Waarom staan er zo weinig echt vette technofeesten op partyflock of zijn ze der gewoon niet????
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Bellie doe effe normaal zeg.
Jij en je 35 centimeter zijn ook van de partij?
Wie heeft het over awake?
uitgaansbeest.
er is meer in de wereld dan uitgaan bellie,
met je ranzige kapsel.
uitgaansbeest.
er is meer in de wereld dan uitgaan bellie,
met je ranzige kapsel.
Idd... The Legend Returns begrijpt t!!
Hij gaat natuurlijk geen verloren discussie voeren die door de techno-goden al vaak genoeg gewonnen is....
Valt me nog mee dat ze et eindelijk begrijpen
Hij gaat natuurlijk geen verloren discussie voeren die door de techno-goden al vaak genoeg gewonnen is....
Valt me nog mee dat ze et eindelijk begrijpen
Ik denk dat het niet binnen jullie IQ bereik ligt om techno te begrijpen/leuk te vinden...jammer...het spijt me jongens jullie zitten op een zinkend schip!!








kut herrie![[img]http://groups.msn.com/_Secure/0TgDYAmwYC!NKT7nrt!grpxMR7VPdyxj0JYE7ERShjv28KhelBXxc4pHt0m!Fy2d5I0vggtIPAGG!y7ORW9FZRjTQHwNbnxHeVlHbk23!rt48Jsrl*gnJeQ/nijntje5.gif?dc=4675439191979944105[/img]](http://groups.msn.com/_Secure/0TgDYAmwYC!NKT7nrt!grpxMR7VPdyxj0JYE7ERShjv28KhelBXxc4pHt0m!Fy2d5I0vggtIPAGG!y7ORW9FZRjTQHwNbnxHeVlHbk23!rt48Jsrl*gnJeQ/nijntje5.gif?dc=4675439191979944105)



