Partyflock
 
Forumonderwerp · 946819
Waarschuw beheerder
Krakend geluid in oor blijken spinnen

Gepost door Ferry (Veerboot) - Bron: Kronen Zeitung, Het Laatste Nieuws
Gepubliceerd: maandag 7 mei 2007 @ 16:07
bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/76399

Jesse Courtney uit de Amerikaanse staat Oregon had al een tijdje last van een krakend geluid in zijn oren. Toen de 9-jarige daarover maar bleef klagen, besloot zijn moeder dat een doktersbezoekje misschien toch wel nuttig was. De dokter kwam met het uitsluitsel: twee spinnen hadden in het linkeroor van Jesse een nestje gebouwd.

De dokter heeft beide spinnen uit het oor van het jongetje gespoeld. "De eerste spin leefde niet meer toen we haar eruit kregen, de tweede nog wel", aldus de dokter. Jesse kreeg beide diertjes mee naar huis als souvenir.

"Beide spinnen waren toch een goede centimer groot", zo liet de dokter weten. Naar alle waarschijnlijkheid hebben de spinnen weken in het oor van Jesse gewoond. Aangenomen wordt dat de spinnen naar binnen zijn gekropen toen de jongen lekker in bed lag te slapen.

Allemachtig :| en dan mag ie ze ook nog eens mee naar huis nemen 'als souvenir'..
Waarschuw beheerder
wat gebeurt er allemaal als je slaapt!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 mei 2007 om 17:23:
Dat is gelogen!


Het schijnt.
Waarschuw beheerder
rare beesten... :D:D:D ... geloof dat elk mens ook zo een 8-10 spinnen in zijn leven doorslikt :yes: ... tijdens het slapen wel te verstaan :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *vivere senza rimpianti* op maandag 7 mei 2007 om 17:28:
schijnt nu ook niet waar te zijn omdat spinne een hekel aan vochtige ruimtes hebben

hej mijn oren zijn altijd superschoon ja


t ging hierover :loL:
Uitspraak van Dre@mc@tcher op maandag 7 mei 2007 om 17:20:
Uitspraak van *dramaqueen* when the crown fits.. VVL! op maandag 7 mei 2007 om 16:55:
schijnt dat je ook 9 spinnen opeet in je leven..


Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 7 mei 2007 om 17:47:
geloof dat elk mens ook zo een 8-10 spinnen in zijn leven doorslikt


ik zit op 15 en een halve die kom nog net ontsnappen ;p
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Am:D op maandag 7 mei 2007 om 16:52:
Aangenomen wordt dat de spinnen naar binnen zijn gekropen toen de jongen lekker in bed lag te slapen.


gezellig (L)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rob. op maandag 7 mei 2007 om 17:44:
Het schijnt.


Schijn bedriegt.
Waarschuw beheerder
Naar mijn weten niet dacht ik
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 mei 2007 om 17:59:
Het schijnt.


euhmm.......... De maan ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dre@mc@tcher op maandag 7 mei 2007 om 17:55:
ik zit op 15 en een halve die kom nog net ontsnappen


kraakt dat dan ook als je zo een spin doorbijt ???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 7 mei 2007 om 18:04:
kraakt dat dan ook als je zo een spin doorbijt ???


In sommige landen is het zelfs een delicatesse :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dre@mc@tcher op maandag 7 mei 2007 om 18:02:
euhmm.......... De maan ?


de maan schijnt niet :) de maan lijkt licht te geven door de weerkaatsing van de zon :p
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 mei 2007 om 17:05:
k denk dak voort ga slapen met oorwarmers


:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 mei 2007 om 17:05:
k denk dak voort ga slapen met oorwarmers


haha 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 7 mei 2007 om 18:04:
kraakt dat dan ook als je zo een spin doorbijt ???


ja en ander voel je ze kriebelen in je keel das ook wel grappig maar dan proef je dat slijm niet zo
Uitspraak van Calimer0 :beer: op maandag 7 mei 2007 om 18:08:
de maan schijnt niet de maan lijkt licht te geven door de weerkaatsing van de zon


IW

maar als je met een spiegel de zonnestralen weerkaats kun je met die spiegel op iets schijnen ook al is de zon de bron

maar in pricipe moet ik je gelijk geven denk ik
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dre@mc@tcher op maandag 7 mei 2007 om 18:17:
maar in pricipe moet ik je gelijk geven denk ik


daar zat ik op te wachten :cheer: :p
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *vivere senza rimpianti* op maandag 7 mei 2007 om 16:55:
GATVEREDAMME!!!
nou durf ik nooit meer te gaan slapen..

schijnt dat je ook 9 spinnen opeet in je leven..


idd heb ik ook wel is gehoord..
bah wat smerig! ben al als de dood voor spinnen en dan lees ik ook nog is zo'n verhaal :O
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 mei 2007 om 18:56:
schijnt dat je ook 9 spinnen opeet in je leven..


Dat is inderdaad het gemiddelde wat een mens aan spinnen eet.
Gelukkig zijn er wel Afrikanen die op de grond slapen in een hutje die het gemiddelde een beetje omhoog krikken..
We're all spinning
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 mei 2007 om 17:07:
Hoe bewijzen ze dat dan?


spinnen zijn koudbloedig, als een spin over je heen loopt dan doet dat heel erg veel pijn aan zijn pootjes. ook zal hij er niet zo snel voor kiezen om op je te landen.....ik weet dat dat wel eens gebeurt maar dan zijn vaak zowel de spin als de persoon in beweging. dus daarom is het niet waarschijnlijk dat een spin ff een wandeling over je gezicht gaat maken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 mei 2007 om 18:56:
idd heb ik ook wel is gehoord..
bah wat smerig! ben al als de dood voor spinnen en dan lees ik ook nog is zo'n verhaal


aaah kom op mensen dit soort reacties je weet gewoon van te voren dat ze zoiets gaan zeggen stelletje bange mensen;). Waarom is er niemand die gewoon eens zegt van dat zo'n spinnenangst een totaal irrationele angst is en dat je er dus gemakkelijk van af kan komen als je het WILT, en van dat er spinnen in je mond of oren kruipen alleen al de persoon die het verzint tis gewoon belachelijk. Het zal gaan om spinnetjes ter grootte van een zandkorrel en in je oor gaan ze sowieso niet zitten en al helemaal geen twee tegelijk want ze vreten elkaar op!
Waarschuw beheerder
donateur
Hoe groot zijn zijn oren wel niet :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dre@mc@tcher op maandag 7 mei 2007 om 17:54:
t ging hierover


oow..
:X


Uitspraak van verwijderd op maandag 7 mei 2007 om 18:56:
idd heb ik ook wel is gehoord..
bah wat smerig! ben al als de dood voor spinnen en dan lees ik ook nog is zo'n verhaal


samen nooit meer slapen dan??


Uitspraak van Jantje trammelantje op maandag 7 mei 2007 om 19:44:
aaah kom op mensen dit soort reacties je weet gewoon van te voren dat ze zoiets gaan zeggen stelletje bange mensen. Waarom is er niemand die gewoon eens zegt van dat zo'n spinnenangst een totaal irrationele angst is en dat je er dus gemakkelijk van af kan komen als je het WILT, en van dat er spinnen in je mond of oren kruipen alleen al de persoon die het verzint tis gewoon belachelijk. Het zal gaan om spinnetjes ter grootte van een zandkorrel en in je oor gaan ze sowieso niet zitten en al helemaal geen twee tegelijk want ze vreten elkaar op


en hoe weet jij dit zo zeker..
:[
niks irrationeels aan mijn angst howr..
schijt in me broek vor ze..
en JA ik ben ook bang vor muizen bijen wespen en vliegen vink ook vies..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Am:D op maandag 7 mei 2007 om 16:52:
De eerste spin leefde niet meer toen we haar eruit kregen,


Uitspraak van Jantje trammelantje op maandag 7 mei 2007 om 19:44:
helemaal geen twee tegelijk want ze vreten elkaar op!


:D
Waarschuw beheerder
Weet je waar je bang voor moet zijn? Voor als ik je een stevig pak voor de broek geef! 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik geloof er niks van. Typisch broodje aap verhaal!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Manu Kenton op maandag 7 mei 2007 om 17:33:
wat gebeurt er allemaal als je slaapt!


Nou ik hoop in ieder geval niet dat die clown van jou ineens naast m'n bed staat. Dat is m'n ergste nachtmerrie! Ik ben echt een schijterd, met een sprongetje in bed enzo en ben altijd bang dat er een lijk op de plee zit als ik 's nachts moet... :S

Maar die spinnen..daar kun je niks tegen doen! :|
 
Waarschuw beheerder
donateur
oh gadverdamme,
brrr ik zou alleen nog maar oorwarmers dragen als dat bij mij zou gebeuren!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Am:D op maandag 7 mei 2007 om 16:52:
de spinnen weken in het oor van Jesse gewoond


gatverdamme !!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Ien op maandag 7 mei 2007 om 21:59:
Nou ik hoop in ieder geval niet dat die clown van jou ineens naast m'n bed staat


Do you wanna balloon! :lol:

Ben ook bang voor spinnen.. maar zoals al gezegt, ik geloof toch niet helemaal dat die beestjes in je oor kruipen :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Deesjuh (L) Joey op dinsdag 8 mei 2007 om 01:53:
geloof toch niet helemaal dat die beestjes in je oor kruipen


zal ik maar niet vertellen dat je lintworm kan krijgen door water drinken... (oops :P )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op dinsdag 8 mei 2007 om 01:56:
zal ik maar niet vertellen dat je lintworm kan krijgen door water drinken...


echt? :|
Waarschuw beheerder
je moest is weten wat voor beesies er allemaal in je eten zit
Waarschuw beheerder
Hij lag ook te slapen toen er een spin in ze mond kroop

[img width=450 height=363]http://www.joriscollier.com/foto's/jpeg/spin_in_mond_jpg.jpg[/img]
 
Waarschuw beheerder
donateur
bah ik zag een film zaterdag avond en daar was s'nachts een spin bij een meisje in haar wang gekropen werd ze wakker met een bult en ze dacht dat het een pukkel was en toen kneep ze die uit, en er bleven maar spinnen uit haar wang komen zo vies :X

maar je eet gemiddeld als mens per jaar 3 of 4 spinnen op in je slaap.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dat verhaal heb ik inderdaad eerder gelezen ;)
op die broodje aap site