Partyflock
 
Forumonderwerp · 765913
 
Waarschuw beheerder
+6-3
En dan begin ik maar :

Sterf :[

Mededeling:

Het is hier dus de bedoeling om een bericht voor de gene die jou post neer te zetten!
Offtopic berichten worden verwijderd :)
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
ja

ga je op stap vanavond??
Waarschuw beheerder
:/ ehm neej tis dinsdag nie echt veel te doen

waar ga jij heen dan?
 
Waarschuw beheerder
Naar mn schoon zus :D


Wat ga j e eten?
 
Waarschuw beheerder
ik eet nu aardappels :D


wat heb jij gegeten?
Waarschuw beheerder
nasiiiieeeeehhh

hoelaat meot je op mrg?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dorry! op dinsdag 21 november 2006 om 21:19:
hoelaat meot je op mrg?


6 uur :/

heb jij ook zo'n kut dag?
Waarschuw beheerder
pffff echt wel...

en hoe kom jij uit je dip
 
Waarschuw beheerder
chocola eten


of is dat geen goed ideE?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 21:26:
of is dat geen goed ideE?


heb ik al gedaan, maar hielp niet


heb je nog meer ideeen??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 21:26:
chocola eten


nee gaat nie helpen denk
ehm keihard ergens op rammen of op iemand 8)

waarom heb je een kutdag?
 
Waarschuw beheerder
k heb geen kutdag :D heb juist een perfecte dag:D alles loopt goed ;)


Waarom bestaat school? :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dorry! op dinsdag 21 november 2006 om 21:32:
ehm keihard ergens op rammen of op iemand 8)


hielp ook niet :no:

8)

ot: om je slimmer te maken
 
Waarschuw beheerder
donateur
ga eens wat nuttigs doen:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 21 november 2006 om 22:09:
ga eens wat nuttigs doen


haha zoals :P al het nuttige is al gebeurt

en al voorbereidingen gemaakt voor t weekend
 
Waarschuw beheerder
ja

jij ook?
 
Waarschuw beheerder
ja qlimax..:)

jij dan?
 
Waarschuw beheerder
pf ontmoeting met iemand...soort van 'date' en de lama's :D:D:D:D:D:D:D:D:D


leuk he?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 22:29:
ja qlimax..


ik wil ook :[! maja te laat :'(
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 22:38:
pf ontmoeting met iemand...soort van 'date'


heeeej me 2 !!!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 22:38:
leuk he?


ja zeker

al eerderontmoet of 1e keer?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 22:38:
pf ontmoeting met iemand


Blind date? Heb je elkaar al een x gezien of niet? Laat je nog wel ff weten hoe het was ;)

Idd, leuk!!

Ben je niet bang voor dates?:P
Waarschuw beheerder
donateur
nee joh! :no:

ik wil ook wel weten hoe 't is afgelopen! niet vergeten te posten he!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Mara op dinsdag 21 november 2006 om 23:27:
niet vergeten te posten he


Ik vergeet nooit te posten ;)

Heb jij wel een date gehad met een PF-er? (die je ook via PF hebt ontmoet)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dorry! op dinsdag 21 november 2006 om 23:24:
al eerderontmoet of 1e keer?


hem is de eerste keer, alleen foto gezien


Uitspraak van Kimmuz op dinsdag 21 november 2006 om 23:25:
lind date? Heb je elkaar al een x gezien of niet? Laat je nog wel ff weten hoe het was


heb t al eerder gedaan met een andere jongen, dacht meteen dat ik een relatie wilde ;) maar dan had hij toch echt een verkeerd beeld

Waarschijnlijk heb ik er zelfs 2 ;) zaterdag en zondag 2 verschillende ;)

Ot: ja :)

ben je moe?
Waarschuw beheerder
neee hoor...

hmmm lekker weertje he ?
 
Waarschuw beheerder
niet echt



nog wat spannends van plan vandaag?
Waarschuw beheerder
neuh niet echt...

wat ga jij nog doen vandaag ?
 
Waarschuw beheerder
werken en leren



niet boeiend he?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 09:39:
Waarschijnlijk heb ik er zelfs 2 zaterdag en zondag 2 verschillende


You slut! ;) :P (just kiddin')

OT: Vind je je opleiding niet boeiend dan?:P werken en leren kan toch best boeiend zijn!

Waar ben jij op dit moment?
Waarschuw beheerder
op me stage

en waar hang jij uit ?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kimmuz op woensdag 22 november 2006 om 10:02:
You slut! (just kiddin')


:lol: ik doe er toch niets mee O:)

OT: thuis


ben je ook nog lekker thuis?
Waarschuw beheerder
Nee, op school. Tussenuur.. Maar nog 1 les uurtje. (kom je ook ff om half 8 je nest uit voor 3 lullige uurtjes school :S)

Waar ga jij op stemmen?
Waarschuw beheerder
ik ga niet stemmen..:x

Ga jij stemmen ?
Waarschuw beheerder
Nou, ik deed 2x de test op stemwijzer. Eerst pvda en nu sp.. SP zorgt toch voor meer studiefinanciering? :D Ga ik daarvoor! óf ik ga blanco stemmen.. óf helemaal niet!! :P

Heb jij ook zo'n hekel aan al dat politieke gedoe?
 
Waarschuw beheerder
ja

waarom doet nederland niet gewoon makkelijk ;)
Waarschuw beheerder
Het begint me de keel uit te hangen, als dr nu eens een nuttige partij was, maar elke heeft wel zijn nadelen.

Nederland doet nooit makkelijk..

Hmmm stralend weer, blauwe lucht..zonnetje schijnt...heerlijk toch ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BlaZe [ JM ] op woensdag 22 november 2006 om 10:28:
Het begint me de keel uit te hangen, als dr nu eens een nuttige partij was, maar elke heeft wel zijn nadelen.


Het boeit jongeren sowieso niet echt, die politiek. Iedereen stemt maar wat omdat stemwijzer dat zegt.

Hier geen blauw lucht en zon :(

Stuur je het mooie weer ff naar het noorden van het land?
Waarschuw beheerder
Mag ik het ook houden :$ ?

Kom je niet hier genieten ervan ?
Waarschuw beheerder
Misschien..

Waar is hier?
 
Waarschuw beheerder
hier in ieder geval niet regen wind en koud



heb je koude handen?
 
Waarschuw beheerder
ja wel eeen beetje joh :)


Heb jij alweer zin in de Zomer??
Waarschuw beheerder
jaaaaajajajajajajaaaaajajajaja!!! :D

Al plannen voor de zomer(vakantie)?
 
Waarschuw beheerder
zeker te weten

jij ook?
Waarschuw beheerder
nee hahaha


waar ga jij heen dan
Waarschuw beheerder
Waarschijnlijk turkije of griekenland (krijg ik cadeau) :P
En waar ik zelf heen ga nog geen idee :D




Ook zo'n kriebelhoest? :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CinneWieJ O:) op woensdag 22 november 2006 om 11:05:
Waarschijnlijk turkije of griekenland (krijg ik cadeau


toe maar

OT: ja verschrikkelijk




ga je 2 keer op vakantie dan meis
Waarschuw beheerder
nee man 1 keer maar

mooi weer he
 
Waarschuw beheerder
geen mooi weer te zien :s


ben je aan het eten?
Waarschuw beheerder
Neeh straks pas...

Ga je vanavond nog wat doen?
Waarschuw beheerder
nee lekker relaxen..of misschien fitnissen ..

nog vakantieplannen ?
Waarschuw beheerder
Poolen met wat vrienden denk ik

moet je nu niet werken ?
 
Waarschuw beheerder
over 15 minuten moet ik mn spullen pakken om naar mn werk te gaan


jij bent zker al een halve dag aan het werk?