Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 januari 2007 om 08:54:
waaide je vanmorgen ook zo lekker weg?
Jep, maar heb mn fiets omgekeerd en ben trug na huis gefietst want heb auw aan mn voetje, dus kan ook geen kracht zetten, alleen of mn moeke er zo blij mee is

? denk ut niet

hehe
Ook wellus last van 2 maanden huisarrest aan je broek ?
