samen de kerstboom zetten *zucht*


dat klopt :D miss vind ik het dan een keertje leuk :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 8 september 2008 om 10:51:
maar ik neem geen genoegen met een jaar


Nee lijkt me ook niet, dan kun je net zo goed in Almere blijven :lol:

Uitspraak van VageJetje op maandag 8 september 2008 om 10:51:
dat klopt miss vind ik het dan een keertje leuk


Jwt :d

Liefde is: samen de kerstboom kleur geven o:)

(L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op maandag 8 september 2008 om 10:54:
Nee lijkt me ook niet, dan kun je net zo goed in Almere blijven


en daar begin ik niet aan :D

Uitspraak van T L C™ op maandag 8 september 2008 om 10:54:
Liefde is: samen de kerstboom kleur geven


liefde tot daar aan toe ... maar kerstboom :nocheer: :dood: pffff
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 8 september 2008 om 10:57:
liefde tot daar aan toe ... maar kerstboom


en trouwen :woop: :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op maandag 8 september 2008 om 11:11:
en trouwen


dat zou puur van het feestje afhangen 8) anders trap ik er nog steeds niet in 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op maandag 8 september 2008 om 11:44:
hoezo dan?


papiertje hoef ik niet :no: ... maar een feestje is altijd leuk natuurlijk :P :D



Uitspraak van Tha_RaveBeast op maandag 8 september 2008 om 11:52:
moguhh

maandag hoi hoi hoi


jongeeeeeeeeeeee maandag is top :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 8 september 2008 om 12:02:
... maar een feestje is altijd leuk natuurlijk


ach de combi kan ook toch? :lol:
Waarschuw beheerder
huh combi ??? hoe bedoel je
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op maandag 8 september 2008 om 13:41:
trouwen en feesten muts :p


Welke in dit rijtje klopt niet o:)
Waarschuw beheerder
muts denk ik :yes:
Waarschuw beheerder
Ik denk trouwen :lol:
Waarschuw beheerder
Ik denk feesten :roflol:
Waarschuw beheerder
nog geen 17uur :nocheer:
Waarschuw beheerder
Nog een half uur, dan moet ik opschieten want word om 17.30 uur opgehaald, vanavond feesten :bier: :bier:
Waarschuw beheerder
:O goed geregeld :D ... al moet ik aan feesten niet meer denken :rot: