(permanent verbannen)
He ik heb 2 weken geleden een kroeg gewoon geseten maar werd ik zonder enig motief uitgesmeten(hard handig)(erg hard). toen ben ik dus dit weekeint verhaal gaan halen met wat soldiers. Wat uitliep op eej grote chaos die hele kroeg is verbowut en de uitsmijters kregen allemaal klappen(1 ligt nu nog in het ziekenhuis)
al mijn soldiers waren opgepakt door de politie en houden
natuurlijk braaf hun mond! Maar ik heb via via wat contakten bij de politie gehoord dat ze naar mij op zoek zijn bekus ik ben de aanstigter...en als ik mij frijwillig zou melden gaan al mijn soldiers vrijuit maar krijg ik de straf op mei(wel zo eerlijk) maar
dit doe ik natuurlijk niet...denk ik nee tuurlijk niet !!
Ken niemant mij helpen ? wat het beste is te doen
Gr Wiebe
Fluk un!
al mijn soldiers waren opgepakt door de politie en houden
natuurlijk braaf hun mond! Maar ik heb via via wat contakten bij de politie gehoord dat ze naar mij op zoek zijn bekus ik ben de aanstigter...en als ik mij frijwillig zou melden gaan al mijn soldiers vrijuit maar krijg ik de straf op mei(wel zo eerlijk) maar
dit doe ik natuurlijk niet...denk ik nee tuurlijk niet !!
Ken niemant mij helpen ? wat het beste is te doen
Gr Wiebe
Fluk un!








