+6-3 12 april 2005 23:14En dan begin ik maar : Sterf Mededeling: Het is hier dus de bedoeling om een bericht voor de gene die Ná jou post neer te zetten! Offtopic berichten worden verwijderd laatste aanpassing 7 december 2011 07:33 door een beheerder
Kimmuz 20 november 2006 12:36Ik doe SPW, dus verwante opleiding Vind het een kutopleiding want ik vreet niks uit. Alleen van mijn stages leer ik. Wat ga je vanmiddag doen?
Sssst 20 november 2006 12:41Paardrijden en ik vindt het ook een kutopleiding want vreet eigelijk ook niks uit beetje verven en knutselen enz en jij dan
A.D.HeiDie 20 november 2006 12:47ik ook met SPH zit nu in mn jaar stage.. hierna nog afstuderen.. Wat doe jij met dit druilerige weer?laatste aanpassing 20 november 2006 12:48
Kimmuz 20 november 2006 12:51Uitspraak van A.D.HeiDie op maandag 20 november 2006 om 12:47:▶ik ook met SPH zit nu in mn jaar stage SPH leuke opleiding? waar doe je dat? Waarom SPH en geen MWD? (sorry ff offtopic) Ik moet nl. die keuze gaan maken.. OT: ik doe eigenlijk niks met dit druilerige weer.. Hoe kan je iemand het best opvrolijken nadat haar relatie uit is?
[0570] TheBudda [DCJ] 20 november 2006 13:07je bezatten depressieve muziek luisteren drugs gebruiken keihard gaan feesten of natuurlijk een combinatie van deze 4
eendje 20 november 2006 13:08WINKELEN HELPT ALTIJD leuke film kijken met heel veel eten erbij ... haar eerst ff paar daagjes uit laten huilen ... waren da goeie ideeen????
20 november 2006 13:28(permanent verbannen)Uitspraak van Why Not op maandag 20 november 2006 om 13:25:▶Wat jij? weet niet eens waar het over gaat is 9 oke ?
[0570] TheBudda [DCJ] 20 november 2006 13:3710 hoeveel mensen vervelen zich momenteel ook zo ergens? zo ja, waar ben je je momenteel aan het vervelen?? ik zit naar een erg interessante uitleg te luisteren over website analyse BAH
20 november 2006 13:41ik zit op mn werk, verveel me niet, mailtje hier, pbtje daar, en leren waarom verveel jij je?
[0570] TheBudda [DCJ] 20 november 2006 13:43Uitspraak van [0570] TheBudda [DCJ] op maandag 20 november 2006 om 13:37:▶ik zit naar een erg interessante uitleg te luisteren over website analyse