+6-3 12 april 2005 23:14En dan begin ik maar : Sterf Mededeling: Het is hier dus de bedoeling om een bericht voor de gene die Ná jou post neer te zetten! Offtopic berichten worden verwijderd laatste aanpassing 7 december 2011 07:33 door een beheerder
J.elmsie 10 januari 2007 16:18Ik vroeg net of jje t wou wete en dn zeg jje : nee mag je voor jezelf houden en daarna vraag je t weer Maar okej k ben koeiemelker Wat voor werk heb jij dan?
J.elmsie 10 januari 2007 16:30Kippe slagte is gemeen...k slagt jou tg ook niej maar k melk dus egt koeie jullie make dur volgens meer un geintjj overO:) Niet dan?
J.elmsie 10 januari 2007 17:15K niej, k vind bijna alle vlees zeer ranzig Als je nou vegetarier word, dan heb je toch ook geen zin meer in een schnitsel?laatste aanpassing 10 januari 2007 17:15
10 januari 2007 17:58(permanent verbannen)donateurUitspraak van T L C™ op woensdag 10 januari 2007 om 17:38:▶Ga je eten? Nee, ik heb gegeten Jij nog wel ? En wat, of wat heb je gegeten?
10 januari 2007 20:59nou ja gekeken hij stond aan terwijl ik aan het leren was de volgde het niet helemaal ga je vandaag vroeg slapen?
lonschandale 10 januari 2007 21:05ja de wekker ging vanmorgen om 6 uur kan wel weer wat extra slaap gebruiken en al wilde plannen voor het weekend ?
keileweg kabouter 10 januari 2007 21:40whahaha ik heb het over vreten scholiertjes van lu lekker toch chocolade?
keileweg kabouter 11 januari 2007 09:05wha kon dat maar werken gaat gewoon door toch hoelaat lag jij er in ?
keileweg kabouter 11 januari 2007 09:25dat zeker ik moest half 7 op half 8 de deur uit nog plannen vandaag?
Kimmuz 11 januari 2007 09:55Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 januari 2007 om 09:40:▶waaide je ook bijna van de weg af? Ik waaide net serieus bijna tegen de stoeprand! Uitspraak van keileweg kabouter op donderdag 11 januari 2007 om 09:47:▶ook koffie? Nee dankje, al een paar bakkies gehad Wat heb je in de koffie?
Kimmuz 11 januari 2007 10:13een wolkje melk Uitspraak van keileweg kabouter op donderdag 11 januari 2007 om 10:11:▶morge Echt zoiets voor op de camping om dat te zeggen. Je loopt anar toiletgebouw en zegt tegen iedereen die al buiten aant ontbijtje zit: Mogguuh! Ik mis het goeie weer , jij ook?
11 januari 2007 10:19jij mist mist? goh dan mis je ook nog eens wat mis je de regen ook nog dan? die hebben we hier genoeg hoe is het daar dan?