9 volgers
| Betreft: | stad: Utrecht |
alweer de 3e??
De 1e rocks nog steeds het beste 
PF is er wel op vooruit gegaan want vorige keer begaf hij het al bij 44356 posts! Nu bij 171594! 
https://partyflock.nl/forum/results?TYPE=topic&FORUMID=0&TERMS=Utreg+chat
https://partyflock.nl/forum/results?TYPE=topic&FORUMID=0&TERMS=Utreg+chat
geen idee maar toen zat ik er nog dagelijks op

Fortuné gepresenteerd in Nancy
Datum: 31-01-2007
Dat het vertrek van Fortuné bij FC Utrecht snel is verlopen, is voor velen een verrassing. Inmiddels is hij op de site van AS Nancy ook al in het shirt van zijn nieuwe werkgever te bewonderen:
http://www.asnl.net/temp/une_sommaire.jpg
Datum: 31-01-2007
Dat het vertrek van Fortuné bij FC Utrecht snel is verlopen, is voor velen een verrassing. Inmiddels is hij op de site van AS Nancy ook al in het shirt van zijn nieuwe werkgever te bewonderen:
http://www.asnl.net/temp/une_sommaire.jpg
Ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen.. zonder Foruné
laatste aanpassing
donateur
Ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen.. zonder Foruné
Zal weinig veranderen.. iedereen doet net alsof we maradonna verkocht hebben in zijn beste jaren
Clubs zijn er al uit wat betreft Boussabong.. dus nog eentje erbij en we gaan er op vooruit!
Zal weinig veranderen.. iedereen doet net alsof we maradonna verkocht hebben in zijn beste jaren
Clubs zijn er al uit wat betreft Boussabong.. dus nog eentje erbij en we gaan er op vooruit!
Ik hoop dat er straks weer een soepel spelend team staat te ballen.
Dat is altijd zo toch.. is nix nieuws in Utreg.
Beste spelers worden verkocht en je moet maar afwachten wat er voor terug komt..
Ik zie Boussabong graag komeng
Ik ben ook heel benieuwd hoe die het bij ons doet! Afwachten maar..
![[img width=520 height=200]http://www.fc-utrecht.nl/images/0/0517_3890sm1.jpg[/img]](http://www.fc-utrecht.nl/images/0/0517_3890sm1.jpg)
valentijn








