AutoBlog.nl
Gepost op Thursday, 30 August 2007 om 23:31 door rotorhead
Een M3 is niet misselijk. Zijn voorganger, de E46 evenmin. Dan is er ook nog de E46 M3 CSL. Nóg bruter. En dan nu presenteert men jullie de overtreffende trap: de G-Power M3 CSL V10. Inderdaad, de V10 uit de E60 M5 is in de M3 CSL gelepeld. En daarna nog lichtelijk aangepast ook. In plaats van 507 pk, perst men 550 pk uit het blok.
Niet verkeerd, me dunkt. Maar, het kan altijd beter, niet dan? Dat is vast het motto van G-Power, men levert namelijk ook een compressor variant, waardoor de standaard CSL helemaal gedegradeerd wordt tot boodschappenauto; 750 pk is het resultaat. Mocht je toch genoegen nemen met de ’standaard’ 550 pk en 580 Nm, dan wordt je getrakteerd op een topsnelheid van 335 km/u en de 200 km/u wordt in minder dan 12 sec. behaald.
![Bron: http://www.g-power.de/uploads/pics/m3csl01.jpg [img width=800 height=533 cacheid=000e61390028fec3c01662761a02005b03]http://www.g-power.de/uploads/pics/m3csl01.jpg[/img]](/images/cache/000e61390028fec3c01662761a02005b03)
![Bron: http://www.g-power.de/uploads/pics/m3csl02.jpg [img width=800 height=533 cacheid=000e613c0028fed287b618a61a02005b03]http://www.g-power.de/uploads/pics/m3csl02.jpg[/img]](/images/cache/000e613c0028fed287b618a61a02005b03)
![Bron: http://www.g-power.de/uploads/pics/m3csl07.jpg [img width=800 height=533 cacheid=000e613e0028fedd4f5697d61a02005b03]http://www.g-power.de/uploads/pics/m3csl07.jpg[/img]](/images/cache/000e613e0028fedd4f5697d61a02005b03)
Gepost op Thursday, 30 August 2007 om 23:31 door rotorhead
Een M3 is niet misselijk. Zijn voorganger, de E46 evenmin. Dan is er ook nog de E46 M3 CSL. Nóg bruter. En dan nu presenteert men jullie de overtreffende trap: de G-Power M3 CSL V10. Inderdaad, de V10 uit de E60 M5 is in de M3 CSL gelepeld. En daarna nog lichtelijk aangepast ook. In plaats van 507 pk, perst men 550 pk uit het blok.
Niet verkeerd, me dunkt. Maar, het kan altijd beter, niet dan? Dat is vast het motto van G-Power, men levert namelijk ook een compressor variant, waardoor de standaard CSL helemaal gedegradeerd wordt tot boodschappenauto; 750 pk is het resultaat. Mocht je toch genoegen nemen met de ’standaard’ 550 pk en 580 Nm, dan wordt je getrakteerd op een topsnelheid van 335 km/u en de 200 km/u wordt in minder dan 12 sec. behaald.
laatste aanpassing























