Partyflock
 
Forumonderwerp · 936113
Betreft: evenement: Intuition, zaterdag 7 juli 2007 om 14:00
Waarschuw beheerder
Zo, een ruime week na Trance Energy, is het weer tijd om ons op het werk te storten. Het Intuition Summer Event zal het eerstvolgende Intuition Event zijn

23 Juni, behoorlijk wat eerder in de zomer dan vorig jaar, is het weer tijd voor het al bijna legendarische Summer Event. (Wat was de sfeer vorig jaar toch magisch !!) .

Dit jaar pakken we groter uit dan ooit tevoren, te beginnen met een absolute top locatie namelijk: 'Bloomingdale' . Deze beachclub zal op zaterdag 23 juni door het aanwezige publiek worden betoverd met de opzwepende beats van het beste in trance land at the moment. Welke dj's dat deze editie zullen gaan zijn zal in de komende weken stukje bij beetje bekend worden gemaakt.

Uiteraard zal Intuition Host Menno de Jong niet ontbreken.

[img  cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img width=8 height=8 cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img]

Let op!!

Zoals in de agenda verandert zal worden, is het Summer Event van Datum verandert. Doordat de gemeente Bloemendaal op 23 juni verbiedt aan álle horeca gelegenheden om entree te heffen. Dit was voor ons dus niet haalbaar. Hierdoor is het ISE dus verzet naar 07-07-2007. 2 weken later.

Locatie blijft hetzelfde, line up wordt op het moment hard voor gelobbyd. Maar zal jullie in geen geval teleurstellen . Excuses voor dit ongemak.

Laten we er 7 Juli maar een feest van maken !


[img  cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img width=8 height=8 cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img]

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kaytjuhhh op vrijdag 6 juli 2007 om 22:49:
dat er dan stempels worden uitgedeelt ofzo?


Denk dat ze bandjes hebben :)

Komt goed hoor :yes:

Ik ga pitten!
Slaap lekker iedereen, goed uitrusten en met een vette lach je bed uitkomen, en dat die er dan niet meer afgaat tot overmorgen of zo :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wordt vet, tip : doe lekker veel gel in je haar, het gaat weer hard waaien
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quick op vrijdag 6 juli 2007 om 20:05:
Redelijk makelijk te vinden lijkt me


Ik snap het niet... als ik dat plaatje zie is het echt een eind van het strand... en ligt het naast de snelweg... Ohwell, ik heb de route, ik heb het adres... ik kom er wel :P

Tot straks iedereen (op moment van schrijven is de zaterdag al 2 uur in gegaan)! ;)
Uitspraak van **djdemik** op zaterdag 7 juli 2007 om 00:46:
doe lekker veel gel in je haar


Dat doe ik altijd al voor dit soort feestjes... als ik ga zweten valt mijn kapsel veel te snel uit elkaar :S Maar goed, we zien het straks allemaal wel ;)

Nogmaals: ISE is perfect :yes:
Dus er is niks 'mis' gegaan en er gaat niets 'mis'.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nou gelukkig lijkt het Weer beter te worden dan gisteren
zie zelfs een soort blauw :)
 
Waarschuw beheerder
nu eerst effe werken dan zo knallen!
Waarschuw beheerder
nou werkse dan maar
Waarschuw beheerder
oja

nog iemand intresse in een kaart
heb er 1 over
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:cheer: vandaag :cheer:
Waarschuw beheerder
tot strakkies, eerst trainen (naar de eerste training van FeIJenoord kijken dan:))
Waarschuw beheerder
Iedereen tot straks!! :cheer:+:bounce:=INTUITION!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zie ik hier iets dat lijkt op een zonnetje...je zou bijna vergeten hoe hij eruit ziet! Gaat helemaal goedkomen vandaag!! Zo, nog ff omkleden, vrienden oppikken en richting Bloemendaal! :D B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zomaar op zaterdag 7 juli 2007 om 07:55:
nog iemand intresse in een kaart
heb er 1 over


Ja!
Waarschuw beheerder
pm gestuurd
Waarschuw beheerder
pb ontvangen. :d
Waarschuw beheerder
Neerslagradar:

http://www.weathernews.nl/radar/

Valt wel mee toch?! :cheer::cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quick op zaterdag 7 juli 2007 om 09:49:
Valt wel mee toch?! :cheer::cheer:


en wij maar denken dat het overal bewolkt is, maar de enige echte bewolking in nederland hangt gewoon boven hardenberg ;p

maar daar gaan wij NU weg, dus :D

tot vanmiddag iedereen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quick op zaterdag 7 juli 2007 om 09:43:
Uitspraak van Zomaar op zaterdag 7 juli 2007 om 07:55:
nog iemand intresse in een kaart
heb er 1 over

Ja!


