Partyflock
 
Forumonderwerp · 1022027
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kan dat nog in 2008??
Of beter apparterment of hotel :bier:

{argument 'id' ontbreekt}
 
Waarschuw beheerder
Camping is leuk.. Zonder de beestjes dan:/
Waarschuw beheerder
Moet zeggen dat ik een tijd niet naar de camping ben geweest! .. Maar camping is altijd goed te doen (Y)
 
Waarschuw beheerder
5 dagen op de camping van nature one volgende week... KAN NIET WACHTEN!!!

Ga je mee Bertje? :D
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 juli 2008 om 16:48:
Ga je mee Bertje? :D


Als ik mag van ons mam wel ja!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 25 juli 2008 om 16:48:
Als ik mag van ons mam wel ja!


50 euro voor de bus, en 15 euro voor de camping (Y)

Flessen drank, tentje en condooms mee en je kan er tegen aan voor 5 dagen (Y)

Zeg tegen je mams gewoon dat je op zeilkamp gaat met de woudlopersclub... ;)
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik ga dan roken
En bier drinken :D:D:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 juli 2008 om 16:52:
zeilkamp gaat met de woudlopersclub...


gaan jullie ook :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skippengs op vrijdag 25 juli 2008 om 16:55:
gaan jullie ook :D


ja... en?
Waarschuw beheerder
Camping is het mooiste wat er is,
heb je tenminste nog een beetje het gevoel dat je op vakantie bent:p
dat is pas écht overleven xD
Waarschuw beheerder
ik ga op vakatnie natuurlijk wel op een camping!1 hallo dat is pas ECHT vakantie vieren:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van nel.nl op vrijdag 25 juli 2008 om 19:01:
hallo dat is pas ECHT vakantie vieren


helemaal mee eens er gaat niets boven de camping :LOL: