Partyflock
 
Forumonderwerp · 936096
1196x bekeken
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
He ik heb 2 weken geleden een kroeg gewoon geseten maar werd ik zonder enig motief uitgesmeten(hard handig)(erg hard). toen ben ik dus dit weekeint verhaal gaan halen met wat soldiers. Wat uitliep op eej grote chaos die hele kroeg is verbowut en de uitsmijters kregen allemaal klappen(1 ligt nu nog in het ziekenhuis)

al mijn soldiers waren opgepakt door de politie en houden

natuurlijk braaf hun mond! Maar ik heb via via wat contakten bij de politie gehoord dat ze naar mij op zoek zijn bekus ik ben de aanstigter...en als ik mij frijwillig zou melden gaan al mijn soldiers vrijuit maar krijg ik de straf op mei(wel zo eerlijk) maar

dit doe ik natuurlijk niet...denk ik nee tuurlijk niet !!

Ken niemant mij helpen ? wat het beste is te doen


Gr Wiebe

Fluk un!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 maart 2007 om 15:29:
ik vind het een zielige manier om aan aandacht te komen.
maar het is hem weer gelukt.


wat mot je nou steedt takkewijf
Waarschuw beheerder
hier is nog wel een goede optie...

In 1972 a crack commando unit was sent to prison by a military court for a crime they didn't commit. These men promptly escaped from a maximum security stockade to the Los Angeles underground. Today, still wanted by the government, they survive as soldiers of fortune.

If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team."

http://www.thea-team.nl/intro_vs_flash.html

:D




Uitspraak van actief op woensdag 14 maart 2007 om 14:30:
van de euromast springen, beste oplossing voor iedereen


en als je ze niet kunt vinden is bovengenoemde wel een goed alternatief..
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Maris.. op maandag 12 maart 2007 om 11:22:
Uitspraak van Wiebe Z op maandag 12 maart 2007 om 11:19:
wat het beste is te doen

Een topic openen.

En dat heb je gedaan dus nu komt alles goed!


hahahaha ! :roflol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 12 maart 2007 om 11:19:
wat het beste is te doen


Uitspraak van permanent verbannen op maandag 12 maart 2007 om 11:19:
mij frijwillig zou melden gaan al mijn soldiers vrijuit maar krijg ik de straf op mei(wel zo eerlijk)


als je het niet doet ben je echt de grootste matennaaier ever...en als je "soldiers" weer vrij komen..zullen ze vast geen vrienden meer met je willen zijn :no: en das heel logisch (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 12 maart 2007 om 11:19:
al mijn soldiers waren opgepakt door de politie en houden


 
Waarschuw beheerder
stuur iemand ander ipc jou maar laat hem jou naam enzo opgeven!
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Feest-Beestje op vrijdag 16 maart 2007 om 15:15:
als je het niet doet ben je echt de grootste matennaaier ever...en als je "soldiers" weer vrij komen..zullen ze vast geen vrienden meer met je willen zijn en das heel logisch


?
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
je praat poep
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 12 maart 2007 om 11:19:
natuurlijk braaf hun mond! Maar ik heb via via wat contakten bij de politie gehoord dat ze naar mij op zoek zijn bekus ik ben de aanstigter...en als ik mij frijwillig zou melden gaan al mijn soldiers vrijuit maar krijg ik de straf op mei(wel zo eerlijk) maar

dit doe ik natuurlijk niet...denk ik nee tuurlijk niet !!


ach jongetje toch... wat sneu!!!:aai:
 
Waarschuw beheerder
Je mag wel bij mij onderduiken..
Onder mijn deken van mn bed..
Doe ik met je mee!(L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 12 maart 2007 om 11:19:
de uitsmijters kregen allemaal klappen(1 ligt nu nog in het ziekenhuis


adoe mek deseng mek heevt joe sekker eeng paar klaapeng geset hehehehe
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 maart 2007 om 13:53:
Het was nooit grappig en ga nooit grappig worden om expres schrijf fouten te maken


idd! :loser:

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 17 maart 2007 om 14:01:
je praat poep


Wat heb jij een zelfkennis! :aai:

Uitspraak van IndiGo Donderjager op dinsdag 13 maart 2007 om 10:20:
Luister Wiebe , ik mag jou wel


:roflol: Je maakt een grapje? :loser: