Partyflock
 
Forumonderwerp · 765913
 
Waarschuw beheerder
+6-3
En dan begin ik maar :

Sterf :[

Mededeling:

Het is hier dus de bedoeling om een bericht voor de gene die jou post neer te zetten!
Offtopic berichten worden verwijderd :)
laatste aanpassing door een beheerder
 
Waarschuw beheerder
thuiscursus reclame



en jij dan?
Artiest Ravebabe
Waarschuw beheerder
Mbo Helpende ... !!



vind je het een leuke opleiding
Waarschuw beheerder
Ik doe SPW, dus verwante opleiding ;)
Vind het een kutopleiding want ik vreet niks uit. Alleen van mijn stages leer ik.

Wat ga je vanmiddag doen?
Waarschuw beheerder
Paardrijden

en ik vindt het ook een kutopleiding want vreet eigelijk ook niks uit :S beetje verven en knutselen enz


en jij dan
 
Waarschuw beheerder
Al een heel tijdje niet meer....


Heb jij je studie wel afgemaakt?
Waarschuw beheerder
Ben nog bezig

Jij dan ?
Waarschuw beheerder
ik ook met SPH zit nu in mn jaar stage.. hierna nog afstuderen.. :/

Wat doe jij met dit druilerige weer?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
werken en leren



jij niet?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van A.D.HeiDie op maandag 20 november 2006 om 12:47:
ik ook met SPH zit nu in mn jaar stage


SPH leuke opleiding? waar doe je dat? Waarom SPH en geen MWD? (sorry ff offtopic)
Ik moet nl. die keuze gaan maken..

OT: ik doe eigenlijk niks met dit druilerige weer..

Hoe kan je iemand het best opvrolijken nadat haar relatie uit is?
 
Waarschuw beheerder
knuffel geven, afleiden door iets leuks te gaan doen?



nog meer ideeen?
Waarschuw beheerder
je bezatten:D

depressieve muziek luisteren

drugs gebruiken

keihard gaan feesten

of natuurlijk een combinatie van deze 4(y)
Waarschuw beheerder
WINKELEN :p HELPT ALTIJD :p leuke film kijken met heel veel eten erbij :P ... haar eerst ff paar daagjes uit laten huilen ...


waren da goeie ideeen????
Waarschuw beheerder
oops net te laat :P mjah
Artiest {SHOWLIST artist 27545, 53495}
Waarschuw beheerder
donateur
nee jij wel zeker:[

hoeveel?:9
 
Waarschuw beheerder
3

of toch 5?
Waarschuw beheerder
7 dacht ik



Wat jij?
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Why Not op maandag 20 november 2006 om 13:25:
Wat jij?


weet niet eens waar het over gaat

is 9 oke ?
 
Waarschuw beheerder
10 is toch het beste?
Waarschuw beheerder
10(y)


hoeveel mensen vervelen zich momenteel ook zo ergens?

zo ja, waar ben je je momenteel aan het vervelen??


ik zit naar een erg interessante uitleg te luisteren over website analyse:[


BAH:S
 
Waarschuw beheerder
ik zit op mn werk, verveel me niet, mailtje hier, pbtje daar, en leren :D



waarom verveel jij je?
 
Waarschuw beheerder
okee dan


en je kan geen oplossing vinden om het leuker te maken?
 
Waarschuw beheerder
ja he

geen nieuwe vraag?
Waarschuw beheerder
Nope





Heb jij dr nog een?
 
Waarschuw beheerder
even denken... :P


Wat ga je morgen doen?
 
Waarschuw beheerder
morgen heb ik lekker vrij :D

hoe was jouww weekend?
 
Waarschuw beheerder
gezellie :D


En de jouwe?
 
Waarschuw beheerder
Leuk :D

Wat ben je nu aan t doen :P
 
Waarschuw beheerder
Partyflocken en ondertussen the bold kijken :woop:

En jij?
Waarschuw beheerder
donateur
pf-en en msn-en

heb jjij al zin in oud&nieuw?
 
Waarschuw beheerder
neuh hoeft van mij niet sla maar over


of wilde jij het vieren?
 
Waarschuw beheerder
Mwah beetje


Hou je van kerst?
 
Waarschuw beheerder
beetje



wat vind jij van sint op tv?
 
Waarschuw beheerder
saai an't worden,

en jij?
 
Waarschuw beheerder
vind t grappig, vooral de club van sinterklaas




zijn jou nagels lang?
Waarschuw beheerder
Uuuhm.. 'n beetje.

Relax weekend gehad?
 
Waarschuw beheerder
ja heerlijk


heb je al gegeten?
 
Waarschuw beheerder
3 broodjes op


zit je altijd aan de pep in plaats van eten?
 
Waarschuw beheerder
Nope ik niet :D


Drink je veel alcohol?
 
Waarschuw beheerder
nee valt wel mee



heb je t koud?
 
Waarschuw beheerder
Nee lekker warm juist.

Wat heb jij gegeten?
 
Waarschuw beheerder
niet veel en jij?
Waarschuw beheerder
ook niet veel
heb jij honger?
 
Waarschuw beheerder
nee


moet je zo ook nog ff 1 uurtje 'werken' ?
Waarschuw beheerder
nee



verveel jij je ook?
 
Waarschuw beheerder
beetje


heb je iets te doen?