Partyflock
 
Forumonderwerp · 765913
 
Waarschuw beheerder
+6-3
En dan begin ik maar :

Sterf :[

Mededeling:

Het is hier dus de bedoeling om een bericht voor de gene die jou post neer te zetten!
Offtopic berichten worden verwijderd :)
laatste aanpassing door een beheerder
 
Waarschuw beheerder
ik ga nu net een banaan pellen ;)



en jij dan?
Waarschuw beheerder
Sla, Aardappeltjes & Jumboburger (= vlees, dus bah:D)

Op tijd naar bed? O:)
 
Waarschuw beheerder
ik probeer t wel maar t lukt niet of ik nou vroeg of laat naar bed ga ik slaap altijd evenveel hahaa


had jij nog plannen dan?
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
huis poetsen, eten, flocken, verders niet echt.

Hoe laat vandaag naar bed dan?
 
Waarschuw beheerder
ik probeer 10 uur half 11...ligt er meestal dan al wel in maar lig dan toch nog altijd tv te kijken haha


heb jij dat ook?
Waarschuw beheerder
denk om een uur of 3 snachs :P


lekker he :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Whahaha heerlijk :P

Uitslaper?
Waarschuw beheerder
nee ook weer vroeg op :P


wel licht een ochtendhumeur maar dat ligt aan hoe ik wakker word :P
voor de rest altijd vrolijk en een nachtbreker

:P

slaap jij wel lang dan gemiddeld
 
Waarschuw beheerder
als ik vrij heb wel :D
als ik geen vrij heb slaap ik veelste kort..

maar dat maakt tog nix uit?
Waarschuw beheerder
Niej egt:P

Eten wat de pot schaft?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nee joh heb geen honger


ben je met de fiets?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
neeh op mun driewieler met zijwieltjjs :P

gtst kijke om 8 uur?
 
Waarschuw beheerder
ja standaard soap geil hahaha



jij toch ook?
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van J.elmsie op dinsdag 9 januari 2007 om 16:41:
gtst kijke om 8 uur?


Kan ik niet ontvangen in Tokyo.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 januari 2007 om 16:42:
ja standaard soap geil hahaha


Niet echt.

Is dat je favoriete programma GTST ?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
nee as the world turns MOET ik iedere dag zien.. de andere soaps boeit me nie egt veel..

kijk je mee?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jaah hoor, gezellig!:D

bij jou thuis?:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nee op mijn werk :p

ja tis gezellig met mijn meis
:P

hebbie ook zo'n lieve schat :P
Waarschuw beheerder
Jaah:D

Alleen ze kn ook best gemeen zijn:P

Op je werk is goed, hoelaat mag k arrivere?O:)
 
Waarschuw beheerder
NIET! o:) haha ;)

ben jij altijd zo saai?
 
Waarschuw beheerder
donateur
nope 8)
lang leve de lol :cheer:

Wat versta jij onder goede muziek?
Waarschuw beheerder
GREEN DAY (en zulk soort bands:P) :cheer:

Jij dan?
 
Waarschuw beheerder
Hardcore darkcore terror..

ja toch ?
 
Waarschuw beheerder
Uh-hu

Gaat het nog sneeuwen dit jaar?
 
Waarschuw beheerder
ik hoop het niet.. laat de zomer maar weer komen :D

of heb jij het liever nog wat kouder?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Ja, even stevig vriezen, hevige sneeuwbuien en daarna mag de zomer komen.

En als het zomer is, +/- 30c: wat ga je als eerste doen?
 
Waarschuw beheerder
lekker op het terras zitten en mensen kijken! prachtig vin ik dat :9

ga je nog op vakantie ?
Waarschuw beheerder
Jazeker:)
Wel meer dan 1x.


Zit je ook achter de laptop?
 
Waarschuw beheerder
Nope een computer (Y)

Waarom een laptop en geen pc?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Weet niet ik hou meer van de pc :P


Heb jij een laptop?
 
Waarschuw beheerder
Ja, alleen voor zakelijk gebruik.

Ga je nog wat doen vanavond?
Waarschuw beheerder
Ja ik wel:)

Ook tussendoor naar GTST aan het kijken?
 
Waarschuw beheerder
Jaja altijd ;)


Zielig he voor Valentijn hoop dat ie het overleeft :cry:
Waarschuw beheerder
Ja heel zielig,maar gelukkig is het maar een soap;)


Wat ga je verder doen vanavond?
 
Waarschuw beheerder
Niks lekker luieren.


En jij?
Waarschuw beheerder
Genieten van het internet die ik weer tot mijn beschikking heb ;)

Waar ben jij aan verslaafd geraakt?
 
Waarschuw beheerder
Zonnepitten :P

en jij
Waarschuw beheerder
Nergens aan:)


Wil je ook wat drinken?
 
Waarschuw beheerder
Nee dankje :p

Heb honger


En jij?
Waarschuw beheerder
Lekkere trek8)

Moet je werken morgen?
 
Waarschuw beheerder
Ja :S


Jij ook?
Waarschuw beheerder
Ik moet gewoon naar skoele!! :@

Ben jij ook zo melig? :lol:
Waarschuw beheerder
Nee ik ben moe,heb flink gesport vanmorgen:)

Ga jij ook zo lekker slapen?
 
Waarschuw beheerder
Jaaaa moet morgen weer werken!


Werk jij ook?
Waarschuw beheerder
Ik werk, loop stage, en ga naar school :jaja:

Wanneer heb je voor het laatste de slappe lach gehad?
 
Waarschuw beheerder
pff iedere dag wel een keer ;)

kan je met jou zo lachen dan :lol:
Waarschuw beheerder
stage en msn :P


jij
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
werken

Leuke verjaardag gehad?