+6-3 12 april 2005 23:14En dan begin ik maar : Sterf Mededeling: Het is hier dus de bedoeling om een bericht voor de gene die Ná jou post neer te zetten! Offtopic berichten worden verwijderd laatste aanpassing 7 december 2011 07:33 door een beheerder
powerpulz 6 januari 2007 16:54donateurIk sluit me daar volledig bij aan. Bier is godendrank Welk merk bier drink jij het liefst?
kwissie62 6 januari 2007 16:54Uitspraak van The K&nedy's op zaterdag 6 januari 2007 om 16:50:▶graag Ik drink graag wisky cola Maar ik dans veel leiver en jij?
6 januari 2007 16:57donateurUitspraak van verwijderd op zaterdag 6 januari 2007 om 16:57:▶wat vind je van corona (bier) Geen idee..lus geen bier! Jij?laatste aanpassing 6 januari 2007 16:59
6 januari 2007 17:02donateur alleen corona, als t moet hertog jan en heineken maar verder liever mixjes ga je nog uit vnaaf?
6 januari 2007 17:08donateureuh nergens8) ff n rust weekendje anders hou k echt geen geld over waar ga je heen volgende week?
6 januari 2007 17:08donateurUitspraak van verwijderd op zaterdag 6 januari 2007 om 17:08:▶waar ga je heen volgende week? weet nog niet..zie het wel Plannen voor morgen?laatste aanpassing 6 januari 2007 17:09
6 januari 2007 17:13donateurday-mar, angerfist, ferry corsten, zany, luna, Vinyl junk, tiny tot, miss zelda, danielle mondello...naja heb dr echt heeeeeeeel veellaatste aanpassing 6 januari 2007 17:13
Kimmuz 6 januari 2007 17:22Mjah, niet elke dj draait altijd even goed. Maar heb nog nooit een slechte set van TBY of Isaac gehoord Gaat jou voorkeur uit naar hardstyle of liever hardcore?
6 januari 2007 17:25donateurhmmm moeilijk moeilijk hardcore ben dr mee opgegroeit..hardstyle kwam bij mij later pas waar ga je heen op vakantie dit jaar?
Kimmuz 6 januari 2007 17:36Niet Ga dit jaar op kamers en zo, dus moet ik mijn geld daaraan besteden.. Ik mis Kreta Ga jij nog wel dan? Zo ja, waarheen?
6 januari 2007 17:38donateureuhm nee mijn plannen zijn van de baan kutzooi maarja..shit happends wat ga je vnaaf eten?
Kimmuz 6 januari 2007 17:39Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 januari 2007 om 17:38:▶nee mijn plannen zijn van de baan wat waren je plannen dan? Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 januari 2007 om 17:38:▶wat ga je vnaaf eten? Eitje bakken denk ik.. Vanavond aan de zuip?
6 januari 2007 17:41donateurUitspraak van Kimmuz op zaterdag 6 januari 2007 om 17:39:▶wat waren je plannen dan? naar griekenland toe..rhodos ofzo me fles rose gaat leeg vnaaf: jij ook?
Kimmuz 6 januari 2007 17:53Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 januari 2007 om 17:41:▶naar griekenland toe..rhodos ofzo Chersonissos is beter nee, ik mag nie zoep'n. Ik ben de BOB! Vind jij het vervelend om BOB te zijn?
VOTSE 6 januari 2007 17:56Uitspraak van Kimmuz op zaterdag 6 januari 2007 om 17:53:▶Vind jij het vervelend om BOB te zijn? ja maar daar heb je kameraden voor kunnen hun mooi doen. kun je tot 1000 tellen ?
..*.Merel.*.. 6 januari 2007 17:57Uitspraak van VOTSE op zaterdag 6 januari 2007 om 17:56:▶ja maar daar heb je kameraden voor kunnen hun mooi doen. zij. tuurlijk! waar ga jij naartoe op vakantie?laatste aanpassing 6 januari 2007 18:06
Kimmuz 6 januari 2007 18:02Ga niet Uitspraak van ..*.Merel.*.. op zaterdag 6 januari 2007 om 17:57:▶ja maar daar heb je kameraden voor kunnen hun mooi doen. omstebeurt is het eerlijkst, ja toch?
6 januari 2007 18:10 helemaal mee eens, behalve als je een vriendin hebt die toch niet drinkt als ze gaat stappen Heb ik ff mazzel of niet?
Faab. 6 januari 2007 18:39pizza dat is tog italiaans?...wat vind je van technoboy en tatanka? die zijn ook italiaans
Kimmuz 6 januari 2007 18:40Uitspraak van Faab. op zaterdag 6 januari 2007 om 18:39:▶wat vind je van technoboy en tatanka? Duidelijk toch?
6 januari 2007 18:53kan leuk scratchen, platenkeuze is zoooo eenronig... denk je dat ik een kans maak op een one night stand met Ellemieke Vermolen?
Kimmuz 6 januari 2007 19:10wie niet waagt, wie niet wint.. denk je dat ik een kans maak op een one night stand met Jan Smit?
6 januari 2007 19:14hell no, ik pak eerst Ellemieke en dan Jan maak ik kans op een one night stand met jou?
kwissie62 6 januari 2007 19:35nee vergeet ik niet, Maar ik eet verschillende tijden ,als ik trek heb Ga jij ook mee zwemmen dan ?
Kimmuz 6 januari 2007 19:51mijn voorkeur gaat uit naarrrr.. de jacuzzi! Drankje erbij.. heerlijk! Ook goed?