Partyflock
 
Forumonderwerp · 765913
 
Waarschuw beheerder
+6-3
En dan begin ik maar :

Sterf :[

Mededeling:

Het is hier dus de bedoeling om een bericht voor de gene die jou post neer te zetten!
Offtopic berichten worden verwijderd :)
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Nope:P K kijk altijd films thuis...

Jij dan?
Waarschuw beheerder
Ik ook, gister de dominee gekeken ;)

Zit jij ook in de onderwereld?
Waarschuw beheerder
Neeh k zit nooit onder de grond:P

Ga jje vnaaf nog tv-kijke?
 
Waarschuw beheerder
vast wel...

moet jij je ook nog aankleden?
Waarschuw beheerder
Neeh rond 2 uur al gedaan:P

Je kunt tg zo vnaaf weer in jje bed gaan ligge als jje jje niej aankleed?
Waarschuw beheerder
Nee dat heb ik vanmiddag al gedaan :)

Ga je vanaaf doen?
 
Waarschuw beheerder
jaa maar ik moet nog weg.. dus ik kleed wel ff om :)

waarom typ je zoveel "j's"?
Waarschuw beheerder
misschien zit dr letter vastgeplakt :P

hoelaat ga je eten?
Waarschuw beheerder
heb ik al gedaan...

ben je ook zo moe?
 
Waarschuw beheerder
mwoah valt mee..
ik heb alleen geen ene fuck zin om wat te doen...

ben je alleen thuis?
Waarschuw beheerder
Nu wel ja, strax niet meer

Ben jij alleen thuis?
 
Waarschuw beheerder
donateur
nope

zou je nu t liefst op jezelf willen wonen?
 
Waarschuw beheerder
als ik het geld had.. was ik allang weg geweest.. niet dat het vervelend hier thuis is.. maar ik vind dat fijner :)

jij niet dan?
Waarschuw beheerder
Nog een half jaartje wachten voor mij, dan verhuis ik naar Utrecht :jaja:

Waar zou jij het liefst willen wonen?
Waarschuw beheerder
In mn eigen huisie (L) Daar woon ik nu ook :d

Heb jij een fiets?
 
Waarschuw beheerder
liefst gewoon in mijn dorpje.. maar arnhem of iig een stad is wel vet!

heb je ook nergens zin in?
 
Waarschuw beheerder
donateur
pff neehj..kutzondag :/

morgen werken?
 
Waarschuw beheerder
donateur
nope werken:9

ga je film kijken vnaaf of vroeg je nest in?
 
Waarschuw beheerder
Vroeg me nest in moet morgen weer werken.

En jij?
 
Waarschuw beheerder
donateur
Ik moet morgen ook werken dus vanavond ook lekker vroeg men bedje in!

Vandaag iets leuks beleefd?
 
Waarschuw beheerder
donateur
mwa neuh t is zondag dus ja...

jij wel dan?
Waarschuw beheerder
neuh ik niet, zondag he.


NOg wat spannends gedaan vannacht?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [SF] SperSIZEboon :bier: op zondag 7 januari 2007 om 17:29:
misschien zit dr letter vastgeplakt


DR nogwel, k ben un jonge or:P

K ben vannacht uitgeweest..

Hoelaat ga je slape?!
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van J.elmsie op zondag 7 januari 2007 om 19:51:
Hoelaat ga je slape?!


denk rond 21.00u
Jij?
 
Waarschuw beheerder
als ik zin hem om na bed te gaan.. dus weet nie hoelaat:P

verder nog wat te melden?
Waarschuw beheerder
haha weetje ookal geen leuke vraag meer?
 
Waarschuw beheerder
neuhh.. het is iedere keer hetzelfde ;)

bel je veel?
 
Waarschuw beheerder
donateur
nee sms meer

ben je verliefd?
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 januari 2007 om 21:23:
ben je verliefd?


ja gelukkig wel!:D
Heb je een relatie of ben je vrijgezel?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
happy single:jaja: :woop:

Zou je wel weer es n tijdje vrijgezel willen zijn?
Waarschuw beheerder
ik ben het nu 2 maanden en bevalt op zich wel ja

ga je laat slapen vanavond?
Waarschuw beheerder
niet zo laat


Moet je morgen werken?
 
Waarschuw beheerder
donateur
yep...

Wat zijn de plannen voor volgende weekend?
Waarschuw beheerder
ben nog in dubio, heb 2 verjaardagen nl.

moet je niet eerst nog de hele week werken/school?
Waarschuw beheerder
maandag school en 4 dagen stage

maar ben dinsdag 20 dus word een lekkere week :P


ook een feestie gehad net ?
Waarschuw beheerder
Nope,kom net me bed uit






ook zn zin om te werken
 
Waarschuw beheerder
alsjeblieft niet :x




ook zo verrot van het weekend?
Waarschuw beheerder
valt wel mee voor de verandering

wat doe je voor werk dan?
 
Waarschuw beheerder
donateur
Werk bij de intertoys:cheer: :9
best leuk werk..super leuke collega's (L)

Wat voorn werk doe jij??
 
Waarschuw beheerder
Werk in een growshop :D


Hebben ze bij intertoys dat karaoke spel voor de PS2?
 
Waarschuw beheerder
donateur
:roflol: nee wel guitar hero ;P

al bij bart shit gekeken? :roflol:
Waarschuw beheerder
Nee de laatste weken niet.


Heb jij goede voornemens voor 2007?
 
Waarschuw beheerder
Nee heb ff met intertoys malden gebeld, het was singing star... Hebben m daar wel.....


Weet jij altijd zo goed wat je in het asortiment hebt? ;)
Waarschuw beheerder
ja de meeste dingen weet ik wel

lust jij geen perzik dan?
Waarschuw beheerder
Jawel juist,vooral als ze lekker rijp zijn:)


Moet je nog veel dingen doen vadaag?
Waarschuw beheerder
Valt mee :d



Ook zo'n hekel aan regen?
Waarschuw beheerder
Onzettend en ook aan wind:s


Kan ik hier even gemist worden?:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heel eventjes dan :p


Wanneer kom je terug?