Partyflock
 
Forumonderwerp · 936096
1263x bekeken
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
He ik heb 2 weken geleden een kroeg gewoon geseten maar werd ik zonder enig motief uitgesmeten(hard handig)(erg hard). toen ben ik dus dit weekeint verhaal gaan halen met wat soldiers. Wat uitliep op eej grote chaos die hele kroeg is verbowut en de uitsmijters kregen allemaal klappen(1 ligt nu nog in het ziekenhuis)

al mijn soldiers waren opgepakt door de politie en houden

natuurlijk braaf hun mond! Maar ik heb via via wat contakten bij de politie gehoord dat ze naar mij op zoek zijn bekus ik ben de aanstigter...en als ik mij frijwillig zou melden gaan al mijn soldiers vrijuit maar krijg ik de straf op mei(wel zo eerlijk) maar

dit doe ik natuurlijk niet...denk ik nee tuurlijk niet !!

Ken niemant mij helpen ? wat het beste is te doen


Gr Wiebe

Fluk un!
Waarschuw beheerder
Mischien eerst eens bij de loi "schrijf goed nederlands" volgen?
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
chrood probleem
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 12 maart 2007 om 11:19:
Fluk un!


(L)
 
Waarschuw beheerder
donateur
:roflol:
 
Waarschuw beheerder
:vaag:

soldiers?

hahahahahahaha
Waarschuw beheerder
Die groningers ook altijd haha

Ik denk dat je niet veel moet doen en gewoon af moet wachten. Je kan immers niet veel meer doen.

Maar ik zou als ik jou was de volgende keer gewoon de eer bij jezelf houden. Zulke dingen kosten allemaal veel te veel energie en het levert weinig op.:)
Waarschuw beheerder
goeie saak
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Jantje trammelantje op maandag 12 maart 2007 om 11:40:
Zulke dingen kosten allemaal veel te veel energie en het levert weinig op.


levert wel op dat wei de straat rulen en niet die kaazeng met hun V 'tjes op de borst!


Uitspraak van Vetkat op maandag 12 maart 2007 om 11:46:
goeie saak


jatog!!
Waarschuw beheerder
Ik had je al laten aahouden voor: bad grammatics on a monday morning
 
Waarschuw beheerder
Pak een Breezer
Waarschuw beheerder
Ach ja dan stoempte toch de politie ook in elkaar. Nie solle met wiebe!;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 12 maart 2007 om 11:19:
natuurlijk braaf hun mond! Maar ik heb via via wat contakten bij de politie gehoord dat ze naar mij op zoek zijn bekus ik ben de aanstigter...en als ik mij frijwillig zou melden gaan al mijn soldiers vrijuit maar krijg ik de straf op mei(wel zo eerlijk) maar


Je soldiers komen je wel opzoeken, laffe hond ben je :[
Waarschuw beheerder
donateur
Een fake-hond dan. want mag nie hopen voor die gast dat hij echt zo stom is...
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Sir James op maandag 12 maart 2007 om 11:50:
bad grammar on a monday morning


 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vlerk op maandag 12 maart 2007 om 12:16:
mag nie hopen voor die gast dat hij echt zo stom is...


 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SMOKUM op maandag 12 maart 2007 om 11:22:
Mischien eerst eens bij de loi "schrijf goed nederlands" volgen?


Waarschuw beheerder
Uitspraak van Maris.. op maandag 12 maart 2007 om 11:22:
Een topic openen.

En dat heb je gedaan dus nu komt alles goed!

:bye:


:roflol: hahahah :D
Waarschuw beheerder
wel vreemd dat je als beveiliger beveiligers in elkaar slaat.
 
Waarschuw beheerder
Ik zou die uitsmijter die in het ziekenhuis ligt een mandje fruit gaan brengen. Misschien mag je de volgende keer dan wel rustig in die kroeg blijven zitten :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 maart 2007 om 13:07:
Ik zou die uitsmijter die in het ziekenhuis ligt een mandje fruit gaan brengen


en een kusje hehe
Waarschuw beheerder
donateur
Je vrijwillig melden, chef pijpen dan mag je zo weer gaan (y)

moet je natuurlijk wel je best doen (y)
Waarschuw beheerder
onderduiken en nooit meer bovenkomen ...


iemand lief aankijken om een gat te graven ... gaat goedkomen dan :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 12 maart 2007 om 11:19:
natuurlijk braaf hun mond!


