Partyflock
 
Forumonderwerp · 765913
 
Waarschuw beheerder
+6-3
En dan begin ik maar :

Sterf :[

Mededeling:

Het is hier dus de bedoeling om een bericht voor de gene die jou post neer te zetten!
Offtopic berichten worden verwijderd :)
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Beetje wel ja :9

AL plannen voor vandaag?
 
Waarschuw beheerder
Ja winkelen..

Hou jij daar ook zo van ?
Waarschuw beheerder
alsk ken staan wilk best ff springe.


moet je kaas?
Waarschuw beheerder
Heb het al op mn tosti zitten :yes:


Ook een hapje?
Waarschuw beheerder
gadverdamme


sneeuwt het
Waarschuw beheerder
Nee, hier niet...

Wil je wat drinken? :9
Waarschuw beheerder
ja lekker

kom je t brengen dan?
 
Waarschuw beheerder
ja is goed zeg maar waar.

hou je nog een beetje van me?
Waarschuw beheerder
van jou altijd;)

den haag moet t heen.

hoelaat kom je?
Waarschuw beheerder
strax?



ken je me ff belle dan?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tsja...die ene die begin met 06-



weetje t weer?
Waarschuw beheerder
zeg je nou dat je je eigen nummer vergeten bent?
Waarschuw beheerder
vergete? vraag of jij m weet...dus weetje m of niet?
Waarschuw beheerder
Nee, heb m niet opgeslagen :bloos:


Heb je al boodschappen gedaan?
 
Waarschuw beheerder
donateur
nee, doet mijn vader:D

Wat is je lievelingsdag?
 
Waarschuw beheerder
donateur
jaaah over 7 maanden pas ofzo:p

wat is je ergste dag van de week?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
op zondag voel ik me t raarst maar op vrijdag ben ik dood van t vroege opstaan.



broodje?
 
Waarschuw beheerder
donateur
nee:nee: net gegeten :)

wat ga je straks doen?
Waarschuw beheerder
nog meer :lijn:



moeje ook?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Neej dankje

vanavond nog stappe?
Waarschuw beheerder
IJsberen koud



Honger?
Waarschuw beheerder
erges wel maar erges ook totaal niet....



braaf geweest?
 
Waarschuw beheerder
Altijd :cheer:


Jij ook?
Waarschuw beheerder
Waar gaan we heen dan?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Heeeele goede vraag:jaja: :9

Waar wil je heen?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Mmmmm stout zijn is niet braaf :P

Wat vind jij niet braaf dan?

Drugs gebruiken, gemeen doen tegen andere mensen enz :P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 januari 2007 om 15:09:
Nog leuke dingen gedaan vandaag?


Nee nog niet straks ff naar de stad cadeautje voor me schoonzus kopen.

Wat ga je vanavond doen?
 
Waarschuw beheerder
donateur
Film kijken..paar heftige weekenden achter de rug dus ff relaxen;)

Wat ben jij van plan?
Waarschuw beheerder
Vanavond naar Zak :cheer:

Ga jij vanavond nog op stap?
 
Waarschuw beheerder
Uhmmms naar buiten denk en misschien ff langs me zus


wat zijn je hobbys?
 
Waarschuw beheerder
donateur
tattoo's, uitgaan, lekker met vriendinnen weg, msnen, smsen, lezen, zwemmen, yoga pfff heb je nog ff de tijd?? :/

ben vrij ambitieus:jaja:

En wat zijn die van jou?? niet nieuwsgierig ofzo O:)
Waarschuw beheerder
Hmm.. stappen, turnen, en van allerlei andere standaard dingen :P

Van wat voor muziek hou je?
 
Waarschuw beheerder
Bijna alles :D behalve klassiek

en jij
Waarschuw beheerder
hardcore en aanverwante artikele.




rondje renne?
Waarschuw beheerder
Pff nu... :O

Dansen ook goed? ;)
 
Waarschuw beheerder
Wel dan sen is leuk :D

kan je goed dansen?
Waarschuw beheerder
Hmm ik stamp/jump liever :jaja: :cheer:

Ga je ook naar XQ Zany?
Waarschuw beheerder
nee



ga jij wel dan?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uhuh!

Wat word jou volgende feest dan?
 
Waarschuw beheerder
donateur
Ook Xqlusive zanyyy :bounce: ;)

zin in?? 8)
 
Waarschuw beheerder
donateur
neeej want dan ga ik al naar Meanmachine · Hardcore & oldskool porn edition;)

ga je ook zoveel drinken?
Waarschuw beheerder
Ik niet vandaag:)

Ken jij zo goed drinken dan :bier:?
Waarschuw beheerder
Ik kan het wel:mixje:, maar niet vanavond...

wat drink jij graag?