Partyflock
 
Forumonderwerp · 916623
177x bekeken
Waarschuw beheerder
We gaan weer, nog mensen tips qua uitgaan, uit eten en dat soort dingen :P.....
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik ben met schoolreis er geweest. Echt wel leuk hoor!

Ga je ook met school?
Waarschuw beheerder
Ook met schoolreis geweest was wel tof!
bij die beroemde brug daar in het centrum staat een discotheek van 7 verdiepingen das wel een aanrader. en verder de vele terrasjes (Y)
Waarschuw beheerder
je moet zeker naar Radost.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 1 december 2006 om 15:38:
Ga je ook met school?


hij is 25 geen 12 :O
 
Waarschuw beheerder
Rijden er bussen?
Waarschuw beheerder
Uit eten bij Restaurace Staré Casy ofzo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DopeyXXL op vrijdag 1 december 2006 om 15:59:
zuip niet teveel (of juist wel) halve liters!


is zeker gelukt, meestal betaal je nog geen euro :D
Uitspraak van Roeland S op vrijdag 1 december 2006 om 17:06:
bij die beroemde brug daar in het centrum staat een discotheek van 7 verdiepingen das wel een aanrader. en verder de vele terrasjes


Twee keer geweest, indd echt wel vet....
het was geen terrasweer helaas ;)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 december 2006 om 18:44:
Rijden er bussen?


:yes: en kost ook geen drol, taxi vaak wel, maar aardig afgepingeld.
 
Waarschuw beheerder
K.U lounge bar is super (Y) , cocktails :kwijl: