Partyflock
 
Forumonderwerp · 973902
Waarschuw beheerder
Hoi (ik wist niet zo goed aar dit onderwerp moest maargoed :$)

Maar ik ga binnekort op vakantie en het is wel een endje vliegen (ca 9 uur) en ik heb net ene Ipod aangeschaft, maar hoe laad ik dat ding weer op in de vakantie? want deze laad op via mijn computer.. zin daar ook speciale stekkers voor?

wie o wie helpt mij aan muziek op mijn vakantie?:P
 
Waarschuw beheerder
Internetcafe opzoeken .. je hebt daar genoeg computers
je mag vast daar wel ff gebruik van maken!
Waarschuw beheerder
donateur
zijn gewone adapters voor te krijgen....volgens mij waren die dingen rond de 25 euro

*edit* bij de v&d voor 24.99 een usb power adapter voor je ipod*
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Am:D op woensdag 26 september 2007 om 16:47:
zin daar ook speciale stekkers voor?


Tuurlijk zijn daar gewoon laders voor. Mediamarkt de gekste (Y)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Am:D op woensdag 26 september 2007 om 16:47:
Hoi (ik wist niet zo goed aar dit onderwerp moest maargoed )


www.tmf.nl
Waarschuw beheerder
try google
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Am:D op woensdag 26 september 2007 om 16:47:
hoe laad ik dat ding weer op in de vakantie? want deze laad op via mijn computer.. zin daar ook speciale stekkers voor?


Daar kun je een netwerk-adapter (of hoe dat ook heet) voor kopen.
Of je koopt zo'n speciale iPod-speakersysteem, daar zit een stekker voor in het stopcontact bij, die doe je dan in een stopcontact (andere kant dus in je speaker 8) ) en je zet je iPod in die speaker. Et voila!
Waarschuw beheerder
woow dat is snel en veel en nuttige antwoorden!! dankjulliewel! ik zal idd ff bij mediamarkt kijken voor zon stekker adapter geval, en zon speakersysteem klinkt me ook als muziek in de oren! en ik kan zeker wel een internetcafe idd opzoeken!
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Am:D op woensdag 26 september 2007 om 16:53:
woow dat is snel en veel en nuttige antwoorden


dat is inderdaad lang lang lang geleden :yes:

PF + nuttig :Lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Am:D op woensdag 26 september 2007 om 16:53:
dankjulliewel


Geen dank, graag gedaan.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 september 2007 om 16:55:
Geen dank, graag gedaan.


Super de Boer.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 september 2007 om 16:56:
Super de Boer.


Nee, Tim
Waarschuw beheerder
USB hub met adapter kopen, die laadt ook op.

[img width=300 height=300]http://www.pczaak.nl/catalog/images/usbhubtrust02.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 september 2007 om 16:54:
dat is inderdaad lang lang lang geleden


haha idd :lol:
Uitspraak van Roffer op woensdag 26 september 2007 om 16:58:
USB hub met adapter kopen, die laadt ook op.


zal daar ook ff voor kijken dan :jaja: