Partyflock
 
Forumonderwerp · 951196
Waarschuw beheerder
donateur
AMSTERDAM - De Duitse krant Bild waarschuwt ouders van jongeren die naar campings in Renesse gaan, voor bier- en schnapsorgies. ‘Coma-zuipen in Holland. Is uw kind daarbij?', vraagt de krant zich bezorgd af.


'Vergeet Mallorca, in Renesse is het pas feesten, flirten en zuipen', schrijft de krant.
De campings in Zeeland leken afgelopen weekend wel Duits gebied, constateert Bild die een verslaggever naar Nederland stuurde.

[img width=174 height=200]http://www.telegraaf.nl/multimedia/archive/02019/komasaufen_2019291c.jpg[/img]

Tienduizenden feestgangers uit het Ruhrgebied weten het normaal rustige Hollandse dorp Renesse te vinden. Ze hebben zelfs speciale T-shirts gedrukt met teksten als 'Wie niet kotst, heeft nog niet genoeg gehad’. De krant citeert een jongen die er elke avond zo'n zes liter bier doorheen jaagt.

Een psycholoog wijst in diezelfde krant op de gevaren van excessief drankgebruik. 'Het gaat ze niet altijd om de lol van het drinken, vaak spoelen ze hun problemen weg.'

www.telegraaf.nl
laatste aanpassing door een beheerder
 
Waarschuw beheerder
Tja Duitse pubers moeten toch wat in hun vakantie.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ..*Snoebeltje*.. op dinsdag 29 mei 2007 om 13:02:
Ze hebben zelfs speciale T-shirts gedrukt met teksten als 'Wie niet kotst, heeft nog niet genoeg gehad


:respect:

whahahaha :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
gaat er nog iemand in coma in dat filmpje of kijken we gewoon naar een paar zuipende duitsers?
 
Waarschuw beheerder
Te gek.. hopelijk gaan ze nu massaal naar een ander land..
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ..*Snoebeltje*.. op dinsdag 29 mei 2007 om 13:02:
De krant citeert een jongen die er elke avond zo'n zes liter bier doorheen jaagt.


18 flesjes op een avond? is dat veel dan :rot:
Waarschuw beheerder
als ze der nou gelijk lkkr inblijven..
hebben we volgend jaar niet zoveel kuilen in t zand..
O:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van roomsterr' op dinsdag 29 mei 2007 om 13:04:
Wat voor problemen moet je hebben dan als je 16 bent ?


Kan alles zijn toch?

Drankprobleem, welke kleur haar wil je, is m'n rapport wel goed?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van roomsterr' op dinsdag 29 mei 2007 om 13:04:
Wat voor problemen moet je hebben dan als je 16 bent ?


nou dan zijn er al zat problemen hoor...


niet een reden om jezelf in coma te drinken maar goed..ze hebben blijkbaar niet zo heel veel verstand
 
Waarschuw beheerder
we zullen ze eens even overklassen daar :yes:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van skoebenakkie op dinsdag 29 mei 2007 om 13:09:
goed voor de economie


Ambulances en verplegend personeel kosten meer dan dat bier en sterke drank opleverd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2007 om 13:16:
Ambulances en verplegend personeel kosten meer dan dat bier en sterke drank opleverd.


rekening de grens over dan :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2007 om 13:12:
is m'n rapport wel goed?


Hehe, daar d8 ik ook nog aan, stel dat je niet overgaat!


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2007 om 13:13:
nou dan zijn er al zat problemen hoor...


Nou sorry, maar toen ik 16 was maakte ik me over bar weinig dingen druk, lang leven het schoolleven was het B)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2007 om 13:16:
Ambulances en verplegend personeel


Wie heeft het daarover :rot:
Waarschuw beheerder
Johnny ging daar vroeger altijd heen om dat soort kids te klappen :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van d-russo op dinsdag 29 mei 2007 om 13:07:
gaat er nog iemand in coma in dat filmpje of kijken we gewoon naar een paar zuipende duitsers?


jammer dat ik hier mijn Winamp voor stil heb moeten zetten idd :/
Waarschuw beheerder
Gebeurt overal en niet alleen door duitsers
 
Waarschuw beheerder
in renesse gebeurt dat zo vaak
Uitspraak van roomsterr' op dinsdag 29 mei 2007 om 13:19:
Nou sorry, maar toen ik 16 was maakte ik me over bar weinig dingen druk, lang leven het schoolleven was het


jij misschien wel, maar er zijn niet voor niks "probleem jongeren", en jeugdzorg-wachtlijsten, en ga zo maar door ...
als je zelf niet in dat wereldje zit, en geen problemen hebt, ga je zo denken als jij ja, daar moet je blij mee zijn ... maar er is ook nog een andere wereld, die veel mensen niet zien ...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..*Snoebeltje*.. op dinsdag 29 mei 2007 om 13:02:
'Het gaat ze niet altijd om de lol van het drinken, vaak spoelen ze hun problemen weg.'


Escapisme de gakste maar coma is wel een extreme vlucht
 
Waarschuw beheerder
:bier:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ..*Snoebeltje*.. op dinsdag 29 mei 2007 om 13:02:
'Vergeet Mallorca, in Renesse is het pas feesten, flirten en zuipen'


haaha die Duisters toch :lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2007 om 13:08:
18 flesjes op een avond? is dat veel dan


Waarschuw beheerder
Uitspraak van [050 'T hoge Noorden 050](l)moontjuh(k) op dinsdag 29 mei 2007 om 13:30:
maar er is ook nog een andere wereld, die veel mensen niet zien ...


Ik weet gerust wel dat sommige jongeren het minder goed hebben, maar is dat maar een excuus om jezelf lam te drinken? :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van roomsterr' op dinsdag 29 mei 2007 om 13:59:
maar is dat maar een excuus om jezelf lam te drinken? :/


moet toch een excuus hebben :D
Uitspraak van roomsterr' op dinsdag 29 mei 2007 om 13:59:
Ik weet gerust wel dat sommige jongeren het minder goed hebben, maar is dat maar een excuus om jezelf lam te drinken?


daar heb je gelijk in, zeg dan gelijk omdat je gewoon flink bezopen wilt worden omdat je het lekker vind;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [050 'T hoge Noorden 050](l)moontjuh(k) op dinsdag 29 mei 2007 om 14:07:
Ik weet gerust wel dat sommige jongeren het minder goed hebben, maar is dat maar een excuus om jezelf lam te drinken


nee idd slecht excuus
Daarom zitten ook heel veel jongeren aan de drugs
Waarschuw beheerder
Het is niet een excuus maar een vluchtweg. Door te zuipen interesseren de problemen om je heen niet.

Omdat je alcohol al vanaf 16 jaar kan kopen is dat een makkelijke manier.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2007 om 14:08:
Daarom zitten ook heel veel jongeren aan de drugs


naja, dat neemt op zicht (voor een zeer korte periode) de problemen wel weg ... morfine bijvoorbeeld ...
maar dat is eigenlijk ook geen excuus
Waarschuw beheerder
dat geldt idd niet alleen voor alcohol.

drugs net zo goed
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [050 'T hoge Noorden 050](l)moontjuh(k) op dinsdag 29 mei 2007 om 14:07:
daar heb je gelijk in, zeg dan gelijk omdat je gewoon flink bezopen wilt worden omdat je het lekker vind


Daarom drink ik ook nooit, heof ik ook geen excuses te verzinnen, en hoef ik niet iedere zondag weer te zeggen dat ik noooit maar dan ook nooooit meer ga drinken :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van roomsterr' op dinsdag 29 mei 2007 om 14:14:
en hoef ik niet iedere zondag weer te zeggen dat ik noooit maar dan ook nooooit meer ga drinken


ik houd mezelf ook nie graag voor de gek :D
Waarschuw beheerder
Das waar daar de leeftijd is daar 18, maargoed het gaat mij juist om de problemen die die gasten hadden toen ze nog geen 16(of 18 ;) ) waren.

Ik denk dat daar de basis ligt van dit soort gedrag ,Om maar even de psychiater uit twe hangen :D
 
Waarschuw beheerder
Voor harddrugs zijn geen leeftijdsgrenzen, vandaar dat jongeren onder de 16 tegenwoordig eerder naar harddrugs nijgen
Uitspraak van roomsterr' op dinsdag 29 mei 2007 om 14:19:
Daar geloof ik niet in


een keer (wel echte en goeie) uit testen ... dat spul is niet echt goed voor je, het manipuleert je lever, dus je moet het niet elke week slikken, maar af en toe kan het wel even handig zijn;)
Waarschuw beheerder
ik heb ook een drankprobleem...

kan het nietm eer betalen..:S
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rob-Edd op dinsdag 29 mei 2007 om 14:22:
kan het nietm eer betalen


Stap dan ook eens over naar iets anders
Waarschuw beheerder
donateur
altijd leuk feesten daar:d

beetje rellen met die duitsers :lol:
 
Waarschuw beheerder
Zomacuipen :bier:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [050 'T hoge Noorden 050](l)moontjuh(k) op dinsdag 29 mei 2007 om 13:30:
Nou sorry, maar toen ik 16 was maakte ik me over bar weinig dingen druk, lang leven het schoolleven was het

jij misschien wel, maar er zijn niet voor niks "probleem jongeren", en jeugdzorg-wachtlijsten, en ga zo maar door ...
als je zelf niet in dat wereldje zit, en geen problemen hebt, ga je zo denken als jij ja, daar moet je blij mee zijn ... maar er is ook nog een andere wereld, die veel mensen niet zien ...


(Y)