En weer weg
Waarschuw beheerder
Uitspraak van poemma op zaterdag 7 juli 2007 om 10:00:
en wij maar denken dat het overal bewolkt is, maar de enige echte bewolking in nederland hangt gewoon boven hardenberg


Radar geeft alleen aan of er neerslag is. :d


Uitspraak van Zomaar op zaterdag 7 juli 2007 om 10:00:
En weer weg


Quick is nu dus aanwezig. :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Quick op zaterdag 7 juli 2007 om 10:05:
Radar geeft alleen aan of er neerslag is


Komt helemaal goed vandaag :yes:

Hier piept de zon er ook al door :P


Uitspraak van Quick op zaterdag 7 juli 2007 om 10:05:
Quick is nu dus aanwezig


:cheer:

Goed besluit!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bloesem op zaterdag 7 juli 2007 om 10:10:
Hier piept de zon er ook al door


Hier ook :D

we hebben er helemaal zin in :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
GOEEEEEEEDEMORGEN!!!!!!!!!!!

Ik heb geslapen als een os en ik voel me weer tip top in orde:cheer::cheer:

Dús ik ga nu even hardzingend onder de douche staan en zie jullie allemaal zo :D:D:D
Uitspraak van Quick op zaterdag 7 juli 2007 om 10:05:
Quick is nu dus aanwezig. :cheer:


:D
:bier:je?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van IrEeNtJe op zaterdag 7 juli 2007 om 10:22:
Uitspraak van Quick op zaterdag 7 juli 2007 om 10:05:
Quick is nu dus aanwezig.

:d
:bier:je?


Wat denk jij?! :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Quick op zaterdag 7 juli 2007 om 10:39:
Wat denk jij?!


Ik denk: meer dan 1

:D
Waarschuw beheerder
donateur
Whaaaaaaaa ik heb zin!!!!:cheer::cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AREA 51 op zaterdag 7 juli 2007 om 09:23:
Gaat helemaal goedkomen vandaag!!


Told ya'll so... :cheer:

Nou, nog een klein half uurtje en de wagen in! Ik heb er vandaag nog wel meer zin in gekregen :yes:
Eerst ff in de auto flink rocken (korn / muse / gathering / kasabian) en dan spacen op al die trancy melo's!
Heen rijden + vette muziek + INTUITION + PF'ers + terug rijden :P Wat wil ik nog meer? ;)

C Ya All!!!
 
Waarschuw beheerder
donateur
deze jongen is er ook helemaal klaar voor :cheer:

tot straks allemaal :woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op zaterdag 7 juli 2007 om 11:08:
Ik denk: meer dan 1


Ik niet hoor. Ben namelijk erg keurig. :-)
Waarschuw beheerder
donateur
Goeiemorgen deze morgen :)

Vandaag hebben we hier twéé mannen in huis die lopen te hyperen

ik voor mijn feestje
Max voor zijn afzwemmen

:lol:


Iedereen vreselijk bedankt voor alle succeswensen aan het adres van de kleine man (f) :lief: SUPER (y)

Geniet ervan allemaal, en zet de Bloometjes vast flink buiten!! :bounce:

Tot straks!
 
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van schwingg op zaterdag 7 juli 2007 om 11:26:
Goeiemorgen deze morgen

Vandaag hebben we hier twéé mannen in huis die lopen te hyperen

ik voor mijn feestje
Max voor zijn afzwemmen




Iedereen vreselijk bedankt voor alle succeswensen aan het adres van de kleine man SUPER

Geniet ervan allemaal, en zet de Bloometjes vast flink buiten!!

Tot straks!


Succes met je kleine man, en tot straks! :knuffel: :bounce:
Waarschuw beheerder
Ga zo ook vertrekken, nu nog aan een sterke bak koffie..

Timetable
1400 - 1515: Sied van Riel
1515 - 1630: Menno de Jong
1630 - 1745: Solarstone
1745 - 1900: Galen Behr
1900 - 2000: Airwave (Live)
2000 - 2115: Mark Norman vs. Cor Fijneman
2115 - 2230: Re:Locate (DJ Set) feat. Sir Adrian (Live Vocals)
2230 - 2345: Gareth Emery
2345 - 0100: MIKE

Heb hoge verwachtingen van Airwave en Solarstone. Sied van Riel setje luister ik nu (promo mix may), en dat klinkt ook goed. Het wordt super, weer of geen weer!

Alleen jammer dat ik MIKE moet missen vanwege het OV..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Venusss op vrijdag 6 juli 2007 om 23:09:
Kay, alweer beter????


het gaat best kut eigenlijk :( k heb wel redelijk geslapen, maar heb ongelovelijke koppijn!

mjaah het zonnetje schijnt hier en met een drankje op komt het op het strand allemaal goed!! lekker mn ziekte eruit dansen b)

Ik kom rond half 3 jullie kant oprijden, dan ben ik hopelijk nog op tijd voor Menno :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ben bang dat ik stukje van Sied van Riel ga missen stap nnu pas in de auto :)
Waarschuw beheerder
donateur
Zooooooo........ Ben er ook klaar mee! Ehhhh.... klaar voor natuurlijk. Zo erg zelfs dat ik de deur hier wordt uitgekeken door vrouw en kinders.... :lol:

Ireentje.... blij dat je je weer beter voelt :hug:
schwingg.... succes met de kleine man (en met je stalker)!! :jaja:

Tot straks allemaal! :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Iedereen heeeeeeeeel veel plezier strakkies on da beach!
(Wij moeten helaas allebei tot 17:00 werken :-( )

En Mars, wens die kleine heel veel suc6 met zn afzwemmen (Y)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van C&G op zaterdag 7 juli 2007 om 12:29:
(Wij moeten helaas allebei tot 17:00 werken )


Zo jammer dat jullie er niet zijn. Tot gauw kanjers. (k)
Waarschuw beheerder
Nou, wij gaan rijden! HOP! Zon schijnt, wat wil je nog meer? (25 graden en geen wolken? hmmmmmm.... blij zijn met wat we hebben!)

:woep: :cheer: :bounce:
Artiest {SHOWLIST artist 20568, 35871}
Waarschuw beheerder
Heilig weer zeg... zonnetje prima temperatuur :9.
Waarschuw beheerder
Blijkbaar ben ik de eerste die thuis is. :(

Klote 9292ov.nl

Ik moest volgens de site om tien over 10 de bus pakken, maar ik had dus een uur later ook nog kunnen gaan.

Maar genoeg daarover. Damn wat was het vet. :kwijl:

Voor mij het mooiste feest van het jaar (tot nu toe). Goede muziek, lekker weer, leuke locatie en veel leuke mensen. Echt een super sfeer.

Morgen plaats ik wat foto's en (veel) filmpjes.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Balen dus dat OV!

Maar goed..jij bent erbij geweest..wij moesten deze overslaan helaas :-(
Ben wel heel benieuwd naar de foto's:-)
Waarschuw beheerder
HELEMAAL TOP!!:respect: Hier kan niks aan tippen, mn beste feestje ooit!
Een hoop lekkere nummers voorbij horen komen 8)
Waarschuw beheerder
Foto's zien er al goed uit Quick(y)
Waarschuw beheerder
Mooie foto, die onderste!
En super dat het weer uitgerekend vandaag (Y) was
Waarschuw beheerder
Wat een vet feest idd, menno de jong draaide zeker goed ja, maar de rest ook!
Waarschuw beheerder
Wat een feest!!!!!!!!!!!
nadat ik vanochtend best wel behoorlijk ziekjes mijn bed uit rolde, had ik er een beetje hard hoofd in dat het nog allemaal goed zou komen. Maar, zoals de regenwolken verdwenen, voelde ik me ook ineens weer helemaal kiplekker een uur later... wat een geluk..

Het was weer een dag om nooit te vergeten.. zucht.. :-)
Waarschuw beheerder
donateur
Ben een half uur thuis nu, ruim, maar ik kan nog even geen indrukken hier weergeven... zit nog veeeeels te vol van alles :)


Nagenieten met de set van DJ Jerom, Visions070.... :cheer:

(thanks Jeroen.... en Mars)
Waarschuw beheerder
IK wil gewoon ff 1 ding vlug zeggen


:respect: solarstone :respect:
Waarschuw beheerder
Bij mij begon het ECHT bij de track 'No One On Earth' (Above & Beyond - No One On Earth (Gabriël & Dresden Remix))!!! Man o man... Laurens was de hele middag aanwezig maar springkonijn kwam wat later... Toen dus! :bounce:

Heerlijke dag gehad (op een top lokatie) :) Heerlijke avond gehad (op een top lokatie) :) Heerlijke nacht gehad (op een top lokatie) ;)
Rijden blijft cool en leuk om Trancerke en Sealand in de wagen te hebben (Y) Thanks 4 the conv. peepz :) Leuk wat meer over jullie te weten zijn gekomen :yes: (Y)

Solarstone voor mij de held v.d. avond. Verder geen rangorde duidelijk, alleen wel dat ik Re:Locate wat bagger vond... maar goed, kan ook aan mijn gemoedstoestand hebben gelegen. (Ik kwam er maar niet in! :S)

Lang leve de o zo belangrijke zet van Norman VS Fijneman : 'No One On Earth'!!! Die plaat, daar voel ik me altijd een beetje ik in :) Mss had ik dat gewoon ff nodig...

Een aantal forummers bedank ik graag voor hun lieve woorden (en daden)(met name Debby)! Dat heeft me wel goed gedaan want ik voelde me ergens onzeker over mijn positie en mijn zijn. Dat leek toen weer van de baan geveegd te zijn :yes:
En dat precies na 'No One On Earth'... I was back :D

Iedere PF-er die ik getroffen heb: bedankt! Leuk wéér een paar 'nieuwe' gezichten te hebben leren kennen! :D Dat 'gezeik' van me heeft toch nog iets op gebracht: herkenning en vanuit sommigen respect :| Cool :D

THANKS YA'LL (F) (K) :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Oh wat een heerlijke 5 uurtjes waren het gisteren. Genieten en nog eens genieten. In die tijd dat we er waren genoten van Cor Fijneman & Mark Norman en bovenal Solarstone :cheer: