+6-3 12 april 2005 23:14En dan begin ik maar : Sterf Mededeling: Het is hier dus de bedoeling om een bericht voor de gene die Ná jou post neer te zetten! Offtopic berichten worden verwijderd laatste aanpassing 7 december 2011 07:33 door een beheerder
20 november 2006 20:13Het houd je bezig... Heb altijd zin om wat te doen.... Maar moet werken morgen jij niet dan?
Rossie 20 november 2006 20:46donateurhelaas niet .. zou je me er 1 willen brengen ..???laatste aanpassing 20 november 2006 20:47
Mark H Werkzaam bij Tryfecta Events 20 november 2006 21:03donateurniet dat ik weet volgende week nog ergens heen?laatste aanpassing 20 november 2006 21:03
20 november 2006 21:05werken en naar school ow en mag nieuwe mobiel uitzoeken volgende week nog een goede tip, of juist eentje dat je zegt die zowiezo niet nemen?
Mark H 20 november 2006 21:11donateursony ericson Wi850 of zo gelooft ik.. zit standaard 1 GB geheugen op die ga ik naar t weekend halen hbeetje vermaakt dit weekend?
Lost In Music 20 november 2006 22:14Uitspraak van Mark H op maandag 20 november 2006 om 21:11:▶sony ericson Wi850 of zo gelooft ik.. zit standaard 1 GB geheugen op die ga ik naar t weekend halen Die heb ik ja is zeker een mooi dingetje OT: Waarover niet?
Silver Bullet 20 november 2006 23:22Nog geen bedtijd of nog geen tijd voor just find out Maar dat zou wel heel voorspoedig zijn... Maar het is toch altijd leuk om ergens naar uit te kijken!?
Kimmuz 20 november 2006 23:24Uitspraak van Silver Bullet op maandag 20 november 2006 om 23:22:▶Nog geen bedtijd of nog geen tijd voor just find out Nog geen bedtijd Uitspraak van Silver Bullet op maandag 20 november 2006 om 23:22:▶Maar het is toch altijd leuk om ergens naar uit te kijken!? Is idd altijd leuk! Dus.. waar kijk jij naar uit?
Kimmuz 20 november 2006 23:33Uitspraak van Silver Bullet op maandag 20 november 2006 om 23:28:▶Beestachtige sex met kimmuz Zulke taal tolereer ik niet! Enneuh... dream on.. Ik kijk uit naar zaterdag Ga je zo slapen?
Kimmuz 20 november 2006 23:45Nee, op de een of andere manier word ik na 11 ('s avonds) uur pas wakker Waar ben je gaar van?
Kimmuz 20 november 2006 23:51Ik ga nu niet meer naar buiten idd, te koud. ZOMERRRR dat willen we! Vind je Marco Borsato leuk?
20 november 2006 23:58Nou ja wat je leuk noemt sommige nummer zijn wel oke maar het is niet mijn favO!! en wat vind je van Hardstyle??
The Mara 21 november 2006 01:04donateurcloser, van liquid... maar dat is al een oudje.... en van jou???
[SF] daphie 21 november 2006 01:21heb eerlijk gezegd geen favoriet nummer... moet je nog niet slapen?
The Mara 21 november 2006 01:31donateur ja... om half acht hoe lang moet jij nog? misschien kan je me wakker bellen??
21 november 2006 01:38ik kom net thuis dus hoef niet meer, maar wil je best wakker bellen hoor8) wat is je nummer?
[SF] daphie 21 november 2006 01:42Uitspraak van The Mara op dinsdag 21 november 2006 om 01:31:▶ja... om half acht hoe lang moet jij nog? misschien kan je me wakker bellen?? moet tot 7uur, wil je best wakker bellen hoor haha wat is je nummer?