Partyflock
 
Forumonderwerp · 765913
 
Waarschuw beheerder
+6-3
En dan begin ik maar :

Sterf :[

Mededeling:

Het is hier dus de bedoeling om een bericht voor de gene die jou post neer te zetten!
Offtopic berichten worden verwijderd :)
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Ik sluit me daar volledig bij aan. Bier is godendrank :yes:


Welk merk bier drink jij het liefst?
 
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hak liever :bounce:

wat vind je van corona (bier:p)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 januari 2007 om 16:57:
wat vind je van corona (bier)


Geen idee..lus geen bier!
Jij?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
:jaja: alleen corona, als t moet hertog jan en heineken maar verder liever mixjes:jaja:

ga je nog uit vnaaf?
Waarschuw beheerder
:no: volgende week weer

waar ga jij naartoe vanavond?
 
Waarschuw beheerder
donateur
euh nergens8) ff n rust weekendje:jaja: anders hou k echt geen geld over:roflol:

waar ga je heen volgende week?:P
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 januari 2007 om 17:08:
waar ga je heen volgende week?


weet nog niet..zie het wel

Plannen voor morgen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Bij familie op bezoek :)


Wat is je favourite dj?
Waarschuw beheerder
Op dit moment Technoboy en Isaac. Maar heb veel favo's!

yours?
 
Waarschuw beheerder
donateur
day-mar, angerfist, ferry corsten, zany, luna, Vinyl junk, tiny tot, miss zelda, danielle mondello...naja heb dr echt heeeeeeeel veel:jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mjah, niet elke dj draait altijd even goed. Maar heb nog nooit een slechte set van TBY of Isaac gehoord :cheer:

Gaat jou voorkeur uit naar hardstyle of liever hardcore?
 
Waarschuw beheerder
donateur
hmmm moeilijk moeilijk :P

hardcore:jaja: ben dr mee opgegroeit..hardstyle kwam bij mij later pas:)

waar ga je heen op vakantie dit jaar?
Waarschuw beheerder
Niet :( Ga dit jaar op kamers en zo, dus moet ik mijn geld daaraan besteden.. :| Ik mis Kreta :'(

Ga jij nog wel dan? Zo ja, waarheen?
 
Waarschuw beheerder
donateur
euhm nee mijn plannen zijn van de baan:/ kutzooi maarja..shit happends:)

wat ga je vnaaf eten?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 januari 2007 om 17:38:
nee mijn plannen zijn van de baan


wat waren je plannen dan?

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 januari 2007 om 17:38:
wat ga je vnaaf eten?


Eitje bakken denk ik..

Vanavond aan de zuip? ;)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kimmuz op zaterdag 6 januari 2007 om 17:39:
wat waren je plannen dan?


naar griekenland toe..rhodos ofzo:/

:jaja: me fles rose gaat leeg vnaaf:

jij ook? :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 januari 2007 om 17:41:
naar griekenland toe..rhodos ofzo


Chersonissos is beter (Y)

nee, ik mag nie zoep'n. Ik ben de BOB!

Vind jij het vervelend om BOB te zijn?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kimmuz op zaterdag 6 januari 2007 om 17:53:
Vind jij het vervelend om BOB te zijn?


ja maar daar heb je kameraden voor kunnen hun mooi doen.

kun je tot 1000 tellen ?
 
Waarschuw beheerder
donateur
:jaja: dâhh b)

heb je ook zo'n :honger:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VOTSE op zaterdag 6 januari 2007 om 17:56:
ja maar daar heb je kameraden voor kunnen hun mooi doen.


zij.

tuurlijk!

waar ga jij naartoe op vakantie?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ga niet :nee:

Uitspraak van ..*.Merel.*.. op zaterdag 6 januari 2007 om 17:57:
ja maar daar heb je kameraden voor kunnen hun mooi doen.


omstebeurt is het eerlijkst, ja toch?
 
Waarschuw beheerder
:yes: helemaal mee eens, behalve als je een vriendin hebt die toch niet drinkt als ze gaat stappen :D


Heb ik ff mazzel of niet? :D
Waarschuw beheerder
yeah, you lucky bastard! :O

Ben je verliefd?
 
Waarschuw beheerder
nope, ik wordt nooit verliefd :cry:


jij?
Waarschuw beheerder
Ik zeg nooit nooit.. :nee:

Wat ga je straks eten?
Waarschuw beheerder
straks? niks.. net gedaan :)

jij dan?
Waarschuw beheerder
net gegeten lekkere pannekoeken..:cheer:

Vond jij ook zo lkkr?:P
Waarschuw beheerder
pizza

dat is tog italiaans?...wat vind je van technoboy en tatanka? die zijn ook italiaans :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Faab. op zaterdag 6 januari 2007 om 18:39:
wat vind je van technoboy en tatanka?


:respect: :kwijl:

Duidelijk toch?
 
Waarschuw beheerder
donateur
zekerrrr :jaja: alleen tatanka vink wel :kwijl:

danielle mondello dan?
 
Waarschuw beheerder
kan leuk scratchen, platenkeuze is zoooo eenronig... :gaap:



denk je dat ik een kans maak op een one night stand met Ellemieke Vermolen?
Waarschuw beheerder
wie niet waagt, wie niet wint.. :P

denk je dat ik een kans maak op een one night stand met Jan Smit? :lol:
 
Waarschuw beheerder
hell no, ik pak eerst Ellemieke en dan Jan b-)


maak ik kans op een one night stand met jou?
Waarschuw beheerder
Jazeker hoor :P

Waar spreken we af :D ?
 
Waarschuw beheerder
Usqert bij het tankstation

wat doe je aan?
 
Waarschuw beheerder
sprookjes bos in de efteling

spannend toch?
Waarschuw beheerder
mn bikini :P

Ga jij in je zwembroek?:)
 
Waarschuw beheerder
ja met me flippers

eten we dan ook een patatje?
Waarschuw beheerder
Ja lekker

Wat wil je erbij ?
Waarschuw beheerder
donateur
shoarma. Maar ik heb het net op...




Hoe laat eet jij gemiddeld?
Waarschuw beheerder
een kaassouflé!

Vergeet je je snorkel niet? Kun je leuke dingen mee doen :jaja: :|
Waarschuw beheerder
nee vergeet ik niet,


Maar ik eet verschillende tijden ,als ik trek heb :)

Ga jij ook mee zwemmen dan ?
Waarschuw beheerder
Waaarrrr? Zee? meer? bad?
 
Waarschuw beheerder
donateur
Zee of bad:jaja:

waar wil jij heen dan?
 
Waarschuw beheerder
zee is lekker koud :)

wat wil jij dan?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mijn voorkeur gaat uit naarrrr.. de jacuzzi! (L) Drankje erbij.. heerlijk!

Ook goed?
Waarschuw beheerder
in het bubbelbad:)

Ken je wel zwemmen?
Waarschuw beheerder
Wel met zwembandjes :jaja:

Hoeveel zwemdiploma's heb jij?