Partyflock
 
Forumonderwerp · 765913
 
Waarschuw beheerder
+6-3
En dan begin ik maar :

Sterf :[

Mededeling:

Het is hier dus de bedoeling om een bericht voor de gene die jou post neer te zetten!
Offtopic berichten worden verwijderd :)
laatste aanpassing door een beheerder
 
Waarschuw beheerder
nee uit een potje

watvoor kleur heb jij?
Waarschuw beheerder
bruin ,ook potje


Kijk je altijd zo serieus?
Waarschuw beheerder
nee niet altijd

wilde plannen voor het weekend ?
Waarschuw beheerder
donateur
Morgen standaard stap avondje in sneek verder niks bijzonders. Genoeg gezopen deze vakantie.


Ben jij al weer nuchter na kerst en oud en nieuw?
Waarschuw beheerder
nee effe uitrusten!


Jij wel?
Waarschuw beheerder
jaa ik wel

nog wat gedaan vanvond?
Waarschuw beheerder
naar de kroeg geweest

heb je mij gemist?
Waarschuw beheerder
Ja echt wel :D


ga je op vakantie dit jaar?
Waarschuw beheerder
Ja naar Kreta :)

en jij?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tamara_* op zaterdag 6 januari 2007 om 01:15:
heb je mij gemist?


ja jij mij ook?

jaa vast wel..
en jij ?
Waarschuw beheerder
Ja denk t wel hoor


wel land?????
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
weet nog niet welk land. en zal stage worden dus vakantie weet ik ook niet zeker...


Hoe laat ga jij op bed in het weekend?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nee ik ken uitslapen :)

Ken jij er niet meer tegen dan :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nee met vrienden

Moet jij nog niet naar bed toe?
Waarschuw beheerder
nee ben nog niet moe


ben jij al moe?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
neej nog niet echt

gaje morgen nog wat leuks doen?
Waarschuw beheerder
dat weet ik nog niet denk t wel hoor


en jij?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik doe alleen maar leuke dingen, morgen dus ook wel weer.


Doe jij wel eens dingen die je niet leuk vindt?
Waarschuw beheerder
eum neej

jij wel
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uhh nee

Heb jij ook dorst?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja


nog plannen voor de nacht?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nee ga zo lekker naar bed

En jij?
Waarschuw beheerder
Ik nog niet

Moet je morgen wat doen dan ?
Waarschuw beheerder
nee



Denk jij dat het weer zo`n nacht als gistere gaat worden?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Tot nu toe wel ja.


En morgen dan? dan ook?
Waarschuw beheerder
jaa ken wel

of neej k ben er niet dan
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou denk t nie


zondag dan maar?
Waarschuw beheerder
is goed:P

Hoe laat ben je dan hier :)
Waarschuw beheerder
donateur
Zeg het maar. Heb de tijd.


Heb jij ook de tijd?
Waarschuw beheerder
Ja zeeen vol tijd


en jij dan?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
alle tijd van de wereld.

Ga je morgen ook winkelen?
Waarschuw beheerder
mischien wel
ga je mee?
Waarschuw beheerder
nou omdat jij het bent:)

woon jij ook al op jezelf?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja al effe:)


Kun jij goed paardrijden?
Waarschuw beheerder
Nee heb een hekel aan paarden

Jij wel dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Geen idee... Telt auto ook?



Wat doe jij allemaal met paarden?
Waarschuw beheerder
niks

wat voor sport kun of doe je?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan redelijk kickboksen maar doe ik al een jaar niet meer :( Ik zit nu achter partyflock.


Doe jij wel eens gekke dingen en zo ja waarom niet?

*He! door jouw aanpassing klopt mijn antwoord niet meer! :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik doe alles waar ik van geniet:P dus ook gekke dingen


Doen we dat niet allemaal dan ?
Waarschuw beheerder
donateur
nee ik ken mensen die mensen kennen die gehoord hebben van iemand die iemand kon dat hij alleen maar dingen deed waar hij een hekel aan had. Omdat de leuke dingen dan niet tegen konden vallen zei zijn moeder dan...


Snap jij er wat van?
Waarschuw beheerder
Nee niet helemaal


kan jij t ff uitleggen?
Waarschuw beheerder
toffe moeder die dat zegt.
ik snap het wel (is ook niet zuiver)

Geniet jij zulke mensen dan?
Waarschuw beheerder
donateur
ik weet niet echt hoe dat moet :$


Kan je het me uitleggen?
Waarschuw beheerder
ken ik wel.

heb je tijd :P ?
Waarschuw beheerder
Ja

jij niet dan?
Waarschuw beheerder
donateur
zou eigenlijk al naar bed. Maar zo'n kans laat ik niet schieten!


Ga je het nu uitleggen dan?
Waarschuw beheerder
Nee nog niet

heb je nog even?
Waarschuw beheerder
ik wel


wat voor geurtjes vind je lekker?
Waarschuw beheerder
hugo boss
en toen deed i et weer..
of bij jou niet?
Waarschuw beheerder
kweenie...

voel je je ook zo R.A.A.R?