+6-3 12 april 2005 23:14En dan begin ik maar : Sterf Mededeling: Het is hier dus de bedoeling om een bericht voor de gene die Ná jou post neer te zetten! Offtopic berichten worden verwijderd laatste aanpassing 7 december 2011 07:33 door een beheerder
5924ut_)*i+05I=034uj0=tjgn49tf43n80-(_*& 11 januari 2007 10:56nee nog niet denk over kwartiertje ] jij
11 januari 2007 11:19Nee ik douche & was me elke dag dus ik stink niet! haha nog plannen dit weekend ?
5924ut_)*i+05I=034uj0=tjgn49tf43n80-(_*& 11 januari 2007 11:22nee dj paul komt hier nog iemand naar gepko
5924ut_)*i+05I=034uj0=tjgn49tf43n80-(_*& 11 januari 2007 11:25nee blijf in de voortuin sluit je de tap aan
best of both worlds 11 januari 2007 11:28donateuralleen als het mooi weer is wordt er met paraplu's geschoten
11 januari 2007 20:47Als ik alleen lig een pyjama, anders niet . Al weekendplannen ?laatste aanpassing 11 januari 2007 20:47