+6-3 12 april 2005 23:14En dan begin ik maar : Sterf Mededeling: Het is hier dus de bedoeling om een bericht voor de gene die Ná jou post neer te zetten! Offtopic berichten worden verwijderd laatste aanpassing 7 december 2011 07:33 door een beheerder
J.elmsie 7 januari 2007 17:27Neeh rond 2 uur al gedaan Je kunt tg zo vnaaf weer in jje bed gaan ligge als jje jje niej aankleed?
7 januari 2007 17:34mwoah valt mee.. ik heb alleen geen ene fuck zin om wat te doen... ben je alleen thuis?
7 januari 2007 17:51als ik het geld had.. was ik allang weg geweest.. niet dat het vervelend hier thuis is.. maar ik vind dat fijner jij niet dan?
Kimmuz 7 januari 2007 17:53Nog een half jaartje wachten voor mij, dan verhuis ik naar Utrecht Waar zou jij het liefst willen wonen?
7 januari 2007 18:05liefst gewoon in mijn dorpje.. maar arnhem of iig een stad is wel vet! heb je ook nergens zin in?
7 januari 2007 19:13donateurIk moet morgen ook werken dus vanavond ook lekker vroeg men bedje in! Vandaag iets leuks beleefd?
J.elmsie 7 januari 2007 19:51Uitspraak van [SF] SperSIZEboon op zondag 7 januari 2007 om 17:29:▶misschien zit dr letter vastgeplakt DR nogwel, k ben un jonge or K ben vannacht uitgeweest.. Hoelaat ga je slape?!
7 januari 2007 20:14donateurUitspraak van J.elmsie op zondag 7 januari 2007 om 19:51:▶Hoelaat ga je slape?! denk rond 21.00u Jij?
7 januari 2007 20:22als ik zin hem om na bed te gaan.. dus weet nie hoelaat verder nog wat te melden?
7 januari 2007 21:27donateurUitspraak van verwijderd op zondag 7 januari 2007 om 21:23:▶ben je verliefd? ja gelukkig wel! Heb je een relatie of ben je vrijgezel?laatste aanpassing 7 januari 2007 21:28
[SF] SperSIZEboon 7 januari 2007 21:40ik ben het nu 2 maanden en bevalt op zich wel ja ga je laat slapen vanavond?
[SF] SperSIZEboon 7 januari 2007 22:05ben nog in dubio, heb 2 verjaardagen nl. moet je niet eerst nog de hele week werken/school?
keileweg kabouter 7 januari 2007 23:08maandag school en 4 dagen stage maar ben dinsdag 20 dus word een lekkere week ook een feestie gehad net ?
8 januari 2007 10:48donateurWerk bij de intertoys best leuk werk..super leuke collega's Wat voorn werk doe jij??
8 januari 2007 11:16Nee heb ff met intertoys malden gebeld, het was singing star... Hebben m daar wel..... Weet jij altijd zo goed wat je in het asortiment hebt?
Astrid 8 januari 2007 14:08Jawel juist,vooral als ze lekker rijp zijn Moet je nog veel dingen doen vadaag?
Astrid 8 januari 2007 14:14Onzettend en ook aan wind Kan ik hier even gemist worden?laatste aanpassing 8 januari 2007 14:14