+6-3 12 april 2005 23:14En dan begin ik maar : Sterf Mededeling: Het is hier dus de bedoeling om een bericht voor de gene die Ná jou post neer te zetten! Offtopic berichten worden verwijderd laatste aanpassing 7 december 2011 07:33 door een beheerder
The Mara 19 november 2006 17:42donateurnee dat weet ik niet maar ga je nou vanavond je schoen zetten?
Kimmuz 19 november 2006 18:05Ik krijg toch nooit wat Anders had ik het zeker wel gedaan haha Was Sinterklaas gister ook bij jullie in't dorp/stad?
The Mara 19 november 2006 18:09donateurde echte is hier vlakbij aangekomen, in middelburg Uitspraak van Kimmuz op zondag 19 november 2006 om 18:05:▶Ik krijg toch nooit wat ben je niet braaf geweest zeker?
Kimmuz 19 november 2006 18:20Uitspraak van The Mara op zondag 19 november 2006 om 18:09:▶de echte is hier vlakbij aangekomen, in middelburg Wat issie toch altijd snel hé?! 's Middags was hij alweer in Emmen Uitspraak van The Mara op zondag 19 november 2006 om 18:09:▶ben je niet braaf geweest zeker? Ik ben een voorbeeldig kind Ben je moe?
Mark H Werkzaam bij Tryfecta Events 19 november 2006 18:31donateurnee ben net een uur wakker.. wat heb jij dit weekend uitgespookt?
19 november 2006 18:33in de stad en bij mijn zus hoe laat moet je morgen oplaatste aanpassing 19 november 2006 18:33
BeautyLicious 19 november 2006 19:31ja lekker onder de warme douche ga je volgend weekend ook nog uit
19 november 2006 19:58(permanent verbannen)Uitspraak van BeautyLicious op zondag 19 november 2006 om 19:31:▶ga je volgend weekend ook nog uit jah qlimax jij ook ?
19 november 2006 20:18Jah wattuh weer vr0eg m'n bedje uit neeee niet echt mijn fav0riete dag.. en al plannen met 0ud en nieuw ?
Artiest Sonic 19 november 2006 20:19donateuryup, maar ik heb gehoord dat het daarna dinsdag word, dus t'valt mee vertel ,wat zijn de verplichtingen van deze week?
19 november 2006 20:19(permanent verbannen)Uitspraak van Kimmuz op zondag 19 november 2006 om 20:18:▶Ben jij ook verkouden? jah elke zondag. hoe zou het toch komen ?
Kimmuz 19 november 2006 20:28weerstand is weg vanwege teveel alcohol Of zou het ergens anders van komen?laatste aanpassing 19 november 2006 20:28
:banana: cr@zy muppet :banana: 19 november 2006 20:41zou ook ergens anders van kunnen komen! nog wat leuks gedaan vandaag???
Kimmuz 19 november 2006 21:07Uitspraak van verwijderd op zondag 19 november 2006 om 20:53:▶jaa ben jarig GEFELICITEEEEERD!! Leuke verjaardag gehad? OT: Ja, super lui.. Ga je vroeg op bed vanavond?
19 november 2006 21:38Uitspraak van Kimmuz op zondag 19 november 2006 om 21:07:▶Ga je vroeg op bed vanavond? Jaa ik well jij ook??
19 november 2006 22:03ik ga nu me bed opzoeken, morgen weer vroeg uit bed???laatste aanpassing 19 november 2006 22:03
19 november 2006 22:04Uitspraak van verwijderd op zondag 19 november 2006 om 22:03:▶morgen weer vroeg uit bed???laatste aanpassing 19 november 2006 22:03 jaja jammer genoeg wel jaa.. Leuk weekend gehad?
19 november 2006 22:13Uitspraak van Kimmuz op zondag 19 november 2006 om 21:07:▶GEFELICITEEEEERD!! Leuke verjaardag gehad? jaa was heel leuk OT: jaa hoor, wees maar niet bang lust je ook een drankje?
Kimmuz 20 november 2006 00:24nee wel dorst, maar dat heb ik de hele dag al Hoe laat was je vandaag wakker?
Kimmuz 20 november 2006 00:50Nee.. maar tis al 10 voor 1.. Moet eigenlijk wel Wat ben jij nu nog aant doen dan?
Char0niM0 20 november 2006 01:03doelloos op partyflock aan het rondhangen... al plannen voor morgen of eigenlijk voor vandaag..
20 november 2006 07:26Nee zit nog op school, en daar mag ik vandaag weer "gezellig heen".. Gatverdamme Ben je een feestbeest?