Nu jij nog
 
Waarschuw beheerder
donateur
Ga is dood :[


Het was nooit grappig en ga nooit grappig worden om expres schrijf fouten te maken :loser:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RTR-909 op maandag 12 maart 2007 om 13:04:
wel vreemd dat je als beveiliger beveiligers in elkaar slaat.


nee das stoer mang jwt B)
 
Waarschuw beheerder
Als ik jou was zou ik nog meer soldiers optrommelen om zo je gedetineerde soldiers uit de cel te breken! :O

Leek me wel een optie (Y)

Sterctu ermee 8)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
wtf?? :vaag:
ERNSTIG

Een fake-hond dan. want mag nie hopen voor die gast dat hij echt zo stom is...


ik vrees van wel....:(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SMOKUM op maandag 12 maart 2007 om 11:22:
Mischien eerst eens bij de loi "schrijf goed nederlands" volgen?


:yes:


Uitspraak van vlerk op maandag 12 maart 2007 om 12:16:
Een fake-hond dan. want mag nie hopen voor die gast dat hij echt zo stom is...


Hoop t ook niet voor hem :no:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 12 maart 2007 om 11:19:
Ken niemant mij helpen


Valt er nog wat te redden ?

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 12 maart 2007 om 11:19:
He ik heb 2 weken geleden een kroeg gewoon geseten maar werd ik zonder enig motief uitgesmeten(hard handig)(erg hard). toen ben ik dus dit weekeint verhaal gaan halen met wat soldiers. Wat uitliep op eej grote chaos die hele kroeg is verbowut en de uitsmijters kregen allemaal klappen(1 ligt nu nog in het ziekenhuis)


Een beetje lopen jokken brokken.Die kroeg was gewoon de lokale basisschool omdat je na 15 jaar je dictee nog niet hebt gehaald en die uitsmijters de leraren van groep 4 en 5.

Dat kan je toch gewoon zeggen,moet je nou zo een mooi verhaal er om heen bouwen.:/
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
al dat gelul fake dit en dat,

wordt er langzamerhant moe van !!

kan der ook gewoon normaal gereageert worden?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
preciesS laten sien dat die kk uitsmijters normaal moeten doen goeie zaak cornee
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 12 maart 2007 om 11:19:
wat het beste is te doen


zou het iig niet hier over hebben (internet dus...)
(y)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 12 maart 2007 om 11:19:
en als ik mij frijwillig zou melden gaan al mijn soldiers vrijuit maar krijg ik de straf op mei(wel zo eerlijk) maar

dit doe ik natuurlijk niet...


Lekkere vriend ben jij dan!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Luister Wiebe , ik mag jou wel , daarom krijg je van die mij advies , die wouten zijn gewoon die zelfde als die uitsmijters :)

Die skotoe's houd je rustig door een keer met je soldiers die families op te zoeken ,en ze er van te overtuigen dat jullie flex zijn weetje , doen wij ook altijd , hun rustig wij ook rustig ,zo werken die dingen weetje
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het moet niet gekker worden :frusty:
 
Waarschuw beheerder
pffff en dat noemt zich stoer ? om terug te gaan met een paar vriendjes ?

kortom, grote bek maar stelt alleen niks voor hahahahahah
Waarschuw beheerder
gewoon ontkennen wieb. dom van je matties dat zich hebben laten pakken.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 12 maart 2007 om 11:19:
wat het beste is te doen


van de euromast springen, beste oplossing voor iedereen
 
Waarschuw beheerder
Wiebe waar was je nou???. Ik dacht dat je zou komen.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 14 maart 2007 om 14:30:
van de euromast springen, beste oplossing voor iedereen


:yes:
 
Waarschuw beheerder
ja tog, vriendjes vrij en iedereen verlost van het trieste geblaat :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 maart 2007 om 14:36:
Wiebe waar was je nou???. Ik dacht dat je zou komen.


Geen auto,treinkaartje te duur?

OF enkeltje gekocht overnacht in Hotel Cel ?

Ben benieuwd,vind Wiebe zijn avontuurtjes stiekem toch wel spannend.:/
 
Waarschuw beheerder
is gewoon een kat en muis spelletje.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 12 maart 2007 om 11:19:
Ken niemant mij helpen ? wat het beste is te doen


gewoon weer wat soldiers bij mekaar roepen en die politie-toko in mekaar stampen natuurlijk, ben je van al het gezeik af (Y)
 
Waarschuw beheerder
ik vind het een zielige manier om aan aandacht te komen.
maar het is hem weer gelukt.
Waarschuw beheerder
Kep net een huissie gekocht 8)

Anders kommie ff met je soldiers hiero verbouwen, het houdt je van de straat en je ken nog wat knake bijverdiene ook ;)