zuip niet teveel (of juist wel) halve liters!
is zeker gelukt, meestal betaal je nog geen euro
bij die beroemde brug daar in het centrum staat een discotheek van 7 verdiepingen das wel een aanrader. en verder de vele terrasjes
Twee keer geweest, indd echt wel vet....
het was geen terrasweer helaas
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 december 2006 om 18:44:
Rijden er bussen?

en kost ook geen drol, taxi vaak wel, maar aardig afgepingeld.