Partyflock
 
Forumonderwerp · 946819
Waarschuw beheerder
Krakend geluid in oor blijken spinnen

Gepost door Ferry (Veerboot) - Bron: Kronen Zeitung, Het Laatste Nieuws
Gepubliceerd: maandag 7 mei 2007 @ 16:07
bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/76399

Jesse Courtney uit de Amerikaanse staat Oregon had al een tijdje last van een krakend geluid in zijn oren. Toen de 9-jarige daarover maar bleef klagen, besloot zijn moeder dat een doktersbezoekje misschien toch wel nuttig was. De dokter kwam met het uitsluitsel: twee spinnen hadden in het linkeroor van Jesse een nestje gebouwd.

De dokter heeft beide spinnen uit het oor van het jongetje gespoeld. "De eerste spin leefde niet meer toen we haar eruit kregen, de tweede nog wel", aldus de dokter. Jesse kreeg beide diertjes mee naar huis als souvenir.

"Beide spinnen waren toch een goede centimer groot", zo liet de dokter weten. Naar alle waarschijnlijkheid hebben de spinnen weken in het oor van Jesse gewoond. Aangenomen wordt dat de spinnen naar binnen zijn gekropen toen de jongen lekker in bed lag te slapen.

Allemachtig :| en dan mag ie ze ook nog eens mee naar huis nemen 'als souvenir'..
 
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
brrrr als mij dit gebeurd ken je me in een dwangbuis op laten nemen in een gesticht.
Waarschuw beheerder
GATVEREDAMME!!!
nou durf ik nooit meer te gaan slapen..

schijnt dat je ook 9 spinnen opeet in je leven..
:X
 
Waarschuw beheerder
:O
 
Waarschuw beheerder
donateur
waus
 
Waarschuw beheerder
donateur
Iiiiiieuw :rot:

Gatsie.. Krijg er de rillingen van 8) :/
 
Waarschuw beheerder
schijnt dat je ook 9 spinnen opeet in je leven..


dat is per jaar schat :bloem:
en dan hebben we het nog niet over vliegjes en dergelijke gehad. je moest eens weten...


;)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 mei 2007 om 16:54:
brrrr


jakkes bah bah
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 mei 2007 om 16:57:
Krijg er de rillingen van 8)


 
Waarschuw beheerder
schijnt dat mensen helemaal geak worden als dr beestjes in hun oren zitten.. kriebeld als een gek,,, maar deze jongen hoorde t alleen kraken ^o)

Uitspraak van *vivere senza rimpianti* op maandag 7 mei 2007 om 16:55:
schijnt dat je ook 9 spinnen opeet in je leven..


als je ze nu opeet heb je de rest van je leven er geen last van ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 mei 2007 om 16:57:
dat is per jaar schat


neej..
:/
:X
:O
gatver..
adt meen je niej..


Uitspraak van verwijderd op maandag 7 mei 2007 om 16:57:
en dan hebben we het nog niet over vliegjes en dergelijke gehad. je moest eens weten


:O :O :O
jij bent niej lief..
:[

ik ga noooit meer slapen..
:no:
doe me mond zelfs nooit meer open..
gatsieeee!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 mei 2007 om 16:57:
dat is per jaar schat


:|

ik dacht in je hele leven!
 
Waarschuw beheerder
Brrr nou de eerst komende dagen doe ik geen oog meer dicht snachts :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 mei 2007 om 16:54:
brrrr als mij dit gebeurd ken je me in een dwangbuis op laten nemen in een gesticht.


nou idd. ik krijg spontaan kippenvel.. van spinnen moet ik echt niks hebben
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
:o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 mei 2007 om 16:54:
brrrr als mij dit gebeurd ken je me in een dwangbuis op laten nemen in een gesticht.


same here :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *vivere senza rimpianti* op maandag 7 mei 2007 om 16:55:
schijnt dat je ook 9 spinnen opeet in je leven..


:nee: Is gelul en het is bewezen dat het NIET waar is
dus maak je geen zorgen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Am:D op maandag 7 mei 2007 om 16:58:
ik dacht in je hele leven!


ja ik ook..


Uitspraak van verwijderd op maandag 7 mei 2007 om 16:59:
Broodje aap verhaal !


Uitspraak van piesmuis op maandag 7 mei 2007 om 17:02:
Is gelul en het is bewezen dat het NIET waar is
dus maak je geen zorgen


GELUKKIG!!!
 
Waarschuw beheerder
k denk dak voort ga slapen met oorwarmers O:)
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Iel jakkie jekkies bah.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van piesmuis op maandag 7 mei 2007 om 17:02:
Is gelul en het is bewezen dat het NIET waar is
dus maak je geen zorgen


Hoe bewijzen ze dat dan?
Volgen ze een aantal personen dan dag en nacht om te kijken of er een spin opgegeten word :lol:
 
Waarschuw beheerder
elk jaar terugkerend broodje aap.
Waarschuw beheerder
ok, hier mijn verhaal..

een paar jaar geleden werd ik wakker met een zeer vreemde smaak in mijn mond... Naast mijn mond op mijn kussen lagen 3 kleine zwarte, harige jawel spinnepootjes.....
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 mei 2007 om 17:08:
broodje aap.


Dat eet je ook 9 keer per jaar in je slaap :jaja:
 
Waarschuw beheerder
Allemaal de schuld van de VS.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hestertechno op maandag 7 mei 2007 om 17:08:
een paar jaar geleden werd ik wakker met een zeer vreemde smaak in mijn mond... Naast mijn mond op mijn kussen lagen 3 kleine zwarte, harige jawel spinnepootjes.....


waarom heb je die niet opgegeten.. die zijn juist het lekkerst
Waarschuw beheerder
Uitspraak van piesmuis op maandag 7 mei 2007 om 17:02:
het is bewezen dat het NIET waar is


bron?


allemaal de schuld van de VS maar daar heb je ook nog eens van die fijne giftige spinnen (als maaltijd)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 mei 2007 om 17:10:
Allemaal de schuld van de VS.


kut amerika:@
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hestertechno op maandag 7 mei 2007 om 17:08:
een paar jaar geleden werd ik wakker met een zeer vreemde smaak in mijn mond... Naast mijn mond op mijn kussen lagen 3 kleine zwarte, harige jawel spinnepootjes


jij wil me helemaal gek hebben he..
:[
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Don Mega op maandag 7 mei 2007 om 17:01:
Uitspraak van Just-D op maandag 7 mei 2007 om 16:54:
brrrr als mij dit gebeurd ken je me in een dwangbuis op laten nemen in een gesticht.

same here


spinnen zijn walgelijk! :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van appeltje voor de dorst op maandag 7 mei 2007 om 17:11:
waarom heb je die niet opgegeten.. die zijn juist het lekkerst


Ik had er dus blijkbaar al 5 op. Plus een zeer vreemde smaak en besloot toen maar die andere weg te vegen en meteen mijn mond te spoelen

blehhh
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
het is de schuld van Hillary clinton! (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 7 mei 2007 om 17:14:
het is de schuld van Hillary clinton


nja.. ze kan wel lekker pijpen
Waarschuw beheerder
mm verhaal komt me bekend voor.. is al oud nieuws of is al eens eerder gebeurd:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 mei 2007 om 17:07:
Hoe bewijzen ze dat dan?
Volgen ze een aantal personen dan dag en nacht om te kijken of er een spin opgegeten word


Hahah ik weet niet hoe ze dat gedaan hebben.
Uitspraak van Weger op maandag 7 mei 2007 om 17:11:
bron?


Maar het kwam een keer op tv bij een programma dat
ging over dat soort verhalen of ze waar of niet waar zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
Ieuuuuuww......het idee alleen al...spinnen in je oor!!

Volgens mij is 't ECHT zo dat je soms een spin in je slaap eet:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fortuna op maandag 7 mei 2007 om 17:16:
is al oud nieuws of is al eens eerder gebeurd


Iemand had onderhuids allemaal eitjes/spinnetjes in z'n hand na een beet. ;)
 
Waarschuw beheerder
zometeen hebben ze al ei-tjes gelegt !
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Weger op maandag 7 mei 2007 om 17:17:
Iemand had onderhuids allemaal eitjes/spinnetjes in z'n hand na een beet


Ja dat heb ik ook wel eens gehoord....Brrrr..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 mei 2007 om 16:54:
brrrr als mij dit gebeurd ken je me in een dwangbuis op laten nemen in een gesticht.


Same here
Waarschuw beheerder
donateur
Het schijnt dat zelfs de waarheid niet waar is.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 mei 2007 om 17:18:
zometeen hebben ze al ei-tjes gelegt !


Ten eerste, als ze zometeen eitjes hebben gelegd hebben ze dat nu ook al gedaan. Dus dat zometeen kun je beter vervangen door misschien of wellicht.
Ten tweede:

Uitspraak van verwijderd op maandag 7 mei 2007 om 17:18:
gelegt


:rot:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rob. op maandag 7 mei 2007 om 17:21:
Het schijnt dat zelfs de waarheid niet waar is.


:o Dat is gelogen!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 mei 2007 om 16:59:
Broodje aap verhaal !


nope geen broodje aap verhaal ......