Partyflock
 
Forumonderwerp · 951196
Waarschuw beheerder
donateur
AMSTERDAM - De Duitse krant Bild waarschuwt ouders van jongeren die naar campings in Renesse gaan, voor bier- en schnapsorgies. ‘Coma-zuipen in Holland. Is uw kind daarbij?', vraagt de krant zich bezorgd af.


'Vergeet Mallorca, in Renesse is het pas feesten, flirten en zuipen', schrijft de krant.
De campings in Zeeland leken afgelopen weekend wel Duits gebied, constateert Bild die een verslaggever naar Nederland stuurde.

[img width=174 height=200]http://www.telegraaf.nl/multimedia/archive/02019/komasaufen_2019291c.jpg[/img]

Tienduizenden feestgangers uit het Ruhrgebied weten het normaal rustige Hollandse dorp Renesse te vinden. Ze hebben zelfs speciale T-shirts gedrukt met teksten als 'Wie niet kotst, heeft nog niet genoeg gehad’. De krant citeert een jongen die er elke avond zo'n zes liter bier doorheen jaagt.

Een psycholoog wijst in diezelfde krant op de gevaren van excessief drankgebruik. 'Het gaat ze niet altijd om de lol van het drinken, vaak spoelen ze hun problemen weg.'

www.telegraaf.nl
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
dat word nog mooi dan renéssé (Y) :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..*Snoebeltje*.. op dinsdag 29 mei 2007 om 13:02:
'Vergeet Mallorca, in Renesse is het pas feesten, flirten en zuipen', schrijft de krant.


hell yeah, krijg er nu alleen maar meer zin in :woop:

Uitspraak van ..*Snoebeltje*.. op dinsdag 29 mei 2007 om 13:02:
De krant citeert een jongen die er elke avond zo'n zes liter bier doorheen jaagt.


valt mee toch, als je dat 1 weekje van je leven doet :p
 
Waarschuw beheerder
mijn camping ligt er pak een beet 10 km vandaan waar ik van de zomer (weer) naartoe ga. maar daar gelukkig niet zoveel van die geakke duitsers:P

Sehr Gemütlich JWT
Waarschuw beheerder
wel goed dat die duitsers hun geld hier nog even komen brengen
Waarschuw beheerder
Het was er wel tering druk afgelopen weekend :rot:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
filmpje is niet zo spannend.
en als ze zich in coma willen zuipen moeten ze dat maar doen.
 
Waarschuw beheerder
net alsof ze dat anders niet zouden doen die dikke rotmoffen zuipen zich overal te pletter dus wat er zo bijzonder aan is dat ze dat in renesse ook doen
 
Waarschuw beheerder
wedden dat er een europees alcoholverbod op handen is net als in amerika niet zuipen voordat je 21 bent en ons de schuld geven scheinheilige moffenbende let maar op mijn woorden
 
Waarschuw beheerder
Zij liever als ik!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..*Snoebeltje*.. op dinsdag 29 mei 2007 om 13:02:
‘Coma-zuipen in Holland. Is uw kind daarbij?',


dom dat ze dat in hun vakantie doen.. kun je beter onder school/werktijd doen:[
 
Waarschuw beheerder
die moffen kunen in hun comas barsten wat mij betreft
 
Waarschuw beheerder
donateur
mooi, dan kun je die kuilen die ze graven toch nog ergens nuttig voor gebruiken :rot:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mooi hoe meer hoe beter zou ik zeggen
 
Waarschuw beheerder
ziek hoor :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 mei 2007 om 00:30:
ziek hoor


lachen toch
 
Waarschuw beheerder
stomme duitsers
Waarschuw beheerder
Ik ben altijd in coma als ik heb lopen zuipen..
Waarschuw beheerder
Ik zal niks weten
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hij heeft veel haren
 
Waarschuw beheerder
tja bent en blijft een mof he wees er maar trots op
 
Waarschuw beheerder
Duitsers :gaap:
Waarschuw beheerder
Waarom alleen Duitsers die dat komen doen? Lijkt me ook wel iets voor 'Arabische toeristen' etc ;)
 
Waarschuw beheerder
Arabieren :gaap:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 juni 2007 om 15:13:
met die kutgrijns op je bek stinkmof


Nou nou zeg.. Waarom nou weer zo grof :S

Heb je dieperliggende frustraties die je kwijt wil..?

Praatgroepjes zat hoor (Y)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Smiley © op vrijdag 1 juni 2007 om 15:45:
Waarom alleen Duitsers die dat komen doen? Lijkt me ook wel iets voor 'Arabische toeristen' etc


Arabieren doen zichzelf alleen wat aan als ze daarmee een x aantal westerlingen mee om zeep kunnen helpen
Waarschuw beheerder
kben er elk jaar in renesse k woon daar dichtbij altijd dronke duitsers uitlachen en dat filmpje is trouwens niet renesse
 
Waarschuw beheerder
die moffen zuipen zich maar op n hoop
mij boeid t niet
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op vrijdag 1 juni 2007 om 20:00:
die moffen zuipen zich maar op n hoop


En wij doen het weer in kreta of Salou of waar dan ook
 
Waarschuw beheerder
And im gonna return da favor....

ga van de zomer naar Freiburg, Ganther Pils zuipen tot ik erbij neerval :lol: