3 volgers
wow
ik vind dat ook wel een beetje WoW
ik erger me nou eenmaal snel ik moet zulke topics ook geeneens lezen
ik heb dat met tv programma;s
http://www.supertrips.nl/romantische_hotels/Caesars_Pocono_Resorts
Hallo Piet
Dat wordt iemand ten huwelijk vragen dus
Hallo Piet
Dat wordt iemand ten huwelijk vragen dus
laatste aanpassing
Als je dus een iglo-hotel wilt zal je hier weinig geluk hebben denk ik
jah klote he
maar ik heb een half jaar geleden besloten om rijk te worden
een van jullie ervaring met binnen 10-14 dagen je rijbewijs ??? en een naam waar je dat kan doen ???
kan overal
Neeeee hotel is dit weekend![]()
wij pakken een hotel na een feest
ik hoop alleen dat meneer zon ook mee feest die dag
hoop ik ook voor je
das ook feest
zeker weten
ik hoop alleen dat meneer zon ook mee feest die dag
het zou het weekend weer zonnig worden
nou ik woon daar niet meer dus dat werkt in je voordeel!
gelukkig maar ... wordt anders zo bloederig enzo
maar je weet..lijn 6 de geksteeee
jah klote he
Heb het niet zo op kou en iglo's
... ja groenland en noorwegen heb je die hotels ook ... ik vind het zo tof ...
Ken nog wel iemand
maar ik heb een half jaar geleden besloten om rijk te worden ... en dat gaat me lukken
Als je eenmaal zo ver bent, link DE GOUDEN TIP dan ff door naar mij wil je
wij pakken een hotel na een feest
Ook leuk
wie wou wat
Adonis
het zou het weekend weer zonnig worden
Absoluut, we krijgen weer een beetje zomer terug
Zooo en een goeiemorgen allemaal
laatste aanpassing
Heb het niet zo op kou en iglo's
ik ook niet
Geef mij maar een boomhut op een warm-eiland
wil ik ook wel idd
Als je eenmaal zo ver bent, link DE GOUDEN TIP dan ff door naar mij wil je
geen tip
Adonis
hey joh
ik ook niet .. maar een beetje afwisseling moet kunnen
Absoluut waar
wil ik ook wel idd ... in noord amerika ... gewoon een simpele strand hut op palen ... schitterend
Net als de familie Robinson
geen tip ... gewoon wil
ja dat bedoel ik, eerst jij, en dan kijk ik de kunst gewoon van jou af
morguh..............................
Murning
Je moet alles een keer geprobeert hebben in je leven he?
daar teken ik voor
Net als de familie Robinson
voor een week of 2 geen probleem
ja dat bedoel ik, eerst jij, en dan kijk ik de kunst gewoon van jou af
gewoon zorgen dat je een buddah krijgt van iemand
daar teken ik voor
Was getekend: Sjoisie
voor een week of 2 geen probleem
Ik ga met je mee
gewoon zorgen dat je een buddah krijgt van iemand ... elke dag lief voor hem zijn en zijn buikje aaien
Ik heb er zelfs 2 , alleen ik aai ze niet









