+6-3 12 april 2005 23:14En dan begin ik maar : Sterf Mededeling: Het is hier dus de bedoeling om een bericht voor de gene die Ná jou post neer te zetten! Offtopic berichten worden verwijderd laatste aanpassing 7 december 2011 07:33 door een beheerder
:banana: cr@zy muppet :banana: 6 januari 2007 10:51ja altijd leuk!!!! ga je nog springen vanavond? laatste aanpassing 6 januari 2007 10:55
6 januari 2007 14:37donateurjaaah over 7 maanden pas ofzo wat is je ergste dag van de week?laatste aanpassing 6 januari 2007 14:37
R0tterdam 6 januari 2007 14:42op zondag voel ik me t raarst maar op vrijdag ben ik dood van t vroege opstaan. broodje?
6 januari 2007 15:09donateurHeeeele goede vraag Waar wil je heen?laatste aanpassing 6 januari 2007 15:09
6 januari 2007 15:09Mmmmm stout zijn is niet braaf Wat vind jij niet braaf dan? Drugs gebruiken, gemeen doen tegen andere mensen enz
6 januari 2007 15:09Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 januari 2007 om 15:09:▶Nog leuke dingen gedaan vandaag? Nee nog niet straks ff naar de stad cadeautje voor me schoonzus kopen. Wat ga je vanavond doen?
6 januari 2007 15:11donateurFilm kijken..paar heftige weekenden achter de rug dus ff relaxen Wat ben jij van plan?
6 januari 2007 15:16donateurtattoo's, uitgaan, lekker met vriendinnen weg, msnen, smsen, lezen, zwemmen, yoga pfff heb je nog ff de tijd?? ben vrij ambitieus En wat zijn die van jou?? niet nieuwsgierig ofzo
Kimmuz 6 januari 2007 15:19Hmm.. stappen, turnen, en van allerlei andere standaard dingen Van wat voor muziek hou je?
6 januari 2007 16:41donateurneeej want dan ga ik al naar Meanmachine · Hardcore & oldskool porn edition ga je ook zoveel drinken?