Voor aan alle behulpzame mensen hier op partyflock.
Wie o wie, zou zo vriendelijk willen zijn om mij te helpen aan een werkrooster voor in Excel.
Nu het bedrijf groeiende is, willen we graag een werkrooster hebben voor alle medewerkers in Excel.
Deze moet dan ook kunnen aangegeven hoeveel een medewerker heeft gewerkt, maar ook hoeveel vakantiedagen
en atv dagen heeft en ook hoeveel dagen deze ziek is geweest.
Ik heb al op internet gekeken, maar daar vind ik geen passende voor dit bedrijf.
Wil ook liever niet met allerei kleurtjes werken, maar alleen dat er uren in worden getikt.
Dus wie heeft er zo'n voorbeeld voor mij of weet waar ik deze kan vinden????
Alvast bedankt!!
Wie o wie, zou zo vriendelijk willen zijn om mij te helpen aan een werkrooster voor in Excel.
Nu het bedrijf groeiende is, willen we graag een werkrooster hebben voor alle medewerkers in Excel.
Deze moet dan ook kunnen aangegeven hoeveel een medewerker heeft gewerkt, maar ook hoeveel vakantiedagen
en atv dagen heeft en ook hoeveel dagen deze ziek is geweest.
Ik heb al op internet gekeken, maar daar vind ik geen passende voor dit bedrijf.
Wil ook liever niet met allerei kleurtjes werken, maar alleen dat er uren in worden getikt.
Dus wie heeft er zo'n voorbeeld voor mij of weet waar ik deze kan vinden????
Alvast bedankt!!














