Partyflock
 
Forumonderwerp · 765913
 
Waarschuw beheerder
+6-3
En dan begin ik maar :

Sterf :[

Mededeling:

Het is hier dus de bedoeling om een bericht voor de gene die jou post neer te zetten!
Offtopic berichten worden verwijderd :)
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
stage...

Wat een kut weer he ?
 
Waarschuw beheerder
Ja echt wel...


Ben jij ook zo blij dat de sint weer in het land is? :D
Waarschuw beheerder
jah joh...vol verwachting klopt mijn hart O:)

wat ga je met nieuwjaar doen ?
 
Waarschuw beheerder
geen idee


kruidnootjes :D:D of heb je liever pepernoten?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kruidnoten !!!

speculaas of marsepein
Waarschuw beheerder
Kruidnootjes :)


*edit* Speculaas

Wat ga jij na je werk doen?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
werken :s


blijf ik lekker bezig he :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:jaja:





Stom he als je weet dat je vanmiddag moet lopen? :/
Waarschuw beheerder
ligt eraan hoe ver ?

heb jij zin aan vakantie ?
Waarschuw beheerder
Nee zeker niet verveel me :S

Is het bij jou ook klote weer?
 
Waarschuw beheerder
ja nog steeds regen



werken er mensen buiten bij jou op dit moment?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
ja zeker


wanneer ben je weer vrij
Waarschuw beheerder
om 17:00 pas..

waait het daar ook zo hard ?
Waarschuw beheerder
Nee hier regent het.

Ben jij ook nog zo moe van het weekend?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
nee heb een rustig weekendje gehad


gaat het nog waaien bij jou?
 
Waarschuw beheerder
nee heb een rustig weekendje gehad


gaat het nog waaien bij jou?
 
Waarschuw beheerder
denk t wel

heb je koude handen?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
nee zit binnen

spaced jou computer ook zo
Waarschuw beheerder
nee nie echt..

verveel jij je niet ?
 
Waarschuw beheerder
doe 3 dingen tegelijk



kan jij dat ook?
Waarschuw beheerder
ja hoor..:D

flocken...werken..muziek luisteren :P

Waar heb je nu zin in ?
Waarschuw beheerder
In mn bed :)

Of in een maand of 2 vakantie :P

Wat ga jij met oud en nieuw doen?
 
Waarschuw beheerder
geen idee


kun je ook werken, leren en pf tegelijkk?
Waarschuw beheerder
wrom niet ?

doe je dat nu dan ?
Waarschuw beheerder
donateur
nog meer herrie maken als de jaren er voor :d

wat ga jij voor geks doen op 11-11-11 ???? om nederland wakker te maken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AltijdHerrie !! op maandag 20 november 2006 om 10:57:
wat ga jij voor geks doen op 11-11-11 ????


Te ver weg om over na te denken :P

Hou je van Carnaval ?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BlaZe [ JM ] op maandag 20 november 2006 om 10:54:
doe je dat nu dan ?


jep

OT: soms


wat ga jij komend weekend doen (of ben ik daar te vroeg meE)
Waarschuw beheerder
Vrijdag werken tot 1:00 ofzo...dan op stap..

zaterdag party time bij een vriend..

Leuk weekend gehad dan ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 november 2006 om 11:03:
wat ga jij komend weekend doen (of ben ik daar te vroeg meE)


Pff ben nog aan het bijkomen van afgelopen weekend, dus een beetje te vroeg wel ja :)

*Edit* ja zeker leuk ja :)


Wat eet jij absoluut niet?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
witlof

wat ben je nu aan het doen?
 
Waarschuw beheerder
werken, leren en pf



zie je ook iedereen nat binnenkomen terwijl je zelf maar 2 druppels over je heen kreeg?
Waarschuw beheerder
Neej.. er komt niemand meer binnen! :no:
En zal vanmiddag zelf door de regen moeten :(





Of denk je dat t nog zal stoppen?
Waarschuw beheerder
Hier heeft het nog niet geregend..

Heb jij ook uitzicht over een sportveld ?
 
Waarschuw beheerder
nee over een hele grote haven



hoop jij dat t ff droog is zodat je naar je auto kunt rennen ;)
Waarschuw beheerder
ik ben met de fiets...kost me teveel benzine om die halve kilometer te rijden :P

waar werk je dan ?
 
Waarschuw beheerder
r'damse haven :D echt net r'dam :P



en jij dan?>
Waarschuw beheerder
Schiedam, pff je zou er maar wonen :P

Hoeveel geld heb jij afgelopen weekend opgemaakt?
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Lost In Music op maandag 20 november 2006 om 11:33:
Hoeveel geld heb jij afgelopen weekend opgemaakt?


haha al sla je me dood , veel dat wel.

Is het alweer weekend ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 20 november 2006 om 11:35:
haha al sla je me dood


Liever niet toch?

OT: Het is toch geen weekend meer?:P

MOet er weer gewerkt worden vandaag?
Waarschuw beheerder
Ja helaas wel ja :(

Ga jij nog leuke dingen doen deze week/aankomend weekend?
Waarschuw beheerder
Veel stage en werken, maar zaterdag Qlimax!

Ga je ook naar Qlimax?
Waarschuw beheerder
Nee helaas niet, ookal is het niet echt mijn muziek, (op early hardstyle na dan) lijkt het me toch vet om een keer meegemaakt te hebben.

Maargoed weekend erna Thunderdome, ga jij naar Thunderdome?
Waarschuw beheerder
Dat is dus niet helemaal mijn muziek.. :P

Luister je ook nog wel naar gewoon popmuziek?
 
Waarschuw beheerder
nee ik ga na qlimax.. maar liever na thunderdome.. mja op qlimax vermaak ik me ook wel :)

zit je ook gezellig op sgool ?
 
Waarschuw beheerder
* te laat * :$
Waarschuw beheerder
ik zit gezellig thuis!

is school gezellig dan?
 
Waarschuw beheerder
ligt eraan wat voor les je hebt


regent het nog steeds?
Artiest Ravebabe
Waarschuw beheerder
JA :( en ik moet zo paardrijden ..!!


Ga je nog op vakantie voor 2007
Waarschuw beheerder
Geen flauw idee.. denk dat ik dan bezig moet met studentenkamertje inrichten en zo..

Studeer jij? (zo ja, wat